/ Makeup-inlägg

Makeup-inlägg

Här kan du prata om allt som rör makeup med andra skönhetsentusiaster! 💄✨ Behöver du tips för en hållbar bas, eller har du ett sminkhack du bara måste dela med dig av? Använd filtren för att hitta det innehåll som intresserar dig mest!
Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club och bygger på deras egna erfarenheter. KICKS granskar inte om medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Filtrera
Emmy
Beauty Star
11/05/25-14:00
Någon som kan rekommendera en foundation som passar ihop med denna primer, har torrhy
Någon som kan rekommendera en foundation som passar ihop med
Tag
Bas
Mimmi
Beauty Star
11/05/25-09:35
Klickade hem detta highligter sticket som jag är mycket spänd på! Vill även ha bronzern i samma märke!
Klickade hem detta highligter sticket som jag är mycket
Tag
Bas
Nathalie
Beauty Pro
10/05/25-22:01
Nu ikväll tog min Makeup Melting Balm från elf slut och det är dags att börja använda It Cosmetics Bye Bye Makeup Cleanser Balm istället. Har verkligen trivts med den från elf som väldigt effektivt löser upp sminket utan att lämna en fet hinna efter sig och hoppas att jag ska gilla den här lika mycket! Köpte den när det var rabatt för till fullpris tycker jag att den är lite väl dyr även om det är en stor förpackning. (lägger inlägget här under makeup eftersom jag tycker att det här är det viktigaste steget när det gäller smink!)
Nu ikväll tog min Makeup Melting Balm från elf slut och det
Holy Hydration! Makeup Melting Cleansing Balm 56,5 g
Bye Bye Makeup Cleanser Balm 100 g
Tag
Bas
Mimmi
Beauty Star
09/05/25-14:43
Är det någon som provat detta? Tyckte färgen var så fin! Har bara haft fasta rouge innan 🌸
Är det någon som provat detta? Tyckte färgen var så fin! Har
Tag
Bas
Linn
Beauty Pro
09/05/25-09:29
⚪️Dold pärla⚪️ Det här contour/bronzer sticket från Hickap är det bästa jag testat. Det är en kall nyans (har Icy Chai) som ändå inte blir gråaktig. Det är också det mest lättapplicerade jag testat, det smälter in som smör och håller hela dagen. Det förtjänar mer hype!
⚪️Dold pärla⚪️  Det här contour/bronzer sticket från Hickap
The Wonder Stick Bronzer Icy Chai
Tag
Bas
Nikki
Beauty Pro
09/05/25-07:38
Jag tycker inte att en setting spray, hur bra den än är, är värd 449 kr! Vill därför tipsa om att Åhléns har Urban Decay's All Nighter Setting Spray till ett fast "GREAT PRICE" på 319 kr. Är man medlem så är den dessutom just nu på kampanj för 224,50 kr! MYCKET pengar att spara på en enda produkt som säkert många använder väldigt ofta! 💰😃
Jag tycker inte att en setting spray, hur bra den än är, är
All Nighter Setting Spray 118 ml
Tag
Bas
Malin
Beauty Beginner
08/05/25-18:53
Utan nåt annat smink på ansiktet, vad tycker ni om den här lipkombon? Vad tycker ni om mörka läppar? 👄
Utan nåt annat smink på ansiktet, vad tycker ni om den här
Tag
Läppar
Mimmi
Beauty Star
08/05/25-14:47
Nu har jag fått så mycket fina tips här, så idag kilade jag in till Kicks och fick hjälp att välja ut rätt ton från Lumene och blev kanon nöjd! Sen tog jag den lila skimrande ögonskuggs pennan från Isadora, den var ljuvlig 💜 Tack alla för vägledning och tips!
Nu har jag fått så mycket fina tips här, så idag kilade jag
CC Color Correcting Cream SPF20 3
Shimmer Eyeshadow Stick 42 Lavender Vibe
Tag
Bas