/ đŸŽ€âœšReady to win big? Finalbiljetter till Melodifestivalen
Avslutade
đŸŽ€âœšReady to win big? Finalbiljetter till Melodifestivalen 2026 stĂ„r pĂ„ spel! âœšđŸŽ€

Glitter, glamour och ikoniska hits – nu är det dags att hylla Melodifestivalens magi genom makeup!
Drömmer du om att stå mitt i publikhavet när finalen avgörs i Stockholm? Då har du chansen nu đŸ’„đŸ’«

För att vara med och tävla ska du skapa en makeuplook inspirerad av en tidigare Melodifestival-låt. Låt fantasin flöda och tolka musiken med färg, glow och drama!

Kanske inspireras du av:
đŸŽ¶ Euphoria – ett skimrande, eteriskt glow
đŸŽ¶ Heroes – grafiska linjer och futurisk känsla
đŸŽ¶ Waterloo – retro, eyeliner och 70-talsglam
đŸŽ¶ Tattoo – starka känslor, intensiva toner och rå elegans
đŸŽ¶ Diggi-Loo Diggi-Ley – lekfull färg och maximal show

👉 Så tävlar du:

1. Skapa en makeup inspirerad av din favoritlåt från Melodifestivalen
  2. Dela din look här i tävlingsflödet på Beaut Talks och tagga de produkter du använt.
  3. Motivera kort vilken låt som inspirerat dig och varför

🎁 Vinsten:
2 b
iljetter till Melodifestivalens stora final i Stockholm – en kväll fylld av musik, glitter och oförglömliga ögonblick!

🎉 Tävlingen pågår till 9 Februari.
Lycka till – vi längtar efter att se din tolkning av Melodifestivalens största hits!

För att delta i tävlingen behöver du ha fyllt 18 år. Anställda på KICKS får ej delta i tävlingen. Fullständiga tävlingsregler kan du läsa på kicks.se

🏅 2 st finalbiljetter till finalen i Melodifestivalen
⏰ TĂ€vlingen slutar 2/9/2026
Senaste
KICKS
Official
12/02/26-10:44
Vinnaren av denna tĂ€vling Ă€r @Paloma men eftersom hon var sĂ„ snĂ€ll och meddela att hon fĂ„tt förhinder sĂ„ gĂ„r biljetterna istĂ€llet till @Linda-Marie đŸ„ł och hennes otroliga Euphoria look! SĂ„ snyggt jobbat bĂ„da tvĂ„ och alla som var med! ❀
Tag
Nyheter
Linda-Marie
Beauty Pro
09/02/26-05:35(redigerad den 09/02/26-05:45)
Euphoria man kan grĂ„ta av glĂ€dje och hĂ€r gestaltade jag detta genom glitter stenar som tĂ„rar. Gick ej att tagga produkter Ögon: Laura Mercier caviar Eyeshadow stick Aurora Blush: Isadora cream blush rose wood Lips: Morphe lĂ€ppenna Sweet tea Kylie Cosmetics plumping Powder Matte Lip nude mood Ögonfransar: LH Cosmetics rock star Melodifestivalen för mig Ă€r min uppvĂ€xt, min syster betyder det allt för och hon betyder allt för mig. DĂ€rför skulle det fĂ„ vara fantastiskt att fĂ„ gĂ„ med just henne đŸ˜»âœšđŸŒŸ
Euphoria man kan grÄta av glÀdje och hÀr gestaltade jag
The Lip & Cheek Tint Cooling Jelly Stick 10 Coral Rouge
Tag
Ögonmakeup
Azamossadat
Beauty Beginner
07/02/26-17:11
Euphoria naturlig glow look đŸ©·đŸȘ·đŸŽ€
Euphoria naturlig glow look đŸ©·đŸȘ·đŸŽ€
Tag
Ögonmakeup
Marina
Beauty Pro
07/02/26-13:14
Euphoria har inspirerat mig till denna makeuplooken naturlig look. Hade varit sÄ kul att fÄ gÄ till mello med min vÀn.
Euphoria har inspirerat mig till denna makeuplooken naturlig
Tag
LĂ€ppar
Sofia
Beauty Pro
05/02/26-19:08
NĂ€r jag sminkade mig i morse kĂ€nde jag mig otroligt inspirerad av Sveriges största nutida poet – Sean Banan. 🍌 För mig som lever enligt mottot "beige is not a color" gĂ„r blöjĂ€ngelns visa ord rakt in i sjĂ€len: "Mer konfetti och mera dans! Det blir en svettig gul allians. Kom Sverige, grĂ„ och gul, sluta ha sĂ„ lagom kul!" đŸ’ƒđŸŒđŸŽŠ SkĂ€mt Ă„sido, jag hĂ€mtar mycket inspiration frĂ„n musik, men inte Mello. Inte min kopp te. 😄 Jag vill med andra ord sĂ„ klart inte vinna nĂ„gra biljetter, jag ville bara vara med pĂ„ utmaningen haha. 😂 Fun fact, Sean Banan ville bli vĂ€n med mig pĂ„ Facebook en gĂ„ng i tiden. 😂
NÀr jag sminkade mig i morse kÀnde jag mig otroligt
Aim Higher Palette
Infinity Power Lash Soft Volume Mascara Black
Tag
Inspiration
Paloma
Beauty Pro
29/01/26-02:22(redigerad den 29/01/26-02:23)
"Eufori Ă€r en stark kĂ€nsla av lycka som kan förekomma bland annat vid samlag, stark förĂ€lskelse eller som en berusningseffekt av vissa droger" Jag fĂ„r det av ✹ glitter ✹
"Eufori Àr en stark kÀnsla av lycka som kan förekomma bland
Precision Pout Lip Liner Pencil 629 Stone
Kylie Plumping Powder Matte Lip 825 Nude Mood
Glued Waterresistant Spiking Gel 150 ml
Tag
Ögonmakeup
Perlita
Beauty Pro
27/01/26-19:07(redigerad den 30/01/26-17:49)
Euphoria inspirerade mig att skapa en sminkning som glöder av styrka och frihet. Lila toner och glitter fÄngar lÄtens intensiva energi och magiska kÀnsla. OBS produkterna stÀmmer in men inte fÀrgerna!
Euphoria inspirerade mig att skapa en sminkning som glöder
That's My Jam Doll Size Eye Palette
Buttermelt Face Palette Blush/Highlighter
Mini Radiant Creamy Concealer Walnut
Iconic Glow Kit
Cream Glide Lip Liner Plum & Get It
King Kylie Supple Kiss Lip Glaze 12 Literally
Bake & Set Setting Powder - Brightening Peach Morphe Bake & Set Setting Powder - Brightening Peach
Fix+ Original Setting Spray 13 ml
Tag
Ögonmakeup
Meryem Hassek
Beauty Pro
27/01/26-16:46
Vill gĂ€rna. Vara med en hĂ€rlig kvĂ€ll som fylld av musik, glitter och oförglömliga ögonblick!đŸ„°đŸ˜đŸ˜đŸ„°
Vill gÀrna. Vara med en hÀrlig kvÀll som fylld av musik,
Power of You EdP 90 ml
English Pear & Sweet Pea Hair Mist 30 ml
Extra Blushing Lip Oil Bare Raspberry
Brow Fix Clear
Clear Brow Gel
Tag
LĂ€ppar