/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Sabina
Beauty Star
04/06/26-13:38
Doftfri, bekväm och lägger sig som ett glowigt skyddande lager på ansiktet ✨ Positivt att det är SPF 50! ☀️ Det kan ta en liten stund för produkten att helt sjunka in i hyn, men så fort den gjort det känns den toppen ☺️ Bra förpackning som är enkel att dosera med. Det kommer ut en lagom mängd när man trycker på den. Min något känsliga hy tolererar den här bra! Fick någon finne vid första användningen men sen upphörde detta. Har inte fått några andra reaktioner och den känns vårdande och återfuktande 🌼 Bra solskydd som jag kan rekommendera 🙏
Doftfri, bekväm och lägger sig som ett glowigt skyddande
Sun Face cream SPF 50 Fragrance Free 50 ml
Sabina
Beauty Star
04/06/26-13:32
Otroligt härligt sun stick! ☀️ Krämig och glider på som smör. Brukar främst applicera det på läpparna och det är otroligt bekvämt att bära 🥰 Det funkar också perfekt för mindre områden som öron eller om man vill bättra på solskyddet på t ex näsan under dagen. Smidig att ha med sig och skönt att man slipper kladda ner händerna. Doftfri och har skruvlock, vilket gör att locket inte riskerar att åka av om man har sticket i väskan ✨ Kan varmt rekommendera! 🌟
Otroligt härligt sun stick! ☀️   Krämig och glider på som
Sun stick SPF 50 Fragrance Free 15 g
Rebecca ✨
Beauty Star
04/06/26-10:37(redigerad den 04/06/26-10:37)
Jag fick turen att testa Matas Striber solskydd! Perfekt nu när sommaren äntligen är här. Fluid Oil Control SPF 30 - Jag föredrar egentligen SPF50 i ansiktet, men jag är villig att kompromissa när produkten är såhär bra. Superskön, lätt konsistents som känns som en "vanlig" ansiktskräm. Funkar toppen för mig som nästan alltid får finnar av feta solkrämer. Rekommenderar! Kommer köpa igen! Sun Lotion SPF 50 - Superskön på huden, lätt och sjunker in bra. Inga anmärkningar! Definitivt prisvärt. Kommer köpa igen! Sun Stick SPF 50: Jag gillar inte riktigt sticks överlag pga känns svårt att fördela jämt över större ytor, dock väldigt smidigt att ha med sig i väskan. Kladdar lite, men toppen som "läppbalsam" eller på specifika områden (typ näsan, kindben) som lätt blir brända. Rekommenderar :) Överlag är jag väldigt nöjd med alla tre produkter. Älskar att dom är parfymfria! Jag är extra nöjd över att min kombo/oljiga hy inte fick några finnar (som jag i princip ALLTID får av solskydd annars). I'm set for the summer! Kommer definitivt rekommendera Matas Striber. Prisvärt.
Fluid Oil Control SPF 30 Fragrance Free 50 ml
Sofie
Beauty Pro
03/06/26-22:21
Halloj allesammans! Dags för mig att recensera här för första gången. Jag har fått möjligheten att testa Matas Striber solskydd. Först ut har vi: Fluid Oil Control SPF 30 - Jag brukar alltid använda minst SPF50 i ansiktet så jag ska erkänna att jag var lite skeptiskt men jag är positivt överraskad. En bra skyddande effekt samt innehåller niacinamid som ska göra porerna mindre synliga och jag upplevde att jag fick ett naturligt lyster utan att se fet ut och porernas synlighet minskade! Brukar ofta få småfinnar av SPF men fick inte en enda av den här. Näst på tur: Sun Spray SPF 30 - Som jag nämnde tidigare brukar jag alltid välja ett SPF med 50 i men jag blev förvånad över hur bra skydd den här hade. Uppskattar också att den inte torkar ut min hud. Nackdelen är att jag tycker det är krångligt med spray då man behöver spraya väldigt många gånger för att få ut den mängd produkt som behövs men och andra sidan är det mycket smidigare att smörja in sig själv på ryggen med en spray då den blir mer fördelad haha! Och sist ut: Sun Stick SPF 50. Måste erkänna att sticks inte är en favorit för mig, iallafall inte till ansiktet/kroppen. Däremot som läppbalsam, perfekt! Smidigt litet stick som lätt går att slänga ner i väskan och alltid ha med sig på språng. Gemensamt för alla tre är att dom är parfymfria något min känsliga hud verkligen uppskattar. Skulle även vilja påstå att alla tre har ett överkomligt pris! Kunde dessvärre bara tagga en produkt.
