/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Maariah
Beauty Pro
06/06/26-19:27
Först och främst vill jag tacka KICKS för att jag fick möjligheten att testa Rituals Body Lotion Mousse. Jag blev positivt överraskad av produkten redan vid första användningen. Moussen har en lätt och luftig konsistens som förvandlas till en mjuk lotion när den appliceras på huden. Den absorberas snabbt utan att kännas kladdig, vilket gör den perfekt att använda både på morgonen och kvällen. Doften är fantastisk – lyxig, fräsch och behaglig utan att vara för stark. Huden känns återfuktad, mjuk och len under lång tid efter applicering. Jag uppskattar också att produkten är dryg, eftersom en liten mängd räcker långt. Sammanfattningsvis är Rituals Body Lotion Mousse en härlig kroppsvårdsprodukt som ger både återfuktning och en känsla av vardagslyx. Jag rekommenderar den varmt till alla som vill ha en lättabsorberad body lotion med en underbar doft.
The Ritual Of Yozakura Body Lotion Mousse 150 ml
Serap
Beauty Pro
06/06/26-18:32
Jag fick chansen att testa Ole Henriksen Pout Preserve Peptide Lip Treatment och blev verkligen imponerad. Jag har torra läppar året runt, framför allt under de kallare månaderna, så jag testar gärna produkter som verkligen återfuktar på djupet. Det första jag märkte var den härliga kylande effekten som känns väldigt behaglig på läpparna. Produkten är otroligt återfuktande och gjorde mina läppar fantastiskt mjuka redan efter första användningen. Det bästa var att känslan höll i sig hela dagen, utan att jag behövde applicera om den hela tiden. Jag uppskattar också att den inte är klibbig, vilket många läppbalsam tyvärr kan vara. Läpparna känns mjuka, återfuktade och välvårdade utan den där klistriga känslan. Den luktar kokos, vilket jag vanligtvis inte brukar vara så förtjust i. Men just denna kokosdoft var mild och diskret, så den störde mig inte alls. Det enda jag hade önskat är att den hade haft en liten hint av färg för att ge läpparna lite extra liv. Betyg: 4,8/5 🌟
Jag fick chansen att testa Ole Henriksen Pout Preserve
maalinhellstroom
Beauty Star
06/06/26-15:45
Tack till kicks för att jag blev utvald som beauty tester och få testa Ole Henriksen pout preserve lip treatment 🍉💄 Den ger en fin tint av rosa färg, ger fint glans utan att kännas kladdig och den doftar gott. Den har en fin förpackning, bra med tub som är enkelt att applicera. Men den känns mer som ett gloss än läppbalsam och när man applicerar känner man en stickig känsla vilket jag inte gillar. Och 245 kr det är dyrt
Tack till kicks för att jag blev utvald som beauty tester
Lip Treatment Pout Preserve Orange
Melina
Beauty Pro
06/06/26-14:51(redigerad den 06/06/26-14:55)
Tack KICKS för denna chans att få testa ett otroligt trevligt läppbalsam!  Produkten heter Ole Henriksen Pout Preserve Peptide Lip Treatment och är i en jätte härlig kokossmak🥥💄 Säger bara så här om ett läppbalsam kunde vara en flygbiljett till semestern så hade det varit den här ✈️💚 Den återfuktar mina läppar så bra och ger ett jätte fint glans utan att kännas kladdig😍Läpparna känns mjuka hur länge som helst och de tycker jag är bra för annars kan läppbalsam försvinna fort på mig. 🥥🥥🥥🥥🥥 av 5 får den av mig ☀️
Tack KICKS för denna chans att få testa ett otroligt
Pout Preserve Peptide Lip Treatment Orange, pink, green, purple
Emmie
Beauty Pro
06/06/26-11:39
Har fått testa Ole Henriksen Pout Preserve Peptide Lip Treatment 💋 Jag fick hem den rosa med doft av vattenmelon och blev väldigt glad då jag älskar vattenmelon! 🍉 Förpackningen är fin och jag gillar att det är en tub, enkel att applicera. Den känns väldigt skön på läppara och har en kylande effekt som ger en plumping effekt, sticker inte eller gör ont alls som vissa plumpingprodukter kan göra. Läpparna känns väldigt mjuka och återfuktade och känns som att jag har på ett läppbalsam men ser ut som ett läppglans. Färgen är en superfin vattenmelonrosa färg och den är inte alls klibbig. Tycker att den sitter bra och har lång hållbarhet. Pout Preserve är utvecklad för att återfukta, mjukgöra och ge läpparna en fylligare, hälsosam look och jag tycker verkligen att den lever upp till allt detta! Sett att Pout Preserve finns med skimmer också, Pout Preserve Lip Treatment Glimmers, så den måste jag också testa! 💄😍 Tusen tack Kicks för att jag fått testa denna, är supernöjd! ⭐️
Har fått testa Ole Henriksen Pout Preserve Peptide Lip
Pout Preserve Peptide Lip Treatment Orange, pink, green, purple
Anh Nguyen
Beauty Star
06/06/26-07:17
Ole Henriksen Pout Preserve Lip Treatment Guava 💄🌺💕 Om produkten: Guava-doften är också supergod – fruktig och fräsch utan att bli för mycket. Guava-doften är fräsch och lagom söt, vilket gör den extra härlig att använda. Förpackningen känns också lyxig och enkel att applicera med 💋✨☺️ Efter användning: Jag har testat den här ett tag nu och förstår verkligen hypen! Jag har ganska torra läppar och upplever att den återfuktar direkt och håller läpparna mjuka länge. Konsistensen är tjock och vårdande utan att kännas för klibbig, vilket jag gillar. Perfekt både dagtid och som nattbehandling när läpparna känns torra 👄😍🙌🏻 Min åsikt: Jag gillar att den ger lite glans också så läpparna ser extra fina ut. Produkten känns väldigt återfuktande och vårdande på läpparna utan att bli klibbig. Den ska vara min ny favorit i necessären! 🤩🫶🏻 Stort tack till KICKS för möjligheten att få testa den här produkten – så roligt att få upptäcka en ny favorit! 💞🥰
Ole Henriksen Pout Preserve Lip Treatment Guava 💄🌺💕  Om
Rola Yousuf
Beauty Star
05/06/26-20:25(redigerad den 05/06/26-20:31)
Först och främst, stort tack till KICKS för att jag fick chansen att testa Ole Henriksen Pout Preserve Peptide Lip Treatment i vattenmelon! 🍉💗 Det här var faktiskt min allra första produkt från Ole Henriksen och jag kan redan nu säga att jag förstår hypen. Jag är verkligen KÄR i den här produkten! Färgen