/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Obiisan
Beauty Star
12/05/26-08:36
🍋Beauty tester reveiw av medik8 c-tetra serum🍋 Tack kicks för att jag blev utvald att testa detta serum från medik8! Prismässigt är detta en lyxig produkt enligt mig, som ligger på 675 kr för 30ml. Min hy: 30+, torr, hyperpigmentering, förhållandevis känslig. Form: serumet kommer i en glasflaska med en glaspipett med mått på. Pipetten är något svår att manövrera, den droppar gärna av sig självt speciellt om du har mycket produkt i pipetten. Det vill säga; det är svårt att få en jämn mängd serum i handen eller direkt applicering i ansiktet. Serumet är såpass lätt i formen att det är svårt att känna produkten på fingrar och i ansiktet, vilket gör det svårt att jämt fördela produkten. Dosering: Det står att man ska använda ungefär 6 droppar för att massera ansikte, hals och dekolletage. Jag använde enbart till ansiktet ca 3 droppar. Förhållandevis dryg produkt, det ser inte ut som att jag använt något för att flaskan ser fortfarande full ut efter 9 dagars användning. Som med alla produkter med aktiva ingredienser så fasade jag in produkten en gång om dagen i 4 dagar efter att ha utfört rekommenderat pricktest. Sedan använde jag produkten sammanlagt två gånger om dagen i 5 dagar. Resultat: Jag avbröt användningen idag då min hud uppvisat tydliga tecken på irritation i form av knottror i panna och rodnande områden på kinder och haka som ni ser på bilden. Jag upplevde att produkten gjorde min hy torrare än innan och att jag började ömsa skinn. Kanske är detta ett steg man ska härda ut, men jag upplevde min hy som stram och obekväm och tog beslutet att sluta med produkten. Det står att man ska uppleva ett glow efter användning av den här produkten samt en jämnare hudton, vilket jag inte upplevt. Helst ska man använda en produkt i ca 7-8 veckor innan man kan avgöra ett definitivt resultat, och under den lilla tid (9 dagar) som jag använde produkten upplevde jag inga tendenser på att min hud uppvisat jämnare hudton eller gett ett glowigt uttryck, utan som sagt bara irritation och knottror. Om irritationen kvarstår i huden står det i instruktionen att man ska uppsöka läkare. Doft: svag citrus/apelsindoft, behaglig. Helhet: Kanske är jag fel målgrupp för den här typen av produkt, men samtidigt var det roligt och en förmån att testa en produkt som jag varit nyfiken på ett tag - om den bland annat kunde hjälpa mig med hyperpigmentering. Nu vet jag att detta inte var något för mig och kanske ger min recension klarhet för någon annan!😊 Jag hade velat lägga till fler bilder, men tyvärr var detta inte möjligt.
🍋Beauty tester reveiw av medik8 c-tetra serum🍋  Tack kicks
C-Tetra Serum 30 ml
Amanda
Beauty Star
11/05/26-20:24
Benefit Deep Retreat – Facial Scrub & Lermask i Ett Har testat denna ett tag nu och har verkligen tyckt om det. Man känner verkligen att den rengör på djupet och huden blir väldigt slät och fräsch efter användning. Jag har använt den 1 gång i veckan men märker verkligen hur huden beter sig annorlunda efter användning, mina porer är mindre synliga/märkbara och sminket fäster mycket bättre! Väldigt unikt koncept med att dem små bubblorna som dyker upp efter några minuter med masken på alltså är överflödig olja som masken suger ut. Jag rekommenderar verkligen denna mask, förpackningen kändes liten först men med tanke på hur lite man behöver för att få ett jämnt tunnt lager så är den dryg. 5 av 5 stjärnor från mig🌟
Benefit Deep Retreat – Facial Scrub & Lermask i Ett Har
Deep Retreat – Porrengörande Lermask 75 ml
Samira
Beauty Pro
11/05/26-19:58
Djuprengöring på mindre än 10 minuter?? En super härlig djuprengörande mask som lämnar huden mjuk, fräsch och renare. Använder den 1 gång i veckan och sminket lägger sig Såå mycket finare. Rekommenderar verkligen denna till alla som vill ha en lite mer djuprengörande mask för porer
