/ Hudvårdsinlägg

Hudvårdsinlägg

Här kan du diskutera allt inom hudvård med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett hudvårdshack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Filtrera
Linn
Beauty Pro
26/08/26-15:58(redigerad den 26/08/26-15:58)
🎁Önskelista🎁 Rosa Charmosa Dewy Cream Den här skulle matcha min nya mist doftmässigt!
🎁Önskelista🎁  Rosa Charmosa Dewy Cream  Den här skulle
Rosa Charmosa Dewy Cream 240 ml
Tag
Kroppsvård
Mimmi
Beauty Pro
26/08/26-14:25
✨ Beauty Reset Har lite nya produkter och ville städa lite inför Hösten 🤎✨
✨ Beauty Reset Har lite nya produkter och ville städa lite
Sensibio H2O 250 ml
Cicaplast Baume B5+ Repairing Balm 40 ml
Born in Roma Green Stravaganza Donna Eau de Parfum 100 ml
Magic BB Cream 02 Light
Idôle Skintint 28N
Tag
Morgonrutin
Lana
Beauty Pro
26/08/26-10:43(redigerad den 26/08/26-10:43)
Back to routines – NAGLAR💅🏼 ​Nu när höstrutinerna drar igång är det lätt att glömma bort händerna! Jag har precis plockat fram mina lackfavoriter från skåpet från färgglada nyanser från Essie och IsaDora till den absolut viktigaste basen: Miracle Nails Supernagelstärkare ✨ ​Det är en grym produkt berikad med äkta diamantpulver, biotin, kalcium, pistageolja samt extrakt från aronia och tranbär. Den förseglar naglarna med ett skyddande skikt som ger fin glans och man ser skillnad på styrkan redan efter 2 veckors användning.
Back to routines – NAGLAR💅🏼  ​Nu när höstrutinerna drar
Miracle Nails Super Nail Strengthener 8 ml
Tag
Professionell hudvård
Farah
Beauty Pro
25/08/26-07:37
Mitt bästa tips för att behålla sommarglowet är en bra hudvårdsrutin ✨❤️ Jag använder Medik8 Crystal Retinal 10 två kvällar i veckan, Medicube Zero Pore Pad två kvällar i veckan och avslutar alltid med Medicube Collagen Jelly Cream. På fredagar kör jag även Medicube Collagen Night Wrapping Mask för extra fukt och glow ✨ Det viktigaste för mig är att hålla huden återfuktad och ge den lite extra kärlek
Crystal Retinal 10 30 ml
Zero Pore Pad 2.0 70 pcs
Collagen Jelly Cream 110 ml
Collagen Night Wrapping Mask 75 ml
Tag
Kvällsrutin
NAS
Beauty Pro
24/08/26-19:43
For me, summer glow is all about keeping things simple ✨ Hydrate well, moisturize your skin every day, use SPF, and don't forget your lips and hands. A gentle exfoliation once or twice a week can help keep skin smooth, and getting enough sleep makes such a difference too. 🌞💧 Extra glow be using beautyact
Skin Glow Up Sunkissed Glow
Tag
Glow
Anna
Beauty Pro
24/08/26-18:56
Har använt upp den här och missade lämna ett första intryck så nu är det mitt budget- tips!💦 Riktigt bra produkt till bra pris. Oparfymerad och i lätt serumform. Kommer att köpa en ny större🥰
Har använt upp den här och missade lämna ett första intryck
Hyaluronic Acid 2% + B5 60 ml
Tag
Ansiktsvård
Mariam
Beauty Pro
24/08/26-18:39
Bästa tipsen för lyster och behålla sommar glow är att återfukta mera. Exfoliaring: Ta bort döda hudceller med en mild peeling eller syra så att lystern kommer fram på nytt.  C-vitamin: Använd hudvård med C-vitamin för att jämna ut hudtonen.
The Plump And Glow Kit 45 ml
Hydra Glow Vitamin C Radiance Boosting Gel Cream 50 ml
Tag
Kroppsvård
Sotnosen
Beauty Pro
24/08/26-17:18
Beauty First Impressions 💖 veckans sheet mask 🫧 Denna ska vårda och ge en hälsosam lyster till trött och glåmig hud. Innehåller sheasmör och arganolja 🫧 Själva arket är mjukt och följsam mot huden ~ väldigt skön att använda 🫶🏻 Denna var riktigt bra faktiskt! Den får verkligen min torra hud att må väldigt bra. Helt klart en av de bättre sheet maskerna jag provat 💕 priset för denna är också riktigt bra. Helt klart värt ett köp! Tror faktiskt att det är sheasmöret och argan oljan som är avgörande 🫶🏻
Beauty First Impressions 💖 veckans sheet mask 🫧 Denna
Natural Radiance Sheet Mask
Tag
Ansiktsvård