/ Makeup-inlägg

Makeup-inlägg

Här kan du prata om allt som rör makeup med andra skönhetsentusiaster! 💄✨ Behöver du tips för en hållbar bas, eller har du ett sminkhack du bara måste dela med dig av? Använd filtren för att hitta det innehåll som intresserar dig mest!
Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club och bygger på deras egna erfarenheter. KICKS granskar inte om medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Filtrera
Linn
Beauty Pro
27/09/26-06:51
Bäst i test - Iip combo 💄😍 Mac Lip Pencil Soar IsaDora The Glossy Lip Treat Rooibos Blush Har många favoriter men här är en av dem!
Bäst i test - Iip combo 💄😍  Mac Lip Pencil Soar IsaDora
Lip Pencil Chicory
Glossy Lip Treat Lipgloss 54 Ginger Glaze
Tag
Läppar
Nerma
Beauty Pro
26/09/26-19:00
Första intrycket – Maybelline Fit Me Concealer ✨ Mitt första intryck är väldigt positivt. Concealern känns lätt på huden, är enkel att tona ut och ger ett naturligt resultat utan att kännas tung. Perfekt till vardags när jag vill jämna ut huden och ljusa upp under ögonen. En keeper hittills! 💕
Första intrycket – Maybelline Fit Me Concealer ✨  Mitt
Tag
Glow
Mimmi
Beauty Pro
26/09/26-16:46
Bäst i test - Primer 🤩 Jag brukar inte använda primer men när jag gör det så använder jag denna från BeautyAct! Man får ett lagom glow och sminket håller längre 🩵💦
Bäst i test - Primer 🤩 Jag brukar inte använda primer men
Prime, Set & Refresh Spray 50 ml
Tag
Bas
Anna
Beauty Pro
26/09/26-11:47
Det här är en superbra primer för ögonmakeup! OBS, torkar fort och sen sitter ögonskuggan fast😍
Det här är en superbra primer för ögonmakeup! OBS, torkar
Photo Finish Intensify 24 Hour Eye Shadow Primer 10 ml
Tag
Ögonmakeup
Sofia
Beauty Pro
26/09/26-11:04
Bäst i test – bronzer Jag har aldrig varit särskilt förtjust i bronzer för de flesta jag har testat blir så orange. Men LHs Infinity bronzer blir absolut inte orange, och den har perfekt lyster! Varken matt eller glittrig, den ger ett naturligt solkysst glow. Den finns dessutom i flera nyanser och den ljusaste är faktiskt ljus! Ofta är även de ljusaste nyanserna alldeles för mörka för att se naturliga och fina ut om man är en blekfis som jag.
Bäst i test – bronzer  Jag har aldrig varit särskilt
Infinity Bronzer Always
Tag
Bas
Mimmi
Beauty Pro
26/09/26-10:49
✨ Beauty Reset, Jag tar efter och före bild! Har torkat av stället och sorterat om lite, har köpt en del nytt så jag plockade bort lite 💕✨
✨ Beauty Reset, Jag tar efter och före bild! Har torkat av
Cloud Crush Blush Velvet Crush
Juice Stick Cream Blush Jam
Mini Better Than Sex Mascara Black
Forever Nude Bronze 04 Warm Matte
Gloss Bomb Cream Color Drip Lip Cream Fruit Snackz
Tag
Bas
Hogge
Beauty Pro
26/09/26-08:20(redigerad den 26/09/26-19:31)
Top on my wish list 📝 Såg denna på Instagram och blev hooked 🤩 "MAC Cosmetics Macximal Sleek Satin Lipstick 'Paramount' is a deep brick-red-brown satin lipstick from the MACximal Sleek Satin range." ❤️🤎
Top on my wish list 📝  Såg denna på Instagram och blev
Macximal Sleek Satin Lipstick Sitting Pretty
Tag
Läppar
Sotnosen
Beauty Pro
26/09/26-07:26
Bäst i test - Bronzer 🤎 Jag kunde inte välja bara en utan jag väljer två i olika kategorier 🎀 🤎 Bronzer i form av pressat puder från Isadora 🤎 jättebra att bara ta ett snabbt svep som en sista finishing touch 🤎 riktigt bra och dessutom till ett riktigt bra pris! Om jag inte vill ha bronzer i puderformat så är min nummer 🥇cremebronzer den från beauty act 💖 lätt att få ihop med resten av basen och ger ett väldigt naturligt och lätt intryck! Gillar den väldigt mycket 🤎den har även en blurring effekt och är återfuktande ❣️
Bäst i test - Bronzer 🤎 Jag kunde inte välja bara en utan
The Bronzing Powder 46 Golden Tan
Soft Glow Cream Bronzer Golden Hour
Tag
Bas