Djuprengöring på mindre än 10 minuter?? En super härlig
Deep Retreat – Porrengörande Lermask 75 ml
Love
Beauty Pro
11/05/26-19:51
Jag har fått testa Nivea soothing micellar water! Den ska passa känslig hud och innehåller ingen parfym. Jag tycker den känns väldigt snäll mot huden! Huden känns inte torr efter användning och man behöver inte kämpa och gnugga för att få bort sminket.   För att få bort lite svårare smink som tex mascara så håller jag kvar paden med produkten på ett tag på ögonen och sen sveper bort. Efter att ha använt micellärvatten brukar jag också gå in med en vanlig rengöring för att få bort extra sminkrester och rengöra huden. Gör jag detta känns huden väldigt ren och har inget smink kvar! Bra prislapp och den gör vad den lovar! Blev inte besviken på resultatet och kommer fortsätta att använda ☺️
Jag har fått testa Nivea soothing micellar water!  Den ska
Micellar Water Soothing 400 ml
Mari
Beauty Pro
11/05/26-17:13(redigerad den 11/05/26-17:13)
Jag har använt The INKEY List Niacinamide Serum några gånger nu och tycker verkligen om den ✨ Serumet har en lätt och mjuk konsistens som går snabbt in i huden utan att kännas kladdig. Lukten är mild och fräsch vilket gör den behaglig att använda. Jag använder den främst på min T-zon eftersom jag lätt blir oljig där och har synliga porer. Efter att ha använt serumet tycker jag att mina porer ser mindre ut och huden känns mer balanserad och mindre glansig. Den fungerar också bra tillsammans med andra produkter i min hudvårdsrutin En stor bonus är att den har ett väldigt bra pris och känns prisvärd utan att vara dyr. Jag tycker att man får mycket bra produkt för pengarna och jag kommer definitivt fortsätta använda den. 🙂
Niacinamide Serum 30 ml
Gabriella
Beauty Pro
11/05/26-15:27
Jag har fått testa NIVEA Micellar Water Sensitive 💙 Den har en mild och skonsam formula som rengör huden effektivt utan att man behöver gnugga. Den tar bort makeup och smuts bra samtidigt som huden känns mjuk, fräsch och återfuktad efter användning ✨ Perfekt för känslig hud och enkel att använda i den dagliga rutinen 💧 Jag hade absolut kunnat köpa den igen 🙌
Micellar Water Soothing 200 ml
Nova
Beauty Pro
11/05/26-15:23
Jag har använt The INKEY List Niacinamide Serum ett tag nu och tycker faktiskt att den är riktigt bra för priset. Den känns lätt på huden, går snabbt in och gör att huden känns fräsch utan att bli kladdig. Jag har märkt att min hud blivit jämnare och mindre oljig, speciellt runt T-zonen. Det jag gillar mest är att man får mycket för pengarna. Många serum kan vara väldigt dyra, men den här gör jobbet utan att kosta för mycket. Perfekt om man vill ha en bra hudvårdsprodukt till ett rimligt pris. Jag tycker också att den fungerar bra under smink och tillsammans med andra produkter i hudvårdsrutinen. Det tar lite tid innan man ser full skillnad, men med regelbunden användning tycker jag absolut att den är värd att testa.🖤🤍
Jag har använt The INKEY List Niacinamide Serum ett tag nu
Niacinamide Serum 30 ml
Linn
Beauty Pro
11/05/26-15:22
Har fått testa denna otroligt produkten ”Superfruit Star Hari Styling Oil” från amika🧡 Produkten är verkligen lightweight, tynger absolut inte ner håret. Du får även en otroligt glans. Har använt den både i fuktigt hår innan jag har fönat håret och efter styling i torrt hår. Vilket båda funkat toppen då denna produkt även har värmeskydd i sig!🥰 Älskar förpackningen med pump flaska, samt att den luktar otroligt!! En hårolja som är 100% värt att köpa!! 5/5 från mig💗
Har fått testa denna otroligt produkten ”Superfruit Star
Superfruit Star Lightweight Hair Styling Oil 50 ml