/ Hudvårdsinlägg

Hudvårdsinlägg

Här kan du diskutera allt inom hudvård med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett hudvårdshack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Filtrera
Marina
Beauty Pro
03/07/26-10:00
A-vitamin favorit Denna återkommer jag alltid till! Den är jätteskön att ha runt ögonen och ska minska mörka ringar. Dessutom kan man ha den i hela ansiktet om man vill, då den är så pass mild för att vänja in huden med retinol.
A-vitamin favorit  Denna återkommer jag alltid till! Den är
Revive Eye Serum: Ginseng + Retinal 30 ml
Tag
Kvällsrutin
Mimmi
Beauty Pro
03/07/26-08:56
✨ Beauty Reset Detta är mitt glömda skåp där allting hamnar när jag inte har en plats! Behövde en liten rensning och uppfräschning!
✨ Beauty Reset Detta är mitt glömda skåp där allting hamnar
Tag
Ansiktsvård
Lollo
Beauty Star
02/07/26-21:32
Mitt senaste köp på Kicks är ett verktyg, en Gua Sha som passar perfekt till det oljebaserade C-vitaminserumet jag fått möjlighet att testa från Medik8. Gul Shan hjälper mig att arbeta in serumet men känns även som en skön massage i ansiktet och hjälper med spänningar.
Gua Sha Tool
C-Tetra Serum 30 ml
Tag
Ansiktsvård
Farah
Beauty Pro
02/07/26-19:35
Min favorit är Medik8 Crystal Retinal Night Cream! 🤩 Den har en lätt och behaglig konsistens som snabbt sjunker in i huden utan att kännas kladdig. Doften är mild och diskret, vilket jag verkligen gillar. Jag använder den flera kvällar i veckan och min hud känns mjukare, jämnare och får ett fint lyster. Den har blivit en självklar del av min kvällsrutin och är verkligen en favorit! ❤️
Min favorit är Medik8 Crystal Retinal Night Cream! 🤩 Den
Crystal Retinal 24 30 ml
Tag
Kvällsrutin
Mariam
Beauty Pro
02/07/26-17:53
Shimmer body spray- innehåller fina skimmer partiklar för extra glow på armar och ben, perfekt till kvällar eller fest och denna rituals shimmer body spray doftar också otroligt gott 😍⭐️⭐️
Shimmer body spray-  innehåller fina skimmer partiklar för
The Ritual Of Sakura Shimmering Body Spray 150 ml
Tag
Kroppsvård
Anna
Beauty Pro
02/07/26-16:07
Mitt intryck av de här brun utan sol dropparna är att de inte luktar så farligt, nästan inget och att de ger finare färg än tidigare droppar men det är droppar och kanter och ojämnt kan det bli och har inte fått snurr på lagom än, tar för lite och tar för mycket😄 men ska fortsätta testa dem då och då 🌅
Mitt intryck av de här brun utan sol dropparna är att de
A Hint of Summer The Classic 50 ml
Tag
Brun utan sol
NAS
Beauty Pro
02/07/26-12:53
beauty of joseon ginseng + retinal one it's so lightweight like it literally melts into your skin... no greasiness, no heaviness, just smooth + hydrated under eyes and it has retinal (basically a stronger form of retinol) so it actually helps smooth fine lines and firm the skin over time 👀✨ like you're not just hydrating… you're lowkey anti-aging no strong smell either, just a super faint herbal vibe that disappears fast i've been using it at night and my under eyes look way less tired and more smooth + awake not saying it's magic but… it's giving well-rested energy even when i'm not 😭
Revive Eye Serum: Ginseng + Retinal 30 ml
Tag
Ansiktsvård
Emmie
Beauty Pro
02/07/26-08:47
Footcare heros 🦶🏼❤️ För att hålla fötterna fina brukar jag fila fötterna med en vanlig fotfil och sedan smörja in dem med antingen Scholl kräm för spruckna hälar eller The Ordinarys Glycolic Acid 💛
Glycolic Acid 7% Exfoliating Toner 240ml
Tag
Kroppsvård