/ Makeup-inlägg

Makeup-inlägg

Här kan du prata om allt som rör makeup med andra skönhetsentusiaster! 💄✨ Behöver du tips för en hållbar bas, eller har du ett sminkhack du bara måste dela med dig av? Använd filtren för att hitta det innehåll som intresserar dig mest!
Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club och bygger på deras egna erfarenheter. KICKS granskar inte om medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Filtrera
Sofia
Beauty Pro
22/03/26-11:55(redigerad den 22/03/26-12:18)
Hörde jag "color pop"? 👂🏼 Challenge accepted! 😍 Är det något färgglatt i skönhetsväg som jag älskar så är det ögonskuggor. Blir så glad av alla färger, glitter och skimmer! 🥰🌈✨️ För att försöka få med alla paletter med färg som fick plats spelade jag palett-tetris. 😂 Vilken färgexplosion det blev, som konfetti! 🎉🎊 Känner mig faktiskt riktigt inspirerad att göra en färgglad look imorgon. 🎨 En del av dessa finns inte på Kicks, en del finns tyvärr inte att köpa längre öht och några av dem har jag komponerat själv. Har taggat det jag kan men fråga gärna om det är någon palett du är nyfiken på! 🌻
Hörde jag "color pop"? 👂🏼 Challenge accepted! 😍  Är det
Blomma Palette
1993 Palette
Creator Palette
Time To Shine Pressed Pigment Palette
Eyeshadow Palette Cosmos
Tag
Ögonmakeup
Nikki
Beauty Pro
22/03/26-08:44
🌺💜 Color Pop / Present-tips 🎁💜🌺 Mitt senaste beautyköp ska jag ge bort i present! Hittade dessa fina Limited Edition kit från MAC på Åhléns till halva priset. De innehåller ett läppstift, ett läppglans, ögonskuggspalett (4 färger) och en puderblush-duo. Finns i två olika färgalternativ.
🌺💜 Color Pop / Present-tips 🎁💜🌺  Mitt senaste beautyköp
Tag
Inspiration
Mimmi
Beauty Pro
22/03/26-07:54
Color Pop 🌈 Här är mina favorit blush! Det går åt det rosa hållet och Berry och Peach!
Color Pop 🌈 Här är mina favorit blush! Det går åt det rosa
Tag
Bas
Linn
Beauty Pro
22/03/26-07:51(redigerad den 23/03/26-08:10)
Löst eller kompakt puder?
Ett val
Avslutad
Vad föredrar du?
10Bidrag
Löst puder80%
Kompakt puder20%
Löst eller kompakt puder?
Tag
Bas
Sotnosen
Beauty Pro
22/03/26-07:37
Color Pop 🌈 Jag gillar verkligen färg och dessa är mina favoriter då det kommer till att skapa färgglada looks. Crayons från LH ligger mig nog mest varmt om hjärtat, jag gillar verkligen dessa crayons som jag har i lila och grönt 🌈💜💚 Mascaran i blått från sky high är också en favorit som jag haft länge 💙🩵 på sommaren och våren blir det ju oftast lite mer färgglada looks och till Pride kan man köra all in 🌈 pennan från Isadora som jag har på bilden är lite mer diskret och funkar även till vardags, men dom mest färgglada looksen är ju annars mest om det är nåt speciellt 🌈 tex en födelsedag eller fest eller nåt annat skoj 💙🩵💚💜 Lyckas inte tagga mascaran och kajalpennan från Isadora
Color Pop 🌈 Jag gillar verkligen färg och dessa är mina
Crayon Gemma
Tag
Ögonmakeup
Virre
Beauty Pro
21/03/26-19:13(redigerad den 21/03/26-19:14)
Budgetfavorit 💕 En produkt som stämmer in på både budget och favorit är BeautyAct Hydra Sheer loose setting powder. Jag pudrar inte särskilt mycket i ansiktet då jag är så torr, tar oftast bara lite runt näsan och möjligen lite under ögat för att sätta concealern. Men i övrigt inget. Den här funkar så bra på min torra hud, framhäver inte det torra och får heller inte concealern att creasa under. Den är dryg som bara den, fick med den i Kicks adventskalender för ganska många år sen och den har räckt i en evighet. Men nu har jag kanske bara ett gånger kvar i den innan den får åka på återvinning. Sen är det inte omöjligt att det blir ett omköp 😃 Kan inte tagga den..
Budgetfavorit 💕  En produkt som stämmer in på både budget
Tag
Bas
Rawan
Beauty Pro
21/03/26-18:59
Color Pop✨🎀 Ni anar hur svårt det var att hitta något färgglatt hos mig😂🤓 jag är en mer nude-girlie och allt är brunt, ljus-rosa eller något mer åt det varma hållet åtminstone🥰 åtminstone så lyckades jag hitta en ny ögonskuggspalett med härliga färgglada färger🤭
Color Pop✨🎀  Ni anar hur svårt det var att hitta något
Tag
Ögonmakeup
Noa
Beauty Star
21/03/26-13:41
☀️En liten primer review☀️ Köpte denna att testa för ett par veckor sedan och har använt den såväl utan som under basmakeup och måste säga att jag är så otroligt imponerad med tanke på prisklassen! Hade sett denna primer överallt på den enstaka sociala media plattform jag använder och lade direkt en beställning så fort jag såg att kicks hade rea. Har tidigare testat flertalet grippy primers, men upplevt de flesta som för tunga på huden. Vad som gör just denna så otroligt härlig och uppskattad är just formulan. Den kommer i serum form, otroligt lätt känsla! Har ett väldigt behagligt grip som hjälper makeupen hålla fast under dagen, utan att kännas som klister. Den är inte helt porfyllande, vilket inte heller är huvudsyftet, men jag tycker ändå att basen ser otroligt jämn och fin ut med denna som första steg av rutinen. Den lämnar även extra lyster, vilket jag älskar! Kommer utan tvekan fylla på när denna flaska tar slut. (+ i kanten eftersom man inte behöver värst många droppar) en 5/5⭐️ av mig
☀️En liten primer review☀️  Köpte denna att testa för ett
Grippy Serum Primer 30 ml
Tag
Bas