/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Badrie
Beauty Pro
08/05/26-11:53
Tack kicks fick hem Rudolph Care Cleansing Mousse. väldigt skonsam rengöring. Har använd den nu några gånger den lämnar huden väldigt mjuk och len jag är så nöjd och rekommenderar verkligen.
Tack kicks fick hem Rudolph Care Cleansing Mousse. väldigt
Gentle Cleansing Foam 150 ml
Sabina
Beauty Star
08/05/26-11:13
Fått äran att testa The 6 Peptide Skin Booster Serum från COSRX ✨ Serumet har en lätt, vattnig konsistens som påminner om en toner. Den går snabbt in i huden och jag upplever den som dryg då man behöver väldigt lite produkt. 😊 Produkten är oparfymerad, vilket jag uppskattar! Jag använder den som första steget i min hudvårdsrutin. Jag fick lite rodnad precis i början av användningen, något som inte är helt ovanligt när jag testar nya produkter då jag har något känslig hy. Detta upphörde dock efter en kort tids användning 🙏 Jag såg ganska snabbt skillnaden på min hy som det här serumet gav. Min torra hy blev mer återfuktad, glowigare, hudtonen jämnare och porer och fina linjer blev betydligt mindre framträdande. Älskar att den innehåller peptider men också är kombinerad med hyaluronsyra och niacinamid, vilket gör att den jobbar på flera områden samtidigt 🌟 Det enda jag har att anmärka på är att den är något dyrt, men ska tilläggas att detta inte är helt ovanligt när det kommer till peptid-produkter. En fördel är också att man slipper köpa flera separata produkter tack vare att den innehåller flera ingredienser, så skulle ändå säga att jag på grund av det tycker att prislappen är försvarbar ❤️ Kan varmt rekommendera om man är ute efter bra hudvård med peptider 🥰
Fått äran att testa The 6 Peptide Skin Booster Serum från
The 6 Peptide Skin Boost 150 ml
Alexa
Beauty Pro
08/05/26-10:17
Jag testade de här eye patches från Verso och jag gillar dem verkligen. De känns superfräscha och kylande direkt när man sätter på dem. Efteråt såg huden under ögonen mycket piggare och mer återfuktad ut. Jag tyckte också att mina mörka ringar blev mindre synliga. De sitter bra på plats och glider inte runt, vilket är skönt. Hela känslan är väldigt lyxig och avslappnande. För mig är 5/5😍
Jag testade de här eye patches från Verso och jag gillar dem
N°8 Retinoate Eye Patch 1 pcs
Stina
Beauty Pro
08/05/26-10:08
Jag har testat Amikas lightweight hair styling oil! Lightweight och magisk doft - använder först då jag blåser håret för värmeskyddet och doften och sedan efter styling, upplever att mitt blekta hår blir mindre frissigt! Har gått från rött därav den orangea tonen just nu haha Tung och snygg glasflaska, både ett plus och minus för tyngden att ta med sig den tex..plus jag tappade den i marken och vårt stengolv gick sönder men flaskan höll 😭😂😂😂 Recommend anyway!
Jag har testat Amikas lightweight hair styling oil!
Superfruit Star Lightweight Hair Styling Oil 50 ml
Tina
Beauty Star
08/05/26-07:55
Jag har fått möjligheten att testa NIVEA Micellar Water Soothing.💧 Jag hade sagt att den är väldigt likt garnier, vilket alltid har varit en favorit. Den är skonsam och torkar inte ut huden, då jag ändå har torr hy. Jätte bra för att ta bort sminket på ansiktet och solkräm. Runt ögonen är det lite svårare, allt försvinner inte men det är så med alla micellar vatten. Jag brukar ändå alltid skölja av med ansiktsrengöring och vatten för att verkligen få bort allt, särskilt runt ögonen. 👁️ Som sagt torkar den inte ut huden men den lämnar inte heller en klibbig känsla. Den har ingen doft vilket är perfekt för folk med känslig hy, och särskilt för mig runt näsan är jag är väldigt kombinerad. Jag är nöjd och kommer köpa den igen. 🌸🤩
Jag har fått möjligheten att testa NIVEA Micellar Water
Merrif
Beauty Star
08/05/26-04:28
Jag fick testa en mask från XLASH– tack KICKS! 💖 Masken är gjord av tvådelad silikon i en söt rosa färg och känns verkligen lite lyxig och annorlunda jämfört med vanliga sheet masks. Det som överraskade mig mest var att den ska användas i fyra timmar eller sovas med över natten. Det var lite ovant att ta på den eftersom den inte fastnade på huden på samma sätt som traditionella sheet masks gör. Jag upplevde att den gled runt ganska mycket i början, vilket gjorde den lite svår att få på plats. Däremot var känslan på huden väldigt skön när den väl satt på, så jag valde att sova med den. Tyvärr råkade jag riva sönder den lite vid ena sidan av näsan, vilket gjorde att den hade ännu svårare att sitta kvar efter det. Resultatet dagen efter imponerade verkligen på mig! Huden kändes återfuktad, mjuk och väldigt fin. Jag har kombinerad hud och märkte faktiskt att huden varit mindre fet även två dagar efter användning, vilket är ett stort plus för mig. Sammanfattningsvis älskade jag resultatet och känslan på huden efteråt. Det enda minuset var att den var lite svår att applicera och hålla på plats.
