/ First Impression Maria Åkerberg Hair Conditioner Energy đŸȘ»
Nikki
Beauty Pro
07/03/26-12:26(redigerad den 08/03/26-19:14)
First Impression Maria Åkerberg Hair Conditioner Energy đŸȘ» Maria Åkerberg Hair Conditioner Energy Ă€r ett hĂ„rbalsam som ska passa alla hĂ„rtyper, bĂ„de behandlat och naturligt hĂ„r. Balsamet innehĂ„ller bl a jojobaolja och ska Ă„terfukta hĂ„ret, reda ut det, göra det mjukt samt ge glans. Hair Conditioner Energy innehĂ„ller inga syntetiska tillsatser och Ă€r naturligt sjĂ€lvkonserverande dĂ€rför anvĂ€nds eteriska oljor för att skydda produkten och förlĂ€nga hĂ„llbarheten. Parfymfritt men doftar ganska starkt dĂ„ det innehĂ„ller eteriska oljor av bĂ„de rosmarin, lavendel, citrongrĂ€s och enbĂ€r. En uppfriskande unisexdoft dĂ€r citrongrĂ€set kĂ€nns mest. Jag tycker det doftar frĂ€scht! Formulan Ă€r inte sĂ„ tjock, nĂ€stan mer Ă„t det rinniga hĂ„llet men nĂ€r jag applicerar det Ă€r det ovĂ€ntat drygt. Lite rĂ€cker lĂ„ngt. HĂ„ret kĂ€nns bra efter hĂ„rtvĂ€tten (skippade inpackning), och ungefĂ€r som efter de flesta balsam skulle jag sĂ€ga. Maria Åkerberg Ă€r ett svenskt varumĂ€rke med produkter inom hudvĂ„rd, hĂ„rvĂ„rd och smink. All tillverkning sker i egen anlĂ€ggning i FrillesĂ„s i Halland. Blir lite nyfiken pĂ„ att testa nĂ„got mer frĂ„n detta hĂ„llbara varumĂ€rke med naturliga ingredienser. De testar heller aldrig pĂ„ djur och de enda animaliska ingredienserna som finns i ett fĂ„tal produkter Ă€r honung och bivax. Kommentera och tipsa gĂ€rna om ni testat nĂ„got ni vill rekommendera (eller inte)!
Ett val
Avslutad
Har du testat nĂ„got frĂ„n Maria Åkerberg?
7Bidrag
JA 57%
NEJ 14%
Inte Ànnu, men blir lite nyfiken! 29%
Hair Conditioner Energy 100 ml
MARIA ÅKERBERG
Hair Conditioner Energy 100 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!