/ Makeup-inlägg

Makeup-inlägg

Här kan du prata om allt som rör makeup med andra skönhetsentusiaster! 💄✨ Behöver du tips för en hållbar bas, eller har du ett sminkhack du bara måste dela med dig av? Använd filtren för att hitta det innehåll som intresserar dig mest!
Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club och bygger på deras egna erfarenheter. KICKS granskar inte om medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Filtrera
Sotnosen
Beauty Pro
27/05/26-16:46
💐 Morsdagstips 💐 mitt bästa tips till mors dag är ett lyxigt och fint kit förpackat i en fin necessär 💖 jag tycker det är lite underskattat att ge bort färdiga presentaskar för man blir ju så glad av att få en sån 💝små miniprodukter redo att upptäckas och perfekt att prova på om man vill köpa en fullsize 💖 detta från by Terry tycker jag är så himla fint ❣️ sällan man köper sånt till sig själv ju så då är det extra kul att ge bort 😍man vill ju göra sin mamma glad 💖
All-Time Favorites Value Set
Tag
Bas
Linn
Beauty Pro
27/05/26-12:08
🌞Senaste inköpet från KICKS!🌞 Nytt puder från Sensai!
🌞Senaste inköpet från KICKS!🌞  Nytt puder från Sensai!
Translucent Loose Powder
Tag
Bas
Linn
Beauty Pro
27/05/26-09:46
💕Vad blev då min morsdagspresent till mamma?💕 Jo, jag gav henne en mascara jag själv är nyfiken på och hoppas hon blir nöjd med den!
Lash Sensational Sky Tubes Mascara Black
Tag
Ögonmakeup
Linda-Marie
Beauty Pro
26/05/26-18:59
Senaste köpet har spanat länge på denna ögon penna ifrån charlotte tilbury. Den har den perfekta brun röda nyansen utan att dra mot lila, som många andra gör. Älskar verkligen att göra tight lining det framhäver verkligen ögonen. Så jag hoppas att jag kommer älska denna 😉😻✨
Senaste köpet har spanat länge på denna ögon penna ifrån
Pillow Talk Eye Liner Pillow Talk
Tag
Ögonmakeup
Linn
Beauty Pro
25/05/26-07:01
🌞First impression🌞 YSL Make Me Blush Bold Blurring Blush 54 Var försiktig! Färgen är underbar men extremt pigmenterad. Som ni ser använde jag den både som ögonskugga och blush. Känner mig jättenöjd nu, hoppas den sitter bra under dagen också. Färgen är jag otroligt nöjd med!
🌞First impression🌞  YSL Make Me Blush Bold Blurring Blush
Make Me Blush Bold Blurring Blush 12
Tag
Bas
Hogge
Beauty Pro
24/05/26-20:35(redigerad den 24/05/26-20:37)
Sunday Beauty Reset 🧼🫧 Varje helg rengör jag mina borstar grundligt så de är redo för en ny vecka. Innan var inte mina hårborstar med i den rutinen men när min frisör fick reda på det få fick jag lite skäll... 🙄 So now it's cleansingday for everybody! Jag kör en sminkbasborste till allt men för att inte ha en för röd foundation från blush nästa dag så sprayar jag sminkborstarna med Flare Brush Cleansing Spray efter jag sminkat mig så de så en minicleanse tills nästa dag. Kör Neutral hårdtvål till sminkborstarna och skrubbar dom på typ en "manuell Foreo" (en liten silikon platta med piggar på) tills de blir rena. Hårborstarna får först ligga i varmt vatten + detoxschampoo och sen skrubbar jag dom med min Skincity In Shower Body Buff. Efter det får alla torka över natten. Eftersom jag bara använder dessa varje vecka (ibland någon extra borste) så tar det mig 5-10 min. ⚡️
Sunday Beauty Reset 🧼🫧  Varje helg rengör jag mina borstar
Brush Cleansing Spray 250 ml
Powder Puff
108 Foundation & Concealer Brush
Shine Enhancer Black
In Shower Body Buff
Tag
Borstar
Hogge
Beauty Pro
24/05/26-20:10(redigerad den 24/05/26-20:14)
Fleeky Browlift Kit Mini 🌟 Smidigt sätt att göra browlift hemma. Rekommenderar! Tar mig ca 20 (ink brynplock + klippning) och resultatet håller i 4 - 5 veckor. Brynen håller sig inte i den platsen jag "laminerade" dom i men den kemiska behandlingen gör att de blir mycket lättare att styra dom med brynformare som tex Nyx The Brow Glue eller BeautyAct Lasting Forever Brow Setter Gel (ingen brynprodukt håller mina bryn på plats annars pga asiatiska gener men efter browlift kan jag äntligen uppleva det🙃). Pris: Drygt 300:- för 2 behandlingar (ca 8 veckors resultat). Märket Fleeky finns hos Kicks men varken Brow Lift Mini eller det stora kitet finns i sortimentet. Taggat en annan av deras brynprodukter.
Fleeky Browlift Kit Mini 🌟  Smidigt sätt att göra browlift
Brow Fix
Tag
Ögonbryn
Linn
Beauty Pro
24/05/26-13:54
🍓Ny blush!🍓 YSL Make Me Blush Bold Blurring Blush 54 Det blev ingen av de jag hade tänkt från början! 😂
🍓Ny blush!🍓  YSL Make Me Blush Bold Blurring Blush 54  Det
Make Me Blush Bold Blurring Blush 12
Tag
Bas