Collagen Hydrogel Hyal Mask 1 pcs
Sofia
Beauty Pro
07/05/26-17:22(redigerad den 07/05/26-17:23)
Jag har fått testa VERSO N°8 Retinoate Eye Patch – tack Kicks! 🫶🏻 Som övriga testare av dessa har skrivit så är det bara ett par eye patches i förpackningen så min recension är baserad på att jag använt dem en gång i cirka 30 minuter. Om man kan få resultat av att använda dem kontinuerligt över tid kan jag alltså inte säga något om. På produktbeskrivningen låter det som att man ska se/känna resultat direkt efter en användning dock. Jag har normal/något oljig hy, 34 år med rätt ordentligt mörka ringar (men inte påsar) under ögonen. Har haft mörka ringar sen jag var barn. ➕️ Behagligt svalkande! Kan tänka mig att de skulle vara supersköna att lägga på om man har svullna ögon eller om man bränt kinderna i solen. ➕️ Sitter bra, glider inte ner på kinderna. När jag väl hade satt dem på plats så satt de still i 30 min. Jag själv rörde dock inte direkt på ansiktet heller så jag vet inte om de hade suttit bra om jag hade skrattat, ätit eller så. ➕️ Bra form, man behöver inte undra vilket håll de ska sitta åt för de är likadana i båda ändar. 👌🏼 De täcker verkligen hela området under ögat och lite därtill. ➖️ Personligen ser jag ingen skillnad alls på min hy efter att ha använt dem. Området känns lite klibbigt bara. ➖️ Galet dyrt för en produkt som inte gör mer än att svalka, skulle inte köpa dem själv. Ett par kostar drygt 100 kr. 💸 Men det är väl en lyxprodukt i ett nötskal – dyr och onödig. ➖️ Det var lite väl kladdigt och omständligt för min smak att sätta på dem – man ska dra av plast på båda sidorna av varje patch och allting är dränkt i serum så det bara glider mellan fingrarna. 💦 Lite imponerande att de inte glider av ansiktet med tanke på detta! 😄 Jag har svårt att betygsätta produkten för jag tycker att eye patches generellt är helt meningslösa, men om man inte har något emot att betala extra för lyxiga produkter som känns härliga men inte gör särskilt mycket (smaken är som baken) så är ju dessa helt klart bättre än många andra eye patches.
Jag har fått testa VERSO N°8 Retinoate Eye Patch – tack
N°8 Retinoate Eye Patch 1 pcs
Melina
Beauty Pro
07/05/26-16:30(redigerad den 07/05/26-16:36)
Tack bästa KICKS för att jag fick chansen att testa Benefit Benefit Play Daze Airy Liquid Blush i färgen BERRI❤️ Jag gillade själva formulan på blushen och applikatorn, men färgen passade inte riktigt mig.Den är väldigt pigmenterad och drar åt en djup bärig ton som blev lite för stark på min ljusa hud. Jag har neutral till varm underton med lite naturlig rodnad, och på mig framhävde färgen rödheten mer än den gav ett naturligt glow.Formulan känns lätt och fin på huden och blandas ut snyggt, men jag hade föredragit en mjukare och mer dämpad nyans. Själva blushen får ändå 3/4⭐️av mig eftersom kvaliteten känns väldigt fin, jag hade bara hoppats på en färg som passar mig bättre. Kommer absolut besöka min butik och kolla om den finns i någon annan nyans som passar mig bättre! Får se om jag kommer fortsätta använda den ändå eller om jag ger bort den till någon vän. Som sagt tack KICKS! 🤩
Tack bästa KICKS för att jag fick chansen att testa Benefit
Play Daze Liquid Blush Apricotta