/ Makeup-inlägg

Makeup-inlägg

Här kan du prata om allt som rör makeup med andra skönhetsentusiaster! 💄✨ Behöver du tips för en hållbar bas, eller har du ett sminkhack du bara måste dela med dig av? Använd filtren för att hitta det innehåll som intresserar dig mest!
Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club och bygger på deras egna erfarenheter. KICKS granskar inte om medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Filtrera
Linn
Beauty Pro
18/07/26-12:11
🌸Mitt senaste köp🌸 Kylie Cosmetics Mauve Pressed Powder Palette Fick tag i den här paletten från Kylie Cosmetics! Ser den inte jättefin ut?
🌸Mitt senaste köp🌸  Kylie Cosmetics Mauve Pressed Powder
Mauve Pressed Powder Palette
Tag
Ögonmakeup
Raika
Beauty Beginner
15/07/26-15:07
Hej! Jag behöver hjälp med min ögonskugga, eftersom att min ögonskugga alltid creasar. Jag har använt mig av primer, concealer, puder, kört utan puder och det creasar fortfarande. Det spelar ingen roll hur tunt lager av ögonskugga och bas jag har eller hur tjockt jag har för creasar oavsett vad. Jag hade en rutin förut som funkade men det slutade funka från ingenstans. Jag vet inte vad jag gör fel är det nån som snälla kan hjälpa mig?💕
Tag
Ögonmakeup
Linn
Beauty Pro
15/07/26-10:50(redigerad den 15/07/26-10:52)
❤️First impression - läppglans❤️ Clarins Lip Perfector 23 Pomegranate Glow Trevlig förpackning, välpigmenterad produkt. Blir inte kladdig på läpparna utan är lite med åt det oljiga hållet. Verkar vara en keeper!
❤️First impression - läppglans❤️  Clarins Lip Perfector 23
Lip Perfector 05 Candy Shimmer
Tag
Läppar
Linn
Beauty Pro
15/07/26-08:47
❤️Mitt senaste köp på KICKS❤️ Clarins Lip Perfector i färgen Pomegranate Glow
❤️Mitt senaste köp på KICKS❤️  Clarins Lip Perfector i
Lip Perfector 05 Candy Shimmer
Tag
Läppar
Linn
Beauty Pro
15/07/26-07:51
🪩Perfekt kombination för glow!🪩 ✨ W7 Lumina Multi Glow Filter blandat med ✨ Lumene Invisible Illumination Vegan Collagen Serum in Foundation SPF30
🪩Perfekt kombination för glow!🪩  ✨ W7 Lumina Multi Glow
Invisible Illumination Vegan Collagen Serum in Foundation SPF30 0.5
Tag
Bas
Linn
Beauty Pro
10/07/26-07:15(redigerad den 10/07/26-07:16)
✨First impression✨ 🍒DIOR🍒 Backstage Rosy Glow Färg: 015 Cherry Bra pigment, lätt att applicera. Den känns bra på huden och ger ett väldigt fint resultat. Det här är ju första intrycket, hur den håller under dagen återstår att se! Känns som en keeper nu!
✨First impression✨  🍒DIOR🍒 Backstage Rosy Glow Färg: 015
Backstage Rosy Glow 103 Toffee
Tag
Bas
Linn
Beauty Pro
09/07/26-11:39(redigerad den 09/07/26-12:16)
❤️Dagens köp på KICKS❤️ DIOR Backstage Rosy Glow 015 Cherry
❤️Dagens köp på KICKS❤️  DIOR Backstage Rosy Glow 015 Cherry
Backstage Rosy Glow 103 Toffee
Tag
Bas
Obiisan
Beauty Star
08/07/26-16:47
Senaste köpet från kicks och återvinning av pappförpackningarna!♻️💸🌱🌈 Jag hittade en trevlig palette från LH och en superläcker eyeliner i en grön härlig nyans. Är helt inne på ögonskuggor och eyeliners för tillfället. Det gör så mycket med en look😊 Hittade inte rätt färger på vare sig eyeliner eller paletten, men ni fattar✨
Senaste köpet från kicks och återvinning av
Crayon Brown
Blomma Palette
Tag
Ögonmakeup