Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
KICKS Official

KICKS Official

Här får du veta det senaste som händer på KICKS. Vi publicerar nyheter, tävlingar och du får hänga med Backstage på våra upptåg.
KICKS
Official
03/05-10:41 (redigerat)

Beauty Talker of the Month! >> Grattis till @Hanna som är utvald till månadens Beauty Talker! 😘 Hon har skapat inspirerande Beauty Kits och gett hjälpsamma tips till andra medlemmar. Därför får hon 200 Beauty Hearts (poäng) och förtjänar platsen som den #4 högst rankade medlemmen på communityt.

Vi var nyfikna och frågde hanna vilka produkter hon inte kunde leva utan 😍

Hanna: De tre produkter jag inte skulle kunna leva utan är:

⭐️ Dermalogica Breakout Clearing Booster, eftersom det har hjälpt min hud något enormt med att både lugna och minska utbrott av finnar/acne vilket är helt fantastiskt då jag kämpar dagligen med min hy. 🤩

⭐️ Min andra produkt är Anastasia Off To Costa Rica Face Palette, eftersom jag tycker den är smidig att ha med sig och är allt man behöver för att sin bas ska bli dunder, absolut älskar hur den ser ut på huden!!

⭐️ Min sista produkt är Lumene CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation, eftersom jag älskar hur den ser ut på huden, så lätt och naturlig perfekt när det börjar bli varmare och när man har finnar/acne och inte vill ha ett tjockt lager av foundation på huden.

Följ @Hanna på Beauty Talks här: https://community.kicks.se/app/613/user/139023138/profile

Dermalogica Breakout Clearing Booster 30 ml
Dermalogica Breakout Clearing Booster 30 ml
Lumene CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation Medium
Lumene CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation Medium
Anastasia Off To Costa Rica Face Palette
Anastasia Off To Costa Rica Face Palette
Se mer
KICKS
Official
02/05-07:25 (redigerat)

🥳 KICKS BEAUTY TALKS FYLLER 1 ÅR! 🥳

Ni har väll inte missat att Beauty Talks fyller 1 år i Maj och detta vill vi självklart fira tillsammans med er!

Du + vän har nu chans att komma på Beauty Talks första fysiska event i KICKS Flagship Store Gallerian den 20 maj där det kommer bjudas på frukost, härligt mingel och massor med inspiration 😍 En perfekt start på dagen!

>> Detta vill ni inte missa!⭐️

För att vara med i tävlingen behöver du:
1. Vara en Beauty Star ⭐️
2. Skapa ett eller flera Beauty Kits i Beauty kits kanalen med minst 1 innehållande solprodukt som du inte kan leva utan samt tagga inlägget med ”Solskydd” 🌞
3. Du är nu automatiskt med i tävlingen! ❤️

Det är ett begränsat antal som får komma och Vinnarna kommer slumpmässigt väljas på fredag den 6 maj.

Se mer
KICKS
Official
29/04-08:08

Tolka looken är tillbaka! 🤩 >> Denna gång med inspiration från säsongen catwalkvisningar där neonfärger syntes mest.

De trendigaste färgerna är grönt, rosa och blått. 💙💚💗 Med en färgklick i både inre och yttre ögonvrån eller varför inte en neonfärgad eyeliner som får pryda ögonmakeupen 😍

Matcha med en snygg highlighter på kinderna samt ett snyggt läppglans så är du helt inne i vår! ☀️

Dela din grafiska eyelinerlook i kanalen Beauty Looks här på communityt och välj taggen "Tolka Looken".
De mest inspirerande tolkningarna publiceras i ett inlägg på vår Instagram @kicks.se med en shout out den 13 maj 🔊 Lycka till! 😍

L'Oréal Paris Infaillible Grip 24H Matte Liquid Liner 2 Blue
L'Oréal Paris Infaillible Grip 24H Matte Liquid Liner 2 Blue
Morphe X Avani Gregg For The Bebs Artistry Palette
Morphe X Avani Gregg For The Bebs Artistry Palette
Se mer
KICKS
Official
29/04-05:27 (redigerat)

⭐️KICKS Femman firar fem år!⭐️

Kom och fira med oss! >> Det bjuds på mängder av inspiration och lyxiga treats hela helgen 😍
Välkommen in på kostnadsfri ögonmakeup, hårstyling eller hudkonsultation – och mycket, mycket mer! 💋🎉

Välkommen till KICKS!

