/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
IdaLipika
Beauty Star
30/01/26-09:48
Jag har fått produkten av KICKS för att testa den och här kommer min ärliga recension. Jag har torr hud och under vintern är den just nu väldigt torr, till och med så att jag flagnar på vissa områden i ansiktet. Tyvärr har den här produkten inte gjort någon märkbar skillnad för min hud över tid. Serumet har en mjölkig konsistens, vilket jag vanligtvis inte brukar gilla, men här blev jag positivt överraskad. Det sjunker snabbt in i huden, känns lätt och ger ett fint glow direkt efter applicering. Huden känns mjuk, men trots regelbunden användning har min hud inte återfuktats tillräckligt. Sammanfattningsvis är det en trevlig produkt i känsla och finish, men för mig med väldigt torr och flagnande vinterhud gav den tyvärr inte den återfuktande effekt jag behöver.
Jag har fått produkten av KICKS för att testa den och här
7% Ectoin + Hyaluronic Acid Milky Hydrating Serum 20 ml
Hogge
Beauty Pro
29/01/26-16:38
First Impression av Paula's Choice CellularYouth Longevity Serum 💜 Efter lite kladd från Postnord så kom den äntligen hem till mig. So far verkar den väldigt lovande. Lätt och doftfritt serum som känns väldigt återfuktande. Bara testat det imorse men det fungerade bra under smink. Enkel men lyxig glasflaska med pump i en snygg förpackning. 🌟 Ska bli kul att testa detta "imponerande longevity-serum som synligt motverkar hudens åldrande genom att återställa fasthet, släthet och lyster – för ett yngre utseende som varar längre." Återkommer om några veckor för mer utförlig recension.
First Impression av Paula's Choice CellularYouth Longevity
CellularYouth Longevity Serum 30 ml
Ellinor
Beauty Star
29/01/26-15:08(redigerad den 29/01/26-15:09)
Jag fick möjligheten att testa Nilens Jord Hydra Glow Magic Tint Release SPF15. Nyansen: Trots att den ska anpassa sig efter hudtonen blev den alldeles för mörk och orange på mig. Den smälte inte in alls utan lämnade en tydlig kant. Konsistensen: Formulan fungerade inte med min hudvård under, den blev omedelbart "kakig" och började smula sig vid applicering. Slutsats: Eftersom den inte alls passade mig gav jag den till min mamma, och på henne fungerar den bra. Hon har testat den ett par gånger nu och gillar den verkligen – på henne smälter färgen in fint och den varken smular eller blir kakig.
Hydra Glow Magic Tint Release SPF 15 Day Cream 15 ml
Badrie
Beauty Pro
29/01/26-11:19
BeautyAct skin glow-up ger en naturlig, fräsch glow med serum-liknande textur. Perfekt för en blushing glow som smälter in i huden. Tack kicks.
BeautyAct skin glow-up ger en naturlig, fräsch glow med
Skin Glow Up Flawless Glow
Beauty Tester
Pernilla
Beauty Star
28/01/26-14:13
Jag har fått möjligheten att testa Nilens Jord Hydra Glow Vitamin C Radiance Boosting Serum och hittills äskar jag det! Konsistensen är "sensory satisfying", gillar verkligen hur den känns när man klappar in den i ansiktet. Har använt den främst dagtid efter en essence och innan dagkräm + smink, o det funkar toppen! Då jag inte hunnit använda den särskilt lång tid kan jag inte svara riktigt för om den minskar pigmentering och ojämn hudton, men jag uppskattar verkligen produkten och dess egenskaper och ser fram emot att fortsätta testa den i min hudvårdsrutin.
Beauty Tester
Lare
Beauty Pro
27/01/26-22:51
Jag har använt NCEF-Revitalize Serum i över en månad och märker att huden känns mer återfuktad, jämnare och har fått finare lyster. Serumet absorberas snabbt och ger huden ett fräschare och piggare utseende.
Jag har använt NCEF-Revitalize Serum i över en månad och
Beauty Tester
jennifer.uddstahl
Beauty Pro
27/01/26-21:56
Jag har testat Paulas Choice 7% Ectoin + Hyaluronic Acid Milky Hydrating Serum i några veckor nu och här är min åsikt! Som någon med torr och väldigt känslig hud är jag alltid lite nervös när jag testar nya serum, men det här är en fullträff för själva huden! Min hy har verkligen älskat den här produkten från första användningen. Mina favoritpunkter: • Konsistensen: Den mjölkiga formulan känns otroligt lyxig och behaglig. Den sjunker in smidigt men ger ändå den där djupa återfuktningen som min torra hud behöver. • Ingen irritation: Trots att jag är väldigt känslig har jag inte fått någon reaktion alls. Det känns snarare som att serumet lugnar och skyddar huden. • Magiskt glow: Det ger ett så fint och naturligt lyster. Huden ser omedelbart piggare och mer "plumpad" ut! Det enda minuset: Det enda jag har att anmärka på är förpackningen. Pipetten är tyvärr ganska svår att få ur produkt ur, vilket kan vara lite irriterande vid varje användning. Eftersom formulan är lite tjockare hade kanske en pump fungerat bättre. Sammanfattningsvis: Innehållet är en 10/10! Om du kan leva med att pipetten krånglar lite så är kombinationen av 7% Ectoin och Hyaluronsyra helt fantastisk för en känslig hy som törstar efter fukt.
Jag har testat Paulas Choice 7% Ectoin + Hyaluronic Acid
7% Ectoin + Hyaluronic Acid Milky Hydrating Serum 20 ml
Beauty Tester
Amanda
Beauty Pro
27/01/26-11:23
Frizz Sheild Spray! Denna produkt är bokstavligt talat beroendeframkallande! Håret blir extra glansigt och mjukt, samtidigt som det luktar sommar deluxe! Tycker verkligen denna produkt var värd att köpa för oss med lite extra frissigt hår ! Den lämnar ingen produkt känsla i håret vilket jag tycker är ett extra plus!
Frizz Shield Spray 50 ml