/ Hårvårdsinlägg

Hårvårdsinlägg

Här kan du diskutera allt inom hårvård med andra medlemmar. Har du en fråga om din hårvårdsrutin, eller kanske ett tips för glansigare hår du vill dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna för att hitta det innehåll som intresserar dig mest.
Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserade på medlemmens egna upplevelser och KICKS kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Senaste
Irena
Beauty Pro
26/04/26-14:20
Denna vår ska mitt hår leva sitt bästa liv 🖤 Nu väntar jag bara in oljan så kan jag börja experimentera
Denna vår ska mitt hår leva sitt bästa liv 🖤 Nu väntar jag
Chronologiste Overnight Youth Serum 90 ml
Chronologiste Thermique Régénérant Heat Protection 150 ml
Anna
Beauty Pro
23/04/26-13:40(redigerad den 23/04/26-13:40)
Plockade fram dfn här underbara håroljan från Kerastase som är en parfym-hårolja med en UNDERBAR doft! Tycker att den är snäppet godare än Absolu Gloss doften faktiskt i längden✨. en tjockare hårolja om någon undrar✨ Serien är ju väldigt synlig efter att ha kommit i skymundan med en lansering av ett nattserum i serien! Vill verkligen prova det eftersom det fantastiska nattserumet i Nutritive serien har ett enda minus, doften. Det nya är troligen en fullträff🥂 har taggat en refill med oljan och den nya produkten jag nämner 🌞
Plockade fram dfn här underbara håroljan från Kerastase som
Chronologiste L'Huile De Parfum Hair Oil 75 ml, Refill
Chronologiste Overnight Youth Serum 90 ml
natte.jensen
Beauty Star
23/04/26-10:36
Har testat Amika Dry Hair Mask och jag är helt såld 😍 Mitt hår mår så bra av den! Känns mjukare, friskare och mycket mindre slitet efter varje användning. Älskar verkligen hur den ger liv tillbaka till håret utan att tynga ner. Rekommenderas starkt till alla som vill ge sitt hår lite extra kärlek 💛
Soulstruck Nourishing Dry Hair Mask 95 ml
Anna
Beauty Pro
21/04/26-15:40(redigerad den 21/04/26-15:41)
Idag det här schampot jag alltid vill ha hemma ner i brevlådan 🩵 Det är det bästa detoxschampot tycker jag! Helt parfymfritt och torkar inte ut håret som andra jag använt och väldigt effektivt! Det hör är en flaska på 250 ml, men det finns i tre olika storlekar 💦
Idag det här schampot jag alltid vill ha hemma ner i
Peptide Prep Detox Shampoo 53 ml
Detox Shampoo 250 ml
Detox Shampoo 473 ml
Kristina
Beauty Pro
21/04/26-10:22
Äntligen har jag fått hem Maria Nila Gloss Coat och provat den ordentligt. 💗 Mitt senaste inköp och detta är mitt första intryck. Den ger en glans som jag älskar och den ger en ren och mjuk känsla i håret. Håller länge i ditt hår. Tar bort friss. Det är en underbar mist med en bra pump. Misten ger glans OCH värmeskydd i ett. Doften är inte så tung och doftar lite fruktigt. Så här ser mitt hår ut efter att ha använt den (och använt plattång). 💗🌸
Äntligen har jag fått hem Maria Nila Gloss Coat och provat
Gloss Coat 200 ml
Lana
Beauty Pro
20/04/26-16:38
Budgetfavorit 💸 Jag använder den här håroljan från L’Oréal i min dotters hår efter dusch, och den gör verkligen skillnad ✨ Håret blir mjukt, lätt att reda ut och får en fin glans utan att kännas tungt. En enkel produkt som funkar varje gång 💖
Budgetfavorit 💸  Jag använder den här håroljan från L’Oréal
Elvital Extraordinary Oil Hair Oil 100 ml
Hogge
Beauty Pro
19/04/26-07:26(redigerad den 19/04/26-07:28)
Amika: 🧡❤️🩵💙 Efter att ha läst mycket bra om Amika: (främst doften 👀) så kan även jag säga att I approve! ❤️ Superfruit Star Lightweight Hair Styling Oil 🧡 Normcore Signature Conditioner 🩵 Hydro Rush Intense Moisture Leave-In Conditioner 🩷 Perk Up Dry Shampoo Mitt hår är långt, obehandlat men ganska strävt/tungt. Kändes som om jag tappade ⅕ av mitt hår efter min graviditet + stress så schampoo kör jag väldigt skalp-fokuserat + Kérastase Genesis Serum. För längderna vill jag ha mkt fukt och näring. När jag sist tvättade håret (i tisdags, söndag idag) så detoxade jag botten med en scrub för att det skulle bli riktigt rent. Använde sedan balmsamet och efter tvätt applicerade jag på leave in-spray och hårolja. Mitt hår blev sååå mjukt, glansigt och luktar så gott. Ingen av produkterna tynger ner håret (har använt leave in sprayen och håroljan varje dag) utan it stays light and fresh. Först idag känns det lite fett men tog lite torrschampoo och även det luktar gott och känns lovande. Inga vita fläckar i mitt mörkbruna hår. Jag tror dock att endast balsam utan de andra produkterna efter tvätt hade blivit för lätt för mitt hår. Pluspoäng att det är värmeskydd i den väldigt lätta oljan. Det står 1-2 pumpar men jag tog nog mellan 2-4 i blött och sen 1-2 i torrt. Rekommenderar produkterna men man bör dofta på den först för de luktar ganska starkt och doften är kanske inte för alla.
Amika: 🧡❤️🩵💙  Efter att ha läst mycket bra om Amika:
Hydro Rush Intense Moisture Leave-In Conditioner 200 ml
Superfruit Star Lightweight Hair Styling Oil 50 ml
Perk Up Dry Shampoo 64 ml
Normcore Signature Conditioner 275 ml
Malaze
Beauty Pro
18/04/26-17:30
Jag letar efter behandling mot håravfall. Finns det några förslag på behandling mot håravfall? Hårvårdsexperter behöver hjälp. 🥲