/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Beauty Tester
liirosen6
Beauty Pro
27/01/26-07:02
Fick hem Nilen jord hydra glow med c-vitamin från kicks och blev jätteglad att få testa denna då jag varit sjuk en längre tid nu och legat inne hela sommaren .Tänkte att denna kan göra underverk för mina trötta ögon. Den absorberar snabbt och känns skönt att ta på under ögonen.Har precis börjat använda den och är positivt överraskad hur bra den känns redan så om några veckor syns det resultat.Precis vad jag behövde nu.TACK🌟✨️💖💤🥰
Fick hem Nilen jord hydra glow med c-vitamin från kicks och
Beauty Tester
Nathalie
Beauty Pro
26/01/26-19:48(redigerad den 27/01/26-11:46)
Jag har fått vara med och testa Björn Axén Sleek Stick och här är min upplevelse av produkten: 🌸 Vad den gör Sleek Stick är som ett lättare hårvax men i stickformat vars uppgift är att tämja babyhår och ge en stramare frisyr. Den säger sig också tämja friss vilket jag ställer mig lite frågande till mest med tanke på hur produkten känns. Vidare sägs den ge glans men precis som andra hårvax ser jag ingen vidare glans alls? 🌸 Förpackning och doft Förpackningen är ju smidig i sitt stickformat men åtminstone det sticket jag fick går inte att skruva in igen om man har skruvat ut det. Man kan trycka in det igen men försöker man skruva in det händer ingenting vilket jag tycker är ett litet minus. Doften är jättegod! Den beskrivs som en grön doft med gurka, fresia och amber. Jag känner inte någon gurka sådär specifikt men den har en fräsch, blommig doft. Väl i håret känner man inte doften alls så jag tycker att den funkar även för doftkänsliga. 🌸 Applicering, känsla, hållbarhet och att tvätta ur produkten Sticket är absolut lätt att applicera, inga problem där. Håret får en klibbig känsla och produkten känns lite "tung" om jag jämför den med t.ex Björk Tämja som ju inte känns alls i håret. Den där klibbiga känslan gör att jag absolut inte skulle använda den i någorlunda rent hår men dagen innan hårtvätt funkar det fint! Hållbarheten är sådär. Det blir ingen riktig stadga i håret, vaxet är lite för lätt för det. Mina babyhår rörde sig inte men lite större slingor ramlade lätt ur frisyren, vilket delvis har med min hårlängd att göra såklart. Upplever dock inte riktigt samma om jag använder Tämja. Att tvätta ur produkten gick väldigt bra lätt, krävdes inget mer jobb än min vanliga hårtvätt! 🌸 Sammanfattning Jag gillar doften men tycker kanske inte riktigt att Sleek Stick gör vad den utlovar. Funkar jättebra till babyhår och kanske enstaka hårstrån men jag gillar inte riktigt hur den känns i håret och att det krävs hårtvätt direkt efter. Tycker också att priset är lite väl högt för hur lite man får. Jag tycker inte att produkten är värdelös men jag tycker inte heller att den är jättebra, så av mig får Björn Axén Sleek Stick 3/5 poäng
Jag har fått vara med och testa Björn Axén Sleek Stick och
Sleek Stick 25 g
Beauty Tester
Jenny
Beauty Star
26/01/26-19:04
Jag har fått testa Nilens Jord Hydra Glow Vitamin C Radiance Boosting Gel Cream. En trevlig lättare kräm. Den ger ett fint glow och sjunker snabbt in i huden. Den irriterar inte heller min hud som är lite känslig mot C-vitamin och niacinamid. Tyvärr är den inte tillräcklig rik för min hud under vintern. Jag har fuktfattig hud som under vintern även blir lite torr, och här räcker den inte till att återfukta. Men kan tänka mig att den är riktigt härlig under årets varmare månader, då krämen nästan känns lite kylande på huden. Den är också helt doftfri vilket jag tycker är bra! Gick tyvärr inte att tagga produkten.
