/ Makeup-inlägg

Makeup-inlägg

Här kan du prata om allt som rör makeup med andra skönhetsentusiaster! 💄✨ Behöver du tips för en hållbar bas, eller har du ett sminkhack du bara måste dela med dig av? Använd filtren för att hitta det innehåll som intresserar dig mest!
Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club och bygger på deras egna erfarenheter. KICKS granskar inte om medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Filtrera
Faqeeha Shaban
Beauty Star
28/05/26-14:19
Sensai Cellular Performance Foundation är värd att köpa om du vill ha en foundation som ser ut som hud fast bättre. Den smälter in direkt, känns lätt hela dagen och ger en snygg, jämn finish utan att bli kakig. Den sitter riktigt bra och håller sig fin länge, samtidigt som den ger en mjuk lyster som ser lyxig och naturlig ut. Perfekt om du vill ha en bas som både täcker lagom och känns bekväm, särskilt om du vill undvika tung makeup.
Sensai Cellular Performance Foundation är värd att köpa om
Tag
Bas
Sotnosen
Beauty Pro
28/05/26-10:20
Beauty First Impressions 💖 Moiras fina pennor fick jag ett akut villha-begär efter att jag sett @Virre dela en look där hon hade den fina blålila pennan i en sminkning 🥰 Så jag beställde hem ett gäng 😋 den som jag testade först var Rhea och jag var verkligen positivt överraskad 💚 färgen är exakt den som visas när man tittar på den online ~ skiftande färger som skimrar så snyggt 💚 den är otroligt lätt att använda ~ krämig och glider lätt på huden, sitter där den ska hela dagen och är jättesnygg 💖 ett väldigt bra first impression 💖
Beauty First Impressions 💖 Moiras fina pennor fick jag ett
Supernova Multichrome Gel Liner 007 Rhea
Tag
Ögonmakeup
Linn
Beauty Pro
28/05/26-07:41
✨First impression✨ Idag testade jag Sensai Translucent Loose Powder för första gången. Jag gillar puderpuffen som följer med! Den gör att allt puder inte kommer upp då man förvarar puffen över ”puderhålen”. Den känns också bra att applicera med. Pudret lägger sig fint på huden och efter settingspray sätter sig pudret ordentligt.
✨First impression✨  Idag testade jag Sensai Translucent
Translucent Loose Powder
Tag
Bas
Faqeeha Shaban
Beauty Star
28/05/26-06:19(redigerad den 28/05/26-08:03)
Jag måste verkligen tipsa om L'Oréal True Match Lumi Glotion ✨ Den ger huden ett superfint naturligt glow och funkar både under makeup, blandad med foundation eller ensam för en fräsch “clean girl” look. Huden ser återfuktad och glowig ut utan att kännas tung eller glittrig 💕 Passa på nu när kicks har 30% rabatt vid köp av 2 produkter från L'Oréal Paris 😍 Perfekt läge att testa om du varit nyfiken!
Jag måste verkligen tipsa om L'Oréal True Match Lumi Glotion
Tag
Glow
Linn
Beauty Pro
28/05/26-06:07
Vilken 💦settingspray💦 är din favorit? Jag använder oftast HICKAP Preppy Prime Setting Spray Matte Finish (tycker att den har neutral finish) till vardags och Charlotte Tilbury Airbrush Flawless Setting Spray när jag vill ha det lilla extra! Lånad bild!
Vilken 💦settingspray💦 är din favorit?  Jag använder oftast
Preppy Prime Setting Spray Matte Finish 100 ml
Airbrush Flawless Setting Spray 34 ml
Tag
Bas
Mariam
Beauty Pro
27/05/26-22:29
Först Impression Jag letade efter denna läppstift men den var nästan slut i butiken sen så äntligen fick jag tag på den och efter användningen är jag read kär i den. Superfint och classy färg (Loreal / 601)
Först Impression   Jag letade efter denna läppstift men den
Tag
Läppar
Sofia
Beauty Pro
27/05/26-17:35(redigerad den 27/05/26-17:36)
Trendspaning 🔍 Något som verkligen är tillbaka och som jag bara ser mer och mer av varje vecka är sminkprodukter med "blurring effect". Det är setting powders, foundations, blush... Och alla utlovar den där airbrushade filterlooken. ✨️ Till och med läppar blurras och det är så klart en koreansk trend, de är ju världens trendsetters när det kommer till skönhet! Vill minnas att det var mycket såna här produkter för typ 7-8 år sen, när allting hade varit väldigt matt ett tag, då tog de blurrande produkterna över och sen kom glowhysterin som folk har haft de senaste åren. 😅 Bild 1 är lånad från Yeppo soonsoo och bild 2 från Made by Mitchell. Taggar lite blurrande produkter!
Trendspaning 🔍  Något som verkligen är tillbaka och som jag
Infinity Filter Haze
Eaze Drop Blurring Skin Tint 17
Make Me Blush Bold Blurring Blush 12
Tag
Inspiration
Sotnosen
Beauty Pro
27/05/26-16:46
💐 Morsdagstips 💐 mitt bästa tips till mors dag är ett lyxigt och fint kit förpackat i en fin necessär 💖 jag tycker det är lite underskattat att ge bort färdiga presentaskar för man blir ju så glad av att få en sån 💝små miniprodukter redo att upptäckas och perfekt att prova på om man vill köpa en fullsize 💖 detta från by Terry tycker jag är så himla fint ❣️ sällan man köper sånt till sig själv ju så då är det extra kul att ge bort 😍man vill ju göra sin mamma glad 💖
All-Time Favorites Value Set
Tag
Bas