/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Badrie
Beauty Pro
04/02/26-10:51
Elisabeth Arden Hyaluronic Acid + peptider ceramide Hydra pumpning water cream . En lätt och fräsch vattenkräm som ger intensiv återfukta, pluppar huden och stärker hudbarriären med hjälp av hyaluronsyra, peptider och ceramider. Huden känns mjuk, spänstig och återfuktad hela dagen.
Elisabeth Arden Hyaluronic Acid + peptider ceramide Hydra
Tessa
Beauty Pro
03/02/26-21:20
Frizz Shield Spray Hade inte så höga förväntningar på denna produkt om jag ska vara ärlig? Men den passar KLOCKRENT till mitt blonda, frissiga hår. Mjukt på ett sätt jag inte alls förväntade mig! Glansigt och känns inte alls som att produkten är i mitt hår, den lägger sig nästan osynligt lätt. När flaskan tar slut kommer en exakt likadan ta plats i badrumshyllan! Inget negativt att säga alls (+ för en jättefin doft) 💕
Frizz Shield Spray  Hade inte så höga förväntningar på denna
Nora
Beauty Pro
03/02/26-19:25
Recension: BeautyActs Skin Glow-Up 💘 Skin Glow-Up ska vara en multi-use produkt som ger lyster med en lätt, serumliknande konsistens och kan användas på flera sätt för ett glowigt resultat. Jag har använt den i strax över en vecka och tycker väldigt mycket om den. Den funkar jättebra att blanda i foundation, men också tillsammans med bronzer och rouge, och såklart även ensam som highlighter. Konsistensen är lätt och smälter fint in i huden utan att kännas kladdig. Ger ett naturligt men tydligt glow. Jag har använt den varje dag på ett eller annat sätt, ofta i foundationen och med rouget. Se swatchen på handryggen! Rekommenderar denna starkt! ⭐️
Recension: BeautyActs Skin Glow-Up 💘  Skin Glow-Up ska vara
Skin Glow Up Flawless Glow
Mari
Beauty Pro
03/02/26-14:01
⭐ Recension – BeautyAct Skin Glow-Up Jag är verkligen nöjd med den här produkten! Doften är mild och fräsch, inte stark eller störande, vilket jag uppskattar mycket. Konsistensen är lätt och silkeslen varken för rinnig eller för tjock och den smälter fint in i huden utan att kännas klibbig. Färgen är jättefin och ger ett naturligt glow med en varm, lätt skimrande ton som gör att huden ser fräsch ut. Den ger ett fint lyster utan att se glittrig eller överdriven ut. Den är enkel att applicera, både med fingrar, svamp eller borste, och funkar bra både ensam och under/över smink. Huden får ett jämnt och glowigt resultat som håller länge under dagen.
⭐ Recension – BeautyAct Skin Glow-Up  Jag är verkligen nöjd
Kim
Beauty Pro
03/02/26-10:40
Jag fick chansen att prova detta serum. Jag har nu provat det I sju dagar och här är mina tankar. Jag är 35 år och har relativt fin hud. Jag experimenterar med olika aktiva produkter och är väldigt intresserad av hudvård. Jag har kombinerad hud som får tilltäpptheter men samtidigt torrhetslinjer. Jag har inte hört talas om ectoin tidigare så därför kändes detta serum extra spännande. Det är kul med något annat än hyaluronsyra liksom, även om jag personligen älskar hyaluronsyra! Detta serum är mjölkigt och tjockt i konsistensen. Det känns som att det lägger sig som ett skyddande överkast på huden. Tanken är att det ska skydda cellerna och kapsla in fukten i huden så den stannar kvar där den behövs. Den skyddar även mot yttre stress som väder, vind och föroreningar. Det är perfekt att använda efter aktiva syror tex. Mandelsyra, bha eller retinol för en extra lugnande effekt och återfuktning. Jag tycker dock inte att serumet är så drygt. Det känns som att jag behöver 3-4 droppar för att känna att man täcker hela ansiktet. Jag kan även tycka att produkten lite lägger sig som ett fettigt lager på huden och inte riktigt sugs in direkt. Detta märker jag dock mest när jag applicerar min hudkräm efteråt. Jag får inte denna känsla när jag bara applicerat serumet ensam på huden. Det kan också vara att jag inte är tillräckligt torr. Jag tycker man absolut ska prova detta serum om man är torr, irriterad eller vill stärka hudbarriären.
Klicka på ett alternativ för att rösta
Har du provat detta serum och gillar du det?
13Bidrag
Ja, jag har provat det och gillar det! 💦
Nej, jag har inte provat/gillar det inte! 😶‍🌫️
Jag fick chansen att prova detta serum. Jag har nu provat
7% Ectoin + Hyaluronic Acid Milky Hydrating Serum 20 ml
NAS
Beauty Pro
02/02/26-15:42
Thank you kicks for the generous selection to choose me for the beauty Act skin glow up <blushing glow 🩷🤎> Skin type: Normal to dry I've been loving this for a natural glow moment ✨ I use it in the morning after skincare. The texture is super lightweight and blends like a dream. It gives that lit-from-within glow without looking oily or glittery. My skin instantly looks fresher and more even. Perfect if you love glowing, healthy-looking skin for glow lovers? So good. 💫 First impressions The texture is light and silky, very easy to blend into the skin. It has a subtle glow — not glittery — and no strong scent, which I really appreciate. My skin looked instantly fresher and more awake right after application. Overall verdict A great product if you're looking for a subtle, skin-enhancing glow that works both alone and under makeup. I'll definitely keep using it ✨
Thank you kicks for the generous selection to choose me for
Amanda
Beauty Pro
02/02/26-15:20
Har fått prova BeautyAct Skin Glow-up, ett serumliknande glow produkt att använda som highlighter eller som glow serum. Jag har provat den i min foundation som bas, blev så fint naturligt glow. Tog den ljusguldiga då den passar som både highlighter och om man vill blanda i dagkräm eller foundation. Liknar Peter Thomas Roth guldserum men bättre pris och mycket mer produkt vilket är toppen. Rekommenderar! Min hy tålde den utan några problem, passar känslig hy.5/5 får den av mig❤️
Har fått prova BeautyAct Skin Glow-up, ett serumliknande
Melina
Beauty Pro
02/02/26-14:06
Tack KICKS för ännu en härlig produkt att testa! ✨ Jag blev verkligen imponerad av BeautyAct Skin Glow Up i färgen Sunkissed Glow — den känns som en riktig sommarfavorit! 🤩 Den ger en så fin, naturlig lyster och kommer garanterat vara perfekt för varma dagar och en solkysst känsla. ☀️ Förpackningen är smidig och stilren, med en liten flaska som är enkel att ha med i necessären. Den är dessutom vegansk, dermatologiskt testad och parfymfri, vilket är ett stort plus. Formulan är lätt och flytande med en serum-liknande känsla som smälter in i huden utan att kännas kladdig. Jag kan absolut tänka mig att den funkar fint att blanda i sin dagkräm för ett jämnt, glowigt resultat. I mitt fall tror jag dock att den kommer göra sig ännu bättre när man fått lite mer färg i ansiktet, eftersom nyansen är något mörk just nu (jag testade den tillsammans med min foundation). Resultatet blir ett fräscht, subtilt glow som ser naturligt ut — nästan som ett extra skimmer från solen. 🌺✨ Den ger fin lyster utan att kännas för glittrig och gör hudtonen mer levande och somrig. Finns i tre olika färger, ska absolut besöka KICKS och kolla in de andra färgerna😍 Den får 4/5 av mig 👍🏻