Jag har fått testa Nilens Jord Hydra Glow Vitamin C Radiance
Beauty Tester
Virre
Beauty Pro
26/01/26-15:26(redigerad den 26/01/26-15:29)
Jag har testat Eyedeal Lashes Mascara från Gosh I en dryg månad. Är det något jag testat mycket genom åren, så är det just mascaror, för jag är alltid på jakt efter en riktigt bra mascara och det släpps hela tiden nya som lockar. Gosh mascara sticker ut med sin fina rosa färg och att den har två olika borstar, en i vardera ände. I ena änden en böjd gummiborste som ska separera och i andra änden en fiberborste som är ganska stor. För mig spelar det ingen större roll om borsten är av gummi eller fiber, är de bra så är de bra oavsett borste! Den här mascaran har en ganska blöt och kladdig konsistens från början, vilket gör att det tar någon vecka innan den blir enklare att jobba med. Tycker alltid att det är så med de mascaror som är lite blötare i sin konsistens, medans de torrare funkar bra direkt. Den lilla böjda delen som ska separera blir ingen favorit för mig, den är oerhört svår att måla mina fransar med, jag kommer inte åt dem ordentligt med den, då den är lite för böjd. Jag gillar den stora borsten bättre, även om jag tycker att själva borsten är lite för stor och klumpig. Den är svår att komma åt de mindre fransarna med, speciellt underfransarna och jag får städa upp en del runtomkring efter jag målat de nedre. Fransarna däremot blir väldigt fina av den, de får fin volym bara med ett lager mascara och smaskar man på med två-tre lager blir de riktigt maxade. Det gillar jag! (På bilderna har jag dock bara ett lager). Den är väldigt lätt att tvätta bort, försvinner på ett kick utan att man behöver lägga ner något större arbete. Hållbarheten då? Ja där är den tyvärr en nitlott för min del. Den kladdar och smular under dagen. Något mindre om man håller sig inne i jämn temperatur, men fortfarande en del (som syns på sista bilden). Men är man utomhus eller har den som jag hade på gymmet, ser man ut som en panda under ögonen, den kladdar rejält då. Tårar är inte heller att rekommendera med den. Mascaran kostar 279 kr och det tycker jag är ett helt okej pris för en mascara. Om den nu satt bra! Dessvärre gör det inte det på mig, så det är ingen mascara jag kan tänka mig att köpa framöver. Mitt betyg: 2 av 5
Eyedeal Lashes Mascara 001 Black
Beauty Tester
Daniela
Beauty Pro
26/01/26-09:50
Recension – Ecooking Anti Redness Mist (50 ml) Jag har haft möjlighet att testa denna produkt som beauty tester och är positivt överraskad över resultatet. Jag har känslig hud som lätt blir röd, särskilt på kinderna och runt näsan, så jag är alltid försiktig med nya produkter. Misten har en väldigt fin och jämn spray som känns svalkande direkt på huden. Den absorberas snabbt utan att lämna någon klibbig känsla, vilket jag verkligen uppskattar. Jag har använt den både på morgonen innan dagkräm och under dagen när huden känts irriterad eller stram. Efter cirka en veckas användning märkte jag tydligt att min rodnad dämpades och att huden kändes lugnare och mer balanserad. Jag upplever även att huden fått ett fräschare utseende och mindre reaktivitet mot yttre påfrestningar som kyla och torr luft. Ett stort plus är att den är parfymfri, vilket gör den perfekt för känslig hud. Förpackningen är smidig att ha med i väskan och känns både stilren och praktisk. Sammanfattningsvis är detta en produkt jag absolut kommer fortsätta använda och rekommendera till andra med känslig eller rodnadsbenägen hud. Den gör verkligen det den lovar, lugnar, återfuktar och ger ett mer jämnt hudintryck.
Helen
Beauty Star
26/01/26-05:45(redigerad den 28/01/26-17:48)
Jag har testat Redkens omtalade Acidic Bonding Concentrate på mitt torra hår, och här är mina tankar: ​Första intrycket: Schampot har en krämig och lyxig konsistens. Doften är fräsch med en tydlig citruskaraktär som känns "salongsaktig" utan att bli för stark. ​Användning: Trots att det är ett reparerande schampo löddrar det förvånansvärt bra. En liten klick räcker långt, vilket gör att flaskan känns dryg. ​Resultat: För mitt torra hår gjorde det stor skillnad redan efter första tvätten. Håret kändes betydligt mjukare och mindre "frasigt" i topparna. Det som imponerar mest är glansen – håret ser friskare ut och känns mer följsamt när det har torkat. ​Slutsats: Det är en dyrare produkt, men för ett hår som behöver fukt och styrka är det en riktig räddare i nöden. Det tynger inte ner, men ger ändå den där välbehövliga fuktboosten.
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 500 ml
Beauty Tester
Livia
Beauty Pro
25/01/26-18:47
Jag har testat den här highlightern från Nilens Jord i några veckor nu och är verkligen nöjd. Den är superenkel att applicera och ger ett naturligt, fint lyster som smälter in snyggt i huden. Perfekt för vardagsbruk när man vill ha glow utan att det ser för sminkat ut.
Face Feature Contour Stick Highlighter 7705 Starlight
Beauty Tester
Bianka
Beauty Pro
25/01/26-12:04(redigerad den 25/01/26-12:04)
Jag har fått äran att testa Nilens Jord highlighter stick. Den ger ett fint och naturligt resultat som smälter in snyggt i huden. Den är lätt att applicera och enkel att tona ut utan att se glittrig eller överdriven ut. Jag gillar dock mer glass-skin highlighters, som poppar lite mer, så denna är lite för naturlig för mig. Annars en jättebra highlighter till vardags 🥰
Jag har fått äran att testa Nilens Jord highlighter stick.
Face Feature Contour Stick Highlighter 707 Sugar