/ Hair Looks

Hair Looks

Ta en bild på din finaste frisyr, styling eller hårlook och dela den med andra Beauty Talkers! Inspirera med din vardagsfrisyr, feststyling eller favoritaccessoar.
Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserade på medlemmens egna upplevelser och KICKS kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
Senaste
Malaze
Beauty Pro
27/02/26-11:58
Dagens look!  Jag har använt Björn axén hårepray också.
Dagens look! Jag har använt Björn axén hårepray också.
All Soft Conditioner 300 ml
All Soft Kit Gift Box
Nikki
Beauty Pro
18/02/26-07:10
All you need is love! 🩷  Och för fina lockar - ett
All you need is love! 🩷 Och för fina lockar - ett morgonrocksskärp! Ha en bra dag alla! 💖
Malaze
Beauty Pro
11/02/26-19:31
Hair look of the day, Jag har vågigt lockigt hår. Jag gör
Hair look of the day, Jag har vågigt lockigt hår. Jag gör rutinen med mitt hår. När jag duschar använder jag Moroccanoil curlcream och scrunch håret mer händerna.
Curl Defining Cream 75 ml
Perlita
Beauty Pro
07/02/26-13:34
Heatless curls är något jag starkt rekommenderar!Första
Heatless curls är något jag starkt rekommenderar!Första gångerna med heatless curls var jag nära att ge upp 😅 Men när man knäcker tekniken och får in rätt rullning blir resultatet så fint! Lockigt, glansigt och utan värme ✨ Swipe för before/after ➡️
Volumania Mousse 250 ml
Nikki
Beauty Pro
07/02/26-12:41
Dagens Hår   Händer inte ofta att jag gör något med mitt hår
Dagens Hår Händer inte ofta att jag gör något med mitt hår men idag tog jag mig tid till det. Värmeskydd från Björn Axén. (detta finns även i travelsize som tillåts på flyget om man inte har bagage att checka in).
Heat Styling Protection Travel Size 50 ml
Fia
Beauty Pro
07/02/26-08:51
Sleek hair, glitter mood, let’s party✨
Sleek hair, glitter mood, let’s party✨
Sleek Stick 25 g
Marina
Beauty Star
05/02/26-20:03
Heat or no heat- Jag försöker att använda minimalt med
Heat or no heat- Jag försöker att använda minimalt med värme. Brukar låta håret lufttorka en stund med en leave in som Kevin murphys smooth again och torka endast in i hårbotten med hårfön.
Smooth.Again 200 ml
Anna
Beauty Pro
04/02/26-08:16
Jag älskar vintern lika mycket som alla andra årstider. Men
Jag älskar vintern lika mycket som alla andra årstider. Men sommarkvällar är ju något som jag ser fram emot nu. Här använde jag Lanzas hårolja här som ger håret både skydd och vacker glans💖
Keratin Healing Oil Hair Treatment 100 ml