Du hittar jubileumshelgens fullspäckade program på länken nedan:
https://www.kicks.se/beauty-services/beauty-services-i-flagship-goteborg

Se mer
KICKS
Official
27/04-10:52 (redigerat)

Behind the scenes😍

Har du velat hänga med och se hur det går till på en kampanjplåtning på KICKS? Här har du ett litet smakprov 🤩

Glad stämning, massa skratt och härlig energi är genomgående på denna underbara kampanjplåtning med fokus doft ❤️

Enjoy!

Se mer
KICKS
Official
25/04-13:52

Samira Ismail har massvis med användbara tips att dela med sig av 😍

Se hur hon lägger sin hudvårdsrutin och använder produkterna som hon älskar för att få maxat glow och "flawless skin" 🧡

Vilka av er har testat att mixa ansiktskräm med serumet? 👏

Clinique Take The Day Off Cleansing Balm 125 ml
Clinique Take The Day Off Cleansing Balm 125 ml
BeautyAct Glow Solution Sheet Mask
BeautyAct Glow Solution Sheet Mask
Se mer
KICKS
Official
22/04-06:53 (redigerat)

⭐️⭐️KICKS Beauty Talks fyller 1 år⭐️⭐️

Detta vill vi självklart fira med våra fantasttiska medlemmar 😍
Nu har du + en vän chans att få komma på KICKS Beauty Talks första fysiska event som kommer äga rum på KICKS Flagship Store Gallerian i Stockholm den 20 Maj 🙌🏻

Det kommer bjudas på goodie bags, frukost, Inspiration och härligt mingel. Detta vill du inte missa! 😍

För att vara med i tävlingen behöver du:
1. Vara en Beauty Star ⭐️
2. Skapa ett eller flera Beauty Kits i Beauty kits kanalen med minst 1 innehållande solprodukt som du inte kan leva utan samt tagga inlägget med ”Solskydd” 🌞
3. Du är nu automatiskt med i tävlingen! ❤️

⭐️Är du en Beauty Beginner och vill ta dig till nästa nivå (Beauty Star) så anta utmaningarna här:
https://community.kicks.se/app/613/channel/utmaningar-933

⭐️Är du redan Beauty Star och vill vara med och tävla, klicka här:
https://community.kicks.se/app/613/channel/beauty-kits-946

Lycka till och Let the games begin! 🤩🥳

Begränsat antal >> Vinnarna kommer slumpmässigt väljas den 6 maj här på KICKS Official kanalen.

Se mer
KICKS
Official
21/04-07:23 (redigerat)

Har du svårt att få fram dina naturliga lockar på bästa sätt? 🤗

Här visar @definedcurlz hur man får till den perfekta sommarfrisyren och samtidigt få lockarna att verkligen POPPA och vi ääääälskar det 😍

Supertips! >> Använd Björk Tämja Styling Creme för att få dessa ”bebishår” i schack en gång för alla 🙏

⭐️Vad är era bästa hårprodukter ni inte kan leva utan?⭐️

Björk Fukt Moisture Shampoo 300 ml
Björk Fukt Moisture Shampoo 300 ml
American Crew Firm Hold Styling Gel 250 ml
American Crew Firm Hold Styling Gel 250 ml
Björk Tämja Flyaway Tamer 20 ml
Björk Tämja Flyaway Tamer 20 ml
Se mer