/ Hårvårdsinlägg

Hårvårdsinlägg

Här kan du diskutera allt inom hårvård med andra medlemmar. Har du en fråga om din hårvårdsrutin, eller kanske ett tips för glansigare hår du vill dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna för att hitta det innehåll som intresserar dig mest.
Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserade på medlemmens egna upplevelser och KICKS kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Senaste
Nikki
Beauty Pro
03/03/26-06:43
Så taggad på att testa mina nya hårprodukter! Måste bara ta slut lite annat först. Försöker verkligen ta slut innan jag öppnar nytt men det är ju så svårt! Och just då känns det som att de räcker längre än någonsin! 😂 Någon som känner igen sig? Hur gör ni?
Så taggad på att testa mina nya hårprodukter!   Måste bara
The Water Boi Leave In Conditioner Spray 200 ml
Antisocial Dry Hair Mask 187 ml
Anna
Beauty Pro
02/03/26-15:10
Testar den här fina hårolja från Amika som har en doft som inte jag förväntade mig! Urgod😍😍 inte fruktig vilket hade varit en god doft det med, något helt annat! @Nikki kan du dofta när du får chansen, såå god doft, vad är det för noter?
Testar den här fina hårolja från Amika som har en doft som
Superfruit Star Lightweight Hair Styling Oil 50 ml
Sofia
Beauty Pro
27/02/26-16:41
Mina räddare i nöden. 🙌🏼 Super dry shampoo från OUAI är det bästa torrschampot jag testat, utan tvekan. Håret känns verkligen rent efter en omgång med någon av dessa, även om det var flottigt innan. Och de doftar så gott båda två! Cape town (blå) har en grön, frisk unisexdoft och Melrose place (rosa) har en fruktig rosdoft som definitivt är mer klassiskt feminin, men självklart kan vem som helst använda båda. 😊
Mina räddare i nöden. 🙌🏼 Super dry shampoo från OUAI är
Super Dry Shampoo Cape Town 127 g
Super Dry Shampoo Melrose Place 127 g
Kristina
Beauty Pro
27/02/26-12:47(redigerad den 27/02/26-12:50)
Lifesaver inom hår. Dessa används väldigt flitigt här hemma 😍 KÉRASTASE Elixir Ultime L'Huile Originale Hair Oil HICKAP Instant Upgrade Dry Shampoo HICKAP All Inclusive Hair Treatment (hittar inte att tagga) Four Reasons Original Heat Styler
Lifesaver inom hår. Dessa används väldigt flitigt här hemma
Elixir Ultime L'Huile Originale Hair Oil 75 ml, Refill
Instant Upgrade Dry Shampoo 200 ml
Original Heat Styler 250 ml
Nikki
Beauty Pro
27/02/26-09:55
Budgetfavorit ❤️💜 MATRIX Miracle Creator Multi-Tasking Leave-in Treatment Spray är kanske inte superbillig men om jag jämför den med likvärdiga produkter från t ex Kérastase, Color wow och Joico som jag också har eller haft så tycker jag den är väldigt prisvärd! Formulan är lätt och går snabbt in utan att kännas och har en hel massa vårdande funktioner som t ex att ge håret näring och glans, ta bort friss och göra det mjukt, värmeskydd upp till 230°C osv. Doftar gott också (lite svagt godisdoftande, inte för sött). Har redan använt denna ganska länge och när den snart är slut och kommer köpas om är förpackningen dessutom så mycket finare! 🌈
Budgetfavorit ❤️💜  MATRIX Miracle Creator Multi-Tasking
Miracle Creator Multi-Tasking Treatment Spray 190 ml
Julia
Beauty Star
27/02/26-09:16
Jag älskar denna trio då den både djuprengör, vårdar, och ger näring till skadat eller begandlat hår. Den tar även bort kalk, vilket är att måste om du har hårt vatten.
Jag älskar denna trio då den både djuprengör, vårdar, och
Premìere Discovery Set For Damaged Hair 80 ml + 75 ml + 45 ml
Virre
Beauty Pro
27/02/26-06:34
Lifesaver 💕 En produkt jag alltid har hemma är L’anzas strength silk serum. Sen jag fick det rekommenderat av min frisör för flera år sen, har jag inte viljat vara utan det. Håret blir lätt att reda ut, glansigt och den minimerar frissighet. Torktiden förkortas med den och den är oerhört dryg. Det krävs bara ytterst lite produkt per gång. Ett extra plus är att den har både UV- och värmeskydd i sig som alla L’anzas produkter. Lyckas inte tagga den
Lifesaver 💕   En produkt jag alltid har hemma är L’anzas
Anna
Beauty Pro
27/02/26-06:08(redigerad den 27/02/26-06:10)
K18 är en mirakelkur utan motsvarighet som når upp till samma kvalitet! En enastående produkt som gör mer effekt ju mer som behöver fixas! Och den är mycket lätt att använda🥰!! Jag har använt den i 4 år och det är en lifesaver för mitt hår❤️ Det är viktigt att veta: 1. Beroende på hur trasigt ditt hår är så behöver man mer eller mindre vid användning. Ett oblekt hår behöver mindre än ett blekt. Det som att på förpackningen gällande ml per användning stämmer inte riktigt. 2. Du tillför fukt själv till håret med leave in produkter efter de obligatoriska fyra minuter som leave-in in krämen gått in i håret. Vill också påminna om att en leave in produkt är viktigt för att skydda håret och Joico har en spray med flera funktioner som jag tycker är otroligt bra och även den har jag använt hur många som helst av. Kerastase har flera underbara hjälpare till håret, jag tycker otroligt mycket om Gloss Absolu misten och inne på min 4:e flaska!
K18 är en mirakelkur utan motsvarighet som når upp till
Leave-In Repair Hair Mask 50 ml
K-Pak ColorTherapy LusterLock Spray 50 ml
Gloss Absolu Discovery Set Kerastase Gloss Absolu Discovery Set