/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
09/02/26-17:39
Med kärlek kommer sorg... Alla Hjärtans Dag - inte bara röda rosor, choklad och parfym. Se bara på alla dessa hjärtan på en mur i London. På "The National Covid Memorial Wall" betyder varje ❤️ en älskad och saknad anhörig eller vän. Och det är fler hjärtan än man kan ta in. 💔 Ett lite allvarligare LOVE-inlägg men budskapet är egentligen ljust: Om man sörjer och saknar så betyder det att man också varit lyckligt lottad att faktiskt älska. Kanske för någon en liten, liten tröst... 💞 Och för många av oss kanske en påminnelse om att stanna upp, känna efter vad som är viktigt och prioritera därefter. 💖
Med kärlek kommer sorg...  Alla Hjärtans Dag - inte bara
Mari
Beauty Pro
09/02/26-15:34
Jag tvättar håret två gånger i veckan med Kérastase Bain Force Architecte Shampoo och använder Kérastase Ciment Anti-Usure Topseal Conditioner för extra mjukhet och styrka. 💆‍♀️ Efter duschen applicerar jag Kérastase Elixir Ultime Oil för glans och värmeskydd. Då fönar jag håret för volym och form. Ibland avslutar jag med plattången för ett slätt och platt resultat. Håret känns alltid mjukt, glansigt. 🩵
Resistance Ciment Thermique Leave-in 150 ml
Vendela
Beauty Star
09/02/26-14:08
En av mina budgetfavoriter är NYX Ögonbrynspennor😊 Så bra utbud av färger, de sitter hela dagen och pigmentet i pennorna är alldeles lagom för att de ska vara enkla att arbeta med. Jag använder mig av färgen "Brunette" och tycker den har den perfekta färgen för mig, inte för mörk och inte för varm/kall utan alldeles mittemellan.💕
Micro Brow Pencil 01 Taupe
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Vendela
Beauty Star
09/02/26-13:47
Älskar Depend Gel IQ!!❤️ Dessa naglarna gjorde jag för cirka 1 vecka sedan på mina egna naturliga naglar och dom är fortfarande lika fina som när jag precis hade gjort dom. Har som vana att göra om naglarna var tredje vecka och det beror inte på hållbarheten utan enbart på att jag tröttnar på färg/design. Kan verkligen varmt rekommendera😍
Älskar Depend Gel IQ!!❤️  Dessa naglarna gjorde jag för
Gel Builder Soft Pink
Gel Builder Topcoat
Gel Builder Bas
Gel Builder Soft White
Kristina
Beauty Pro
09/02/26-13:23
💗💗LOVE IS ALL YOU NEED 💗💗 Detta kom just i brevlådan! När Fenty kommer med nyheter är jag inte sen att testa. Speciellt när det går i dessa fantastiska rosa toner 😍👌. Så glad att Kicks fick in dem. De är så fina 😍 Fenty Beauty Limited Edition Lip Luminizer Fenty Beauty Limited Edition Mini Killawatt Freestyle Highlighter
💗💗LOVE IS ALL YOU NEED 💗💗  Detta kom just i brevlådan!
Mini Killawatt Freestyle Highlighter Limited Edition Wattabrat
Lip Luminizer Limited Edition Wattabrat
Linn
Beauty Pro
09/02/26-13:23
⁉️Gillar du också att bunkra?⁉️ Här är tre produkter som jag passat på att köpa när det varit bra rea! Kunde inte tagga håroljan!
⁉️Gillar du också att bunkra?⁉️  Här är tre produkter som
Preppy Prime Setting Spray Matte Finish 100 ml
No.5 Bond Maintenance Conditioner 250 ml
Nora
Beauty Pro
09/02/26-13:12
Emptie: L300 Dry Skin Face Cream En riktigt bra vardagskräm. Lätt i konsistensen men ändå återfuktande, funkar lika bra morgon som kväll. Smidig under smink och snäll mot huden. Inget wow, men stabil och pålitlig, exakt det man vill ha i en basprodukt. Skulle absolut kunna köpa igen. 💘
Emptie: L300 Dry Skin Face Cream  En riktigt bra
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
09/02/26-13:07(redigerad den 09/02/26-13:27)
Love is all you need ❤️ och detta är min älskade 14 åring som fick hårmanen jag inte fick! Lika vacker på insidan som utsidan. Och mitt livs stora kärlek 🥰
Love is all you need ❤️ och detta  är min älskade 14 åring
Moist Miracle Shampoo 500 ml