/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Beauty Tester
Hogge
Beauty Pro
21/01/26-21:11
Björn Axén Sleek Stick 🩷 I ca 2 veckor har jag testat Björn Axéns nya Sleek Stick som är ett "mångsidigt hårvaxstift som kontrollerar frissigt, flygigt hår och babyhår, och ger en slät, glänsande finish – perfekt vid knutar, hästsvansar, uppsättningar och bakåtkammade frisyrer." Jag har ganska snällt hår (= ofrissigt, rakt och platt) och har sällan håret i en super sleek bun så har mest testat på benan (men även på ögonbrynen!). Jag tycker att den gör det den ska och resultatet håller hela dagen. Håret blir inte fettigt eller stelt och man kan borsta ut det och köra så i några dagar utan problem. Dock fungerade den inte till mina bryn då de kräver mer stadga. Däremot är Got2B Glued Waxstick riktigt bra till det (fick tips av @Sotnosen som även hon testade Sleek Stick). Doften är fräsch och uppfriskande och luktar lagom starkt med noter av gurka, fresia och amber. Förpackningen är som resten av Björn Axéns andra produkter: enkla, fina och skandinaviska och hela produkten är väldigt enkel att använda. Det enda som är ett litet minus för mig är att man får 25g för 250:- så den är ganska pricey. Av andra märken får man mer produkt för samma eller mindre peng. Av mig får Sleek Stick 4 av 5 ⭐️ Jag kommer absolut rekommendera den och skulle säkert köpa den igen om jag hade haft frisyrer som kräver den sortens styling.
Björn Axén Sleek Stick 🩷  I ca 2 veckor har jag testat
Sleek Stick 25 g
Beauty Tester
Linnea
Beauty Pro
21/01/26-15:26
Jag är väldigt nöjd med resultatet av denna produkten och älskar hur den hjälpte mitt hår. Mitt hår blev mycket mjukare och mindre elektriskt. Jag rekommendera denna produkt starkt till alla som har problem med trassligt och elektriskt hår.🥰
Jag är väldigt nöjd med resultatet av denna produkten och
Beauty Tester
Carro K
Beauty Pro
21/01/26-09:20
Björn Axén Sleek Stick är en riktig räddare i nöden för dig som vill ha en slät och välvårdad look utan krångel! Produkten är smidig och enkel att applicera direkt på håret – perfekt för att tämja friss, flygiga strån och små hårstrån längs hårfästet.Jag tycker resultatet blir ett naturligt slätt hår med fin glans, utan att kännas fett eller tungt. Det ger stadga och håller frisyren på plats hela dagen, oavsett om jag har en stram hästsvans, en sleek knut eller bara vill få ordning på topparna. En stor fördel tycker jag är att håret fortfarande känns mjukt och följsamt efter applicering. Doften är väldigt mild, jag tycker den knappt doftar något alls! Jag tror produkten passar alla hårtyper men speciellt för de som har, precis som jag, hårstrån som flyger lite här och var. Dessutom är förpackningen perfekt att ha med i väskan för snabba touch-ups under dagen.
Björn Axén Sleek Stick är en riktig räddare i nöden för dig
Sleek Stick 25 g
Beauty Tester
makeupmarre
Beauty Star
19/01/26-16:50
Jag har använt det här fina Cheeks & Lips sticket från Nilens Jord ett tag och hunnit testa den flera gånger och varje gång har jag fått komplimanger för hur fin min blush ser ut. Färgen Guava är subtil men kan byggas upp utan att det blir för mycket produkt. Den torkar nästan ned helt vilket jag gillar för jag har långt hår och det fastnar gärna i en produkt som inte sätter sig. Jag rekommenderar absolut dig som letar efter en fin naturlig blush att kika på denna goding jag är nyfiken på att testa fler färger och produkter från Nilens Jord.
Cheeks & Lips 7723 Peach
Beauty Tester
Saga
Beauty Pro
19/01/26-10:39(redigerad den 19/01/26-10:40)
Jag har nu testat gosh mascara i ca en månad och måste säga att jag verkligen gillar den ! Först och främst har en rolig och unik design med två olika applikationer. En för volym och en för separation. När jag såg detta första någon tänkte att de var lite gimmick och något för att vara unik men som i själva verket kanske inte gör något. Som jag hade fel. Tror de finns fler än jag som har att frasen på egna ögon av någon anledning har super lätt att klumpa sig. Mitt vänstra ögon frans lever sitt egna liv helt enkelt men med denna mascaran är är det mycket enklare att separera fransarna. Har du samma problem skulle jag verkligen rekommendera att ni testar denna . Borstarna är korta så de är kanske lite svårare att applicera även vanligt. Skulle troligen köpa igen!
Eyedeal Lashes Mascara 001 Black
Beauty Tester
Ewa
Beauty Pro
19/01/26-10:20
Jag har testat Moroccanoil Frizz Shield Spray, det är en universal spray med en anti-frizz sköld och långvarig fuktavvisare. Den ska sprayas i fuktigt hår som sedan fönas. Doften är moroccanoils klassiska doft vilken jag tycker luktar jättegott! Jag har blonderat mitt hår väldigt mycket vilket resulterat i ett väldigt torrt och skadat hår. Mitt första intryck av sprayen är att den har en oerhört bra spray funktion! Produkten kommer ut som ett moln och lägger sig fint över håret. Har använt produkten flera gånger nu efter att jag tvättat håret och jag är verkligen jättenöjd med hur håret blir efter användande. - Hade tidigare väldigt statiskt hår, men det är borta nu. - Håret är mjukt och lent och blir absolut inte smutsigare snabbare (vilket jag läst vissa skrivit i sina recensioner när jag kollat upp produkten på olika sidor). - Eftersom jag har rätt skadat hår, så har jag hår som gått av på vissa ställen vilket resulterat i att det ”stått ut” små strån här och där och enda sättet att dölja det har varit med plattång, men håret ser mycket bättre ut efter jag använt denna produkt utan plattång. Sammanfattningsvis är jag jättenöjd med moroccanoil frizz shield spray och kommer absolut fortsätta att använda den! Försökt tagga produkten, men fungerar tyvärr inte.
Jag har testat Moroccanoil Frizz Shield Spray, det är en
Beauty Tester
Anna
Beauty Pro
19/01/26-01:21(redigerad den 19/01/26-08:00)
Jag har testat Morrocanoil Treatment Mist och här kommer min recension av den! För över tio år sedan köpte jag den nya hårprodukten som fanns att köpa på frisöralonger från Marrocan Oil. Den var vad jag vet den första håroljan som såldes! Jag älskade doften och men hade lite svårt för att dosera rätt med den flaskan som var utan pump. Men doften som sagt, den är ju fortfarande underbar och det är samma doft på den här misten😃! Den är en tyngre och orientalisk doft men den är inte så stark att den skulle vara svår att använda, den är användarvänlig. Så glad att jag fick testa en leave-in produkt och den kommer i en riktigt lyxig tung glas flaska gjorde mig pirrig! En av de finare flaskorna håprodukt jag hållt i helt klart och det skulle vara kul om det framöver kom en refill till flaskan. Var ju tvungen att testa den direkt och den är väldigt lätt och den gav håret otroligt fin glans på direkten. Just nu är det mitt i vintern och luften är jättetorr. Luften drar ut fukt ur både hår och hud. Mitt hår är riktigt långt och har blekta slingor och jag använder mycket leave-in produkter i håret. Det består även av fina/ tunna hårstrån vilket är vad den här misten rekommenderas till. Produkten heter Treatment Mist och jag har läst produkt beskrivningen flera gånger. Men för mig är det en lätt men effektiv glans-spray! Inte en Treatment- produkt eftersom den är så himla lätt. Jag jämför den med oljebaserade sprayer från Living Proof, IGK och Lernberger Stafsing som faktiskt är mycket tyngre på håret allihop och tycker det här är den absolut bästa glans givande misten, eftersom den ger mest glans och går att täta mycket av i hela håret, även uppe på huvudet nära hårbotten utan att håret blir tungt. Skulle den heta Glans-spray skulle den få dem stjärnor men nu heter den Treatment Mist och den får fyra av fem stjärnor istället. Den är bäst på glans och jag har fått flera komplimanger för mitt glansiga hår som jag fått höra; -Ser ut som Silke, när jag använder misten💖 Är någon rädd för att tynga ned håret men vill ha glans så är den här misten perfekt och även bra för den som är rädd för hårolja. Misten sprayas ut i ett lätt moln som lägger sig på håret. Den skyddar med sitt innehåll givetvis håret. Men jag har behövt lägga till annan hårolja för att mitt hår ska må bra eftersom misten är så himla lätt. Annars blev mitt hår för torrt. Glansen, doften och flaskan är otrolig och ändrar de namn till att det är en glans givande spray så får den en femma 💖💖💖💖
Jag har testat Morrocanoil Treatment Mist och här kommer min
Treatment Mist 25 ml
Beauty Tester
Irena
Beauty Pro
18/01/26-19:14
Nu har det äntligen blivit dags att recensera denna goding, Ecooking Essence lotion som jag har använt i drygt en månads tid. Det där som brukar sägas om att det är insidan som räknas, ja det stämmer verkligen med denna produkt för fy fa*en vad denna förpackning var tråkig. Det första jag tänkte var att jag kommer behöva gömma denna längst bak i skåpet, eller kanske i köket bland oljorna. Men låt er inte luras för denna produkt är verkligen magi! Jag blev glad över att få testa en essence då det är en produktkategori jag nyligen börjat använda. Har hittills testat några andra märken, men det är först med denna som jag har förstått hur mycket en essence kan tillföra den övriga hudvården. Läser man på hemsidan så framgår det bland annat att produkten ska återfukta huden, öka kollagenproduktionen, ge lyster och spänst samt stödja hudens naturliga försvarsmekanism. Jag kan helt ärligt säga att jag känner stor skillnad i hur min hud ser ut och mår efter denna produkt. Trots en period med kall och torr luft där min hy oftast blir yttorr och sminket separerar till följd av detta så har jag denna vinter klarat mig ifrån det. Jag applicerar essence lotion efter min cleanser, före eventuell toner och serum (många gånger har jag skippat toner för jag upplever att denna funkar bra även som det) och min hy känns återfuktad, plumpad och med en förnyad lyster. Det framgår att produkten är doftfri vilket jag inte riktigt tycker för den har en svag doft av vatten, typ som en sjö. Svårt att förklara men det är inget som doftar dåligt på något sätt. Ett stort plus är att produkten är dryg och man behöver verkligen inte ta mycket av den för att klappa i hela ansiktet. De första dagarna var jag lite för hård på handen och duttade i för mycket produkt vilket gjorde att det tog tid för hyn att suga upp all fukt den fick. Så tänk på att less is more med denna! Jag har kombinerad/oljig hy med porer och upplever även att den minskar mina porer en aning. Jag tror att produkten kan passa alla hudtyper och åldrar. Priset är också väldigt bra i förhållande till hur mycket produkt du får. Egentligen hittar jag inget negativt att säga om denna. Med tiden har jag faktiskt börjat gilla utsidan lite mer också 😊 Stort tack Kicks för att jag fått testa denna och kommer definitivt köpa en till när denna tagit slut 🌟
Nu har det äntligen blivit dags att recensera denna goding,