/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Gina
Beauty Pro
16/02/26-19:03
Look of the day ✨️ Det är jättesvårt att hitta och tagga produkterna, så ni får skriva en kommentar om ni undrar över någonting. Jag svarar gärna på era frågor 🙌🏻
Look of the day ✨️  Det är jättesvårt att hitta och tagga
Fia
Beauty Pro
16/02/26-18:46
Dags att skölja ur, sortera rätt och ge dessa förpackningar en ny chans att bli något annat. Vår kommun tillhandahåller sorteringskärl för plast, glas, metall och plast så att återvinna är både enkelt och smidigt! ♻️♻️ Många flaskor av Lancomes Tient miracle foundation har det blivit genom åren och det enda negativa med Björks fukt serie är att de inte har refill. Nya produkter är så klart redan beställda. Tack till Skellefteå kommun och tack till Kicks för 25% member deal! ♻️💚
Dags att skölja ur, sortera rätt och ge dessa förpackningar
Teint Miracle - Foundation 045 Sable Beige
Fukt Hydrate Shampoo 300 ml
Nikki
Beauty Pro
16/02/26-17:07(redigerad den 16/02/26-17:17)
Varuprover? YES, please! 😍 Jag älskar när man får med varuprover - både som överraskning och kanske ännu mer när man själv får välja de produkter man är intresserad av! Måste tipsa om två varumärken som jag känner till som erbjuder självvalda varuprover och det är Clarins och Kiehl's. Man kan inte välja från hela sortimentet men båda har många att välja bland. Man behöver inte handla för ett visst belopp heller! Tips! Om jag fått många likadana eller testers på produkter som inte passar min hudtyp eller parfymer jag inte gillar så sparar jag dem och "bjuder" på dem på nästa tjejmiddag. Brukar vara lika populärt som desserten! 🍨😁
Varuprover?  YES, please! 😍  Jag älskar när man får med
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Bedur
Beauty Pro
16/02/26-16:36
Allt på mitt ansikte är budget🧘🏽‍♀️💄
Allt på mitt ansikte är budget🧘🏽‍♀️💄
Sculpting Stix Eyeliner Smooth Espresso
Lifter Full Coverage Serum Concealer 5
Lifter Plump & Glow Foundation 110
Lash Sensational Body Mascara Very Black
Sunkissed Blush Limited Edition Godess of the sun
Nikki
Beauty Pro
16/02/26-14:32(redigerad den 17/02/26-10:11)
Kanske inte vår i luften ännu men visst får man vårkänslor av dessa nya body mists från SUNDAE. Kul! 🌷🍑🌸🍊
Kanske inte vår i luften ännu men visst får man vårkänslor
Body Mist -  Flower Girl 90 ml
Virre
Beauty Pro
16/02/26-08:38(redigerad den 16/02/26-08:39)
Återvinning ♻️ Gjort slut på lite produkter, så i helgen fick det åka på återvinning. Flera är favoriter som jag köpt om många gånger, som t.e.x. Lanzas serum och Lancõmes foundation. Två produkter var nya för mig, Color Wows Xtra Large volymmousse och Dr Ceuracles balm. Balmet var okej, men inte mer än så, finns många andra balm som både är bättre och billigare. Color Wow var en riktig besvikelse, den gav noll volym och gjorde inget för mitt hår. Inget omköp där heller. Lyckades bara tagg två alla produkterna.
Återvinning ♻️  Gjort slut på lite produkter, så i helgen
Hyal Reyouth Melting Foaming Balm 100 ml
Infinity Power Lash Soft Volume Mascara Black
Nikki
Beauty Pro
16/02/26-08:13(redigerad den 16/02/26-10:21)
15 ml kan se väldigt olika ut! Inte konstigt att det ibland känns som att man betalar för förpackningen! 😂
15 ml kan se väldigt olika ut!  Inte konstigt att det ibland
Fia
Beauty Pro
15/02/26-19:58
💕Ibland är den finaste looken den som börjar med kärlek – till dig själv 💕 Glöm inte att du strålar mest när du känner dig trygg, stark och vacker precis som du är 💕
💕Ibland är den finaste looken den som börjar med kärlek –