/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Beauty Tester
Nina
Beauty Pro
05/02/26-15:29
Jag har fått äran att testa Elisabeth Arden hydra plumping water cream. igår la jag den på kvällen den är så otroligt bra mitt ansikte kändes så mjuk i morse den återfuktar verkligen . Jag rekommenderar den starkt
Jag har fått äran att testa Elisabeth Arden hydra plumping
Issam
Beauty Star
05/02/26-09:59
Har ni testat denna produkt ifall vad tycker ni
The POREfessional Hydro Pop 1 stk
Beauty Tester
Farah
Beauty Pro
04/02/26-20:11(redigerad den 04/02/26-20:12)
Tack KICKS för att jag fick möjlighet att testa den här produkten.” Jag har blandhy. Jag har använt serumet morgon och kväll efter rengöring i cirka två veckor. Lätt konsistens som går snabbt in i huden. Ingen stark doft. Efter två veckor känns huden lite mjukare och mer återfuktad, men inga stora förändringar ännu. 👍 Känns skön på huden och fungerar bra tillsammans. Jag tycker att det är ett bra och enkelt serum för vardagsbruk. Passar min blandhy, men kräver längre tid för tydligare resultat.
Tack KICKS för att jag fick möjlighet att testa den här
CellularYouth Longevity Serum 30 ml
Beauty Tester
Meli
Beauty Pro
04/02/26-19:12
Jag har testat BeautyActs Skin Glow Up i färgen Blushing Glow och är imponerad. Produkten ger ett otroligt fint och subtilt glow som lyfter hela basen när den används under foundation. Jag uppskattar särskilt att formulan är uppbyggbar, vilket gör den flexibel. Den känns dessutom perfekt för sommaren för att framhäva dekolletaget. Sammanfattningsvis är detta en mycket prisvärd produkt som ger en lyxig lyster.
Jag har testat BeautyActs Skin Glow Up i färgen Blushing
Beauty Tester
Maria
Beauty Pro
04/02/26-18:00
Jag har fått äran att testa BeautyAct glowdroppar 'Skin Glow Up' i färgen Flawless Glow. Jag har använt den spm en primer, blandat med min foundation men också som en highlighter eftersom den är just en multi-use produkt. Konsistensen är tunn och sätter sig fint på huden och du får ett fin lyster. Har gillat den jättemycket och kommer absolut att fortsätta använda den. Kommer nog även att prova de andra nyanserna Blushing Glow och Sunkissed Glow.
Jag har fått äran att testa BeautyAct glowdroppar 'Skin Glow
Skin Glow Up Flawless Glow
Beauty Tester
Seda
Beauty Pro
04/02/26-17:56
BeautyAct Skin Glow-Up är perfekt för sommaren. Den är lätt, smälter fint in i huden och ger ett naturligt glow utan att kännas kladdig, exakt det man vill ha när det är varmt 💛
BeautyAct Skin Glow-Up är perfekt för sommaren. Den är lätt,
Beauty Tester
Elisabeth
Beauty Pro
04/02/26-15:34
Jag har testat Pure Collection Angled Foundation Brush från Nilens Jord och den gör verkligen sitt jobb bra. Den känns mjuk mot huden utan att stickas och är bekväm att använda även runt mer svåråtkomliga områden. Den snedställda formen gör att produkten arbetas in jämnt och resultatet blir fint utan ränder. Finishen får en lätt airbrushed känsla och huden ser jämn och naturlig ut. Borsten är lätt att jobba med och ger ett jämnt resultat utan krångel. En prisvärd borste som känns genomtänkt och som jag absolut kommer fortsätta använda. Den får 5/5!! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Pure Collection Angled Foundation Brush
Badrie
Beauty Pro
04/02/26-10:51
Elisabeth Arden Hyaluronic Acid + peptider ceramide Hydra pumpning water cream . En lätt och fräsch vattenkräm som ger intensiv återfukta, pluppar huden och stärker hudbarriären med hjälp av hyaluronsyra, peptider och ceramider. Huden känns mjuk, spänstig och återfuktad hela dagen.
Elisabeth Arden Hyaluronic Acid + peptider ceramide Hydra