Beauty Talker of the Month! >> Grattis till @Hanna som är utvald till månadens Beauty Talker! 😘 Hon har skapat inspirerande Beauty Kits och gett hjälpsamma tips till andra medlemmar. Därför får hon 200 Beauty Hearts (poäng) och förtjänar platsen som den #4 högst rankade medlemmen på communityt.
Vi var nyfikna och frågde hanna vilka produkter hon inte kunde leva utan 😍
Hanna: De tre produkter jag inte skulle kunna leva utan är:
⭐️ Dermalogica Breakout Clearing Booster, eftersom det har hjälpt min hud något enormt med att både lugna och minska utbrott av finnar/acne vilket är helt fantastiskt då jag kämpar dagligen med min hy. 🤩
⭐️ Min andra produkt är Anastasia Off To Costa Rica Face Palette, eftersom jag tycker den är smidig att ha med sig och är allt man behöver för att sin bas ska bli dunder, absolut älskar hur den ser ut på huden!!
⭐️ Min sista produkt är Lumene CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation, eftersom jag älskar hur den ser ut på huden, så lätt och naturlig perfekt när det börjar bli varmare och när man har finnar/acne och inte vill ha ett tjockt lager av foundation på huden.
Följ @Hanna på Beauty Talks här: https://community.kicks.se/app/613/user/139023138/profile