Halloj allesammans! Dags för mig att recensera här för
Sun stick SPF 50 Fragrance Free 15 g
Ghazale
Beauty Pro
03/06/26-20:31
Matas Striber Sun lotion spf 30 en lätt lotion som går att använda på hela kroppen den är så lätt på huden samt parfymfri. Sun face cream solskydd ansiktskräm lätt att applicera spf 50 Sun stick spf 50 jag har använd den på mina läppar den är helt otrolig samt känns så bra att använda den eftersom läpparna håller sig mjuka och lena hela dagen. Rekommenderar starkt
Matas Striber Sun lotion spf 30 en lätt lotion som går att
Sun Lotion SPF 30 Fragrance Free 200 ml
Clara
Beauty Star
03/06/26-20:16
Jag har fått prova "Molton Brown Re-charge Black Pepper" detta är en välgjord och kryddig doft med inslag av svartpeppar, trä och varma kryddor. Den känns sofistikerad och har bra hållbarhet, tyvärr är den inte riktigt min stil då jag föredrar lite lättare, fräschare och fruktiga dofter. Gillar du kryddiga, djupare och mer karaktärsfulla parfymer kan denna doft absolut vara något för dig!
Re-Charge Black Pepper Eau de Parfum 100 ml
NAS
Beauty Pro
03/06/26-19:34(redigerad den 03/06/26-19:35)
Thank you kicks for the generous selection to choose me for the Abercrombie & Fitch Fierce Cologne EdC Here's what's inside that creates the scent: Top notes: Fir, lemon, orange, cardamom Middle notes: Rosemary, jasmine, rose, lily-of-the-valley Base notes: Musk, oakmoss, vetiver, Brazilian rosewood In simpler terms: Starts fresh & citrusy Turns slightly floral & aromatic Finishes musky and woody What's Nice About It Smells clean, fresh, and attractive Very easy to wear (hard to dislike) Good for daily use Get compliments as my husband tried it for work, especially up close The Downside : It doesn't last that long. The scent fades over time pretty quickly After a few hours, it becomes very soft or almost gone Longevity is probably around 3–5 hours, depending on skin type. Overall Impression This is one of those scents that just smells really nice right away. It's fresh, slightly woody, and has that clean "just stepped out of a high-end store" vibe. Very easy to like, very safe, and honestly… kind of addictive. It leans youthful and energetic—great for everyday wear, casual outings, or even the gym. It's a really nice, crowd-pleasing fragrance, but not the strongest performer. Think of it as: “Smells amazing… just wish it stayed longer.”
Thank you kicks for the generous selection to choose me for
Fierce Cologne EdC 30 ml
Sotnosen
Beauty Pro
03/06/26-16:44
Tack snälla Kicks för möjligheten som ni gav mig att få bli beautytester av denna ljuvliga produkt 💜 jag har tidigare använt Yozakura sake bath milk och Yozakura doftpinnar 💜 med detta sagt så är jag väldigt förtjust i doften av Yozakura 💜 den är mer diskret än många andra av rituals dofter men den har en väldigt classy, spa-aktig doft som man inte kan annat än älska 💜 doften håller även i sig vilket gör att man kan njuta länge! Min hud är ganska torr och jag brukar använda scrub ungefär en gång i veckan, min tidigare favorit bland scrub är Rituals Sakura sugar polish scrub. Scruben rengör huden på ett milt och skonsamt sätt ~ vissa scruber kan ju vara rätt grova och nästan lämna huden röd efteråt men det gör inte denna. Denna scruben övergår till att bli ett härligt skum och man känner sig återfuktad efteråt 🫶🏻 Jag tycker även den kan vara en snygg inredningsdetalj om man låter den stå framme och kompletterar med andra produkter ur samma serie 💜 riktigt lyxigt!
Tack snälla Kicks för möjligheten som ni gav mig att få bli
The Ritual Of Yozakura Pink Sugar Scrub Rituals The Ritual Of Yozakura Pink Sugar Scrub