First Impression Maria Ă
kerberg Hair Conditioner Energy đȘ»
Maria Ă
kerberg Hair Conditioner Energy Àr ett hÄrbalsam som ska passa alla hÄrtyper, bÄde behandlat och naturligt hÄr.
Balsamet innehÄller bl a jojobaolja och ska Äterfukta hÄret, reda ut det, göra det mjukt samt ge glans.
Hair Conditioner Energy innehÄller inga syntetiska tillsatser och Àr naturligt sjÀlvkonserverande dÀrför anvÀnds eteriska oljor för att skydda produkten och förlÀnga hÄllbarheten.
Parfymfritt men doftar ganska starkt dÄ det innehÄller eteriska oljor av bÄde rosmarin, lavendel, citrongrÀs och enbÀr.
En uppfriskande unisexdoft dÀr citrongrÀset kÀnns mest. Jag tycker det doftar frÀscht!
Formulan Àr inte sÄ tjock, nÀstan mer Ät det rinniga hÄllet men nÀr jag applicerar det Àr det ovÀntat drygt. Lite rÀcker lÄngt.
HÄret kÀnns bra efter hÄrtvÀtten (skippade inpackning), och ungefÀr som efter de flesta balsam skulle jag sÀga.
Maria Ă
kerberg Àr ett svenskt varumÀrke med produkter inom hudvÄrd, hÄrvÄrd och smink. All tillverkning sker i egen anlÀggning i FrillesÄs i Halland.
Blir lite nyfiken pÄ att testa nÄgot mer frÄn detta hÄllbara varumÀrke med naturliga ingredienser. De testar heller aldrig pÄ djur och de enda animaliska ingredienserna som finns i ett fÄtal produkter Àr honung och bivax.
Kommentera och tipsa gÀrna om ni testat nÄgot ni vill rekommendera (eller inte)!
Har du testat nĂ„got frĂ„n Maria Ă
kerberg?
7Bidrag
JA 57%
NEJ 14%
Inte Ànnu, men blir lite nyfiken! 29%
MARIA Ă
KERBERG
Hair Conditioner Energy 100 ml