/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Noah90
Beauty Pro
05/05/26-11:13
Jag har ganska tjockt och lockigt hår och fick testa Amika Superfruit Star hair oil. I början när jag la oljan på handen tyckte jag att doften kändes ganska stark men när jag väl applicerade den i håret ändrade jag mig helt. Den var inte alls för stark i håret utan istället blev det en väldigt fin och fräsch salongskänsla. Oljan kändes väldigt lätt i håret och gick in snabbt utan att göra det fett. Den gav fin glans och gjorde håret mjukare och mindre frissigt. Jag upplevde att den funkade bäst i längderna och topparna särskilt när håret var lite torrt eller frissigt. Man behöver inte mycket produkt annars kan det bli för mycket. I slutet kändes det som att håret inte blev oljigt alls vilket jag verkligen gillade. Det är också ett stort plus att den ger värmeskydd så den funkar bra både som vård och innan man använder värmeverktyg.
Jag har ganska tjockt och lockigt hår och fick testa Amika
Superfruit Star Lightweight Hair Styling Oil 50 ml
Isabella
Beauty Pro
05/05/26-10:55(redigerad den 05/05/26-10:58)
Jag har fått testa hairlust final touch shimmering oil för hår och kropp. Jag hade ändå lite förhoppningar på denna produkt då jag dagligen använder hårolja och gillar att testa nya, men denna gång blev det ingen hit från min sida tyvärr! Flaskan kommer i glas och med en pipett, man får upp en bra mängd med olja men som jag sett att fler nämnt är själva pipetten ganska hård och ger ingen direkt lyxkänsla🙈 (man kanske inte kan förvänta sig lyx av en produkt som kostar 239kr, men helhetskänslan av produkten kändes sådär..) Jag har testat oljan i mitt hår som är ganska torrt och frissigt.. men märkte faktiskt ingen skillnad på mitt hår efter användning av oljan! Det blev lite fettigt såklart direkt efter men när de torka in kändes det som att jag inte haft i någon hårolja och fick ta min vanliga olja i håret efter ändå.. jag gillade dessutom inte glittret som var i oljan då det fastnade i handflatorna och var svårt att få bort efter handtvätt (vill bifoga bild på detta men verkar som de bara går att ladda upp en bild numera 😜) Jag har inte testat produkten på min hud då jag helt ärligt hade lite svårt med doften på oljan oxå🙈🙈 den påminner om nått tuggummi man hade som liten och kände inte suget att dofta som de, så endast håret har jag fått stå ut med! Det blir inte alltid en fullträff men är ändå så tacksam att jag fick prova och kommer ge flaskan vidare till någon av mina syskonbarn som älskar allt med hår&skönhet att göra 🥰 tack kicks ❤️
Jag har fått testa hairlust final touch shimmering oil för
Bedur
Beauty Pro
05/05/26-08:55
Jag har fått testa Klairs Supple Toner och den är fantastisk, ska berätta varför 💜 • den återfuktar • den tar bort smuts & talg • den lugnar & minskar irritation • den ger glow Har testat denna något år tillbaka och jag gillade den direkt. Koreansk hudvård har ju år efter år verkligen visat sig vara bäst. Rekommenderar denna starkt!!
Jag har fått testa Klairs Supple Toner och den är
Maariah
Beauty Pro
04/05/26-19:12
Först och främst vill jag tacka KICKS för möjligheten att testa Final Touch Hair Lust. Produkten ger ett fint resultat i håret – det känns mjukt, återfuktat och får en fin glans som ger ett fräscht och välvårdat intryck. Den bidrar till att håret ser mer levande och hälsosamt ut. Sammanfattningsvis är Final Touch Hair Lust en riktigt bra produkt för dig som vill ge håret extra lyster och återfuktning.
Sara Linnea
Beauty Star
04/05/26-18:56
Benefit The POREfessional Deep Retreat Användare(jag): 42 år, yttorr hy, synliga talgfilament och porer på näsan. Dock inga pormaskar Förpackningen är praktisk och användarvänlig tub som gör doseringen smidig och hygienisk. Det är skönt att slippa gräva med fingrarna i en burk. Dessutom riskerar jag inte att slarva bort spateln/skrapan Trots att det är en lermask känns den skonsam och varken irrriterar huden eller triggar min yttorrhet Den känns behaglig under hela verkningstiden. Trots att masken marknadsförs som djuprengörande ser jag ingen direkt skillnad på mina talgfilament eller hudens struktur efter användning. Det utlovas resultat redan efter första gången, men inte ens efter femte gången ser eller känner jag någon skillnad Slutsats: Plus för förpackning och skonsamhet, minus för uteblivet resultat.
Porefessional Degunker Benefit Porefessional Degunker
Linn
Beauty Pro
04/05/26-14:13
Jag har testat Bubble Slam Dunk Hydrating Moisturizer och känner mig väldigt nöjd, I vanliga fall har jag normal hud men i perioder kan den bli torr, som vid skiftningar av väder som vi nu står inför. Jag upplever att denna ansiktskräm går ned på djupet och lägger sig inte som ett lager på huden. Det känns som om det är fräscha ingredienser som doftar gott och ger en trevlig känsla i konsistens. Tycker absolut att produkten är prisvärd och bra, jag ger den 4/5
Jag har testat Bubble Slam Dunk Hydrating Moisturizer och
Nadya
Beauty Pro
04/05/26-14:01
Koreansk hudvård klairs toner review 🫧 Nu har jag testat den här tonern i en vecka ish. Jag känner definitivt att min hud har blivit moisturised och fräscht efter att ha lagt den på kvällen. Den är light, alltså känns inte för tungt på huden, lätt att använda och har inget starkt lukt. Men det är inte en nödvändig produkt att ha i min skin care routine.
Koreansk hudvård klairs toner review 🫧  Nu har jag testat
Daniela
Beauty Pro
04/05/26-13:21
Som beauty tester var jag först skeptisk till Benefit The POREfessional Matte Primer eftersom jag vanligtvis föredrar mycket glow. Men den här överraskade mig verkligen! Primern lägger sig väldigt fint på huden och ger en jämn, silkeslen bas direkt. Den mattar ner utan att huden känns platt, och jag upplevde att porerna blev betydligt mindre synliga – huden får ett snyggt “blurred” resultat. Trots den matta finishen ser huden fortfarande fräsch och naturlig ut. Den fungerar också superbra under smink, och hjälper foundation att hålla sig snygg längre under dagen. En riktigt bra primer som gör sitt jobb – även för oss som annars älskar glow! ✨
The Porefessional Matte Primer 22 ml