/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Lana
Beauty Pro
27/04/26-10:36

Jag har lämnat in mina tomma beautyprodukter till återvinning ♻️ Gjort! Vichy Mineral 89 är ett lätt serum som snabbt återfuktar huden utan att kännas kladdigt. Huden känns mjukare och fräschare direkt efter användning. Den passar alla hudtyper även känslig hud. Jag tycker det är en bra basprodukt och jag kommer definitivt att köpa den igen.

Återvunnet♻️
ZiiZii
Beauty Pro
27/04/26-09:50

Mitt senaste köp från kicks var dessa lösögonfransar från kicks egna märke! Jag älskar att ha lösögonfransar på ibland när man vill peppa upp det lite. ✨ Har inte testat dessa än men gillar att de är wispies i formen ger mer öppna och större ögon ✨kunde tyvärr inte hitta dessa bland taggningar

✨Mitt senaste köp från kicks ✨
Lejla
Beauty Star
27/04/26-06:58

Denna är en favorit nu 🤩

Denna är en favorit nu 🤩
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Hanane
Beauty Star
27/04/26-03:38

Jag har börjat använda EMBRYO Complete Serum och jag älskar resultatet 💖 Huden känns mer återfuktad och ger en fin naturlig glow ✨

Perfekt under makeup eller bara för en fräsch hud i vardagen 💫

#glow #skincare #serum #beauty #hudvård

Complete Serum Complete Serum
hamidehhashemi203
Beauty Star
26/04/26-23:15

Jag har också använt en fuktkräm från Origins och en rengöring med grönt te från samma märke ✨

Jag älskar doften av apelsin och den fina lystern i fuktkrämen 🍊 Med rengöringen känns min hud verkligen ren och fräsch, och den ger en så skön känsla på huden 💚

hamidehhashemi203
Beauty Star
26/04/26-23:06

Vi har alla de där produkterna som glöms bort… tills man hittar dem igen 👀

Min gamla favorit? Dior Forever Foundation 🤍

Jag plockade fram den igen efter ett långt uppehåll – och wow, varför slutade jag ens använda den? Den ger fortfarande den där perfekta matta finishen utan att kännas tung eller kakig. Huden ser jämn, slät och naturligt flawless ut hela dagen.

✨ Min take nu: Den sitter sjukt bra, kontrollerar glans utan att torka ut och funkar lika bra till vardag som till fest. Ett riktigt säkert kort när man vill ha en clean,look.

Har du också en gammal favorit du borde ge en ny chans? 👀

#RediscoverAFave #MakeupCommunity #Dior #ForeverMatte #FlawlessSkin

Vi har alla de där produkterna som glöms bort… tills man
Cassandra
Beauty Pro
26/04/26-20:14

Som del av denna söndagsstädning i föreningen, i trädgården och hemmet så passade jag även på att källsortera tomma kartonger och tomma produkter från badrummet ✨

♻️
Ayke
Beauty Pro
26/04/26-20:07

Vi har alla de där produkterna som glöms bort… tills man hittar dem igen 👀

Min gamla favorit? Kiehl’s Avocado Eye Treatment 💚

Jag plockade fram den igen efter ett långt uppehåll – och wow, varför slutade jag ens använda den? Den är fortfarande lika krämig, återfuktande och snäll mot huden runt ögonen. Perfekt när huden känns torr eller trött, och den ger verkligen en mjuk och återfuktad känsla hela dagen.

✨ Min take nu: Den känns nästan ännu bättre än jag minns! Lite räcker långt, och den funkar perfekt både morgon och kväll.

Har du också en gammal favorit du borde ge en ny chans? 👀

#RediscoverAFave #SkincareCommunity #Kiehls #EyeCreamLove

🥑 Re-discover a fave 📦
Daily Hydration Duo