Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Vickan
Beauty Star
04/07/24-08:48
Mitt senaste köp på Kicks. Älskar den! Power, stark, citrus 🍊 fräsch. Blir mjukare på min hud efter en stund. Love love love.
Mitt senaste köp på Kicks.  Älskar den!  Power, stark,
Liz
Beauty Star
04/07/24-08:28 (redigerad den 04/07/24-08:32)
Mitt senaste köp från Kicks: Libre Le Parfum 50 ml. Jag har den i 30 ml också, men behövde en back up. Den doftar ju så gott!
Mitt senaste köp från Kicks: Libre Le Parfum 50 ml. Jag har
Sofia
Beauty Pro
04/06/24-21:26
☀️ Myten att man behöver använda solskydd året runt ☀️ Ja, hur mycket folk än tjatar på sociala medier om att man bör ha solskydd varje dag, även på vintern, så är det inte sant. 🤷🏼‍♀️ Det är bara slöseri med pengar! På Strålskyddssäkerhetsmyndighetens hemsida kan man läsa om UV-index och när man bör ha solskydd. Vad det är för UV-styrka där just du bor kan du se dag för dag i din väderapp. 😊 Ta hand om er och spara era pengar till något roligare än solskydd när det inte behövs! 🥰 https://www.stralsakerhetsmyndigheten.se/omraden/sol-och-solarier/om-uv-stralning/uv-index/
☀️ Myten att man behöver använda solskydd året runt ☀️  Ja,
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Irena
Beauty Pro
04/06/24-19:11
Ett lite annorlunda inlägg från mig 🌷 Fick höra av flera vänner att jag borde starta nån form av beautyblogg eller Instagram. Även om sånt inte riktigt är min grej då jag avskyr att spela in mig själv så tänkte jag att jag kan ge det ett försök (tur att man kan avsluta konton som går dåligt 😅) så nu gör jag lite reklam för min Instagram: lipsticksncheeks, välkomna 🫶🏼💄⭐️
Camilla
Beauty Star
04/06/24-15:13
Har ni några k-beauty favoriter av nyheterna på kicks? 🧴✨ Min favorit är Scalp dx schampot från Dr. Ceuracle! Håret känns rent utan att hårbotten känns torr efteråt. Min skalp känns så mycket mer välmående sedan jag börjat med schampot!
Har ni några k-beauty favoriter av nyheterna på kicks? 🧴✨
minimesmails
Beauty Pro
04/06/24-12:28
Om ni fick välja vilket team skulle du fört och främst tillhöra? Team makeup eller Team skincare
Om ni fick välja vilket team skulle du fört och främst
Annika
Beauty Pro
04/06/24-09:36
Detta är mitt sätt att "ge min hy lite kärlek" och det gör jag på morgonen. Nu bjuder jag på mig själv så här på lördagsmorgonen och visar mig som jag är.
Detta är mitt sätt att "ge min hy lite kärlek"  och det gör
Nikki
Beauty Pro
04/06/24-09:30
🥰 Vem älskar inte överraskningar? 🥰 KICKS har ett stort sortiment av Rituals härliga produkter men tyvärr inte denna Surprise Box. Önskar att fler varumärken hade något liknande. Perfekt möjlighet att kunna testa nya produkter som kan bli framtida favoriter.
🥰  Vem älskar inte överraskningar?  🥰  KICKS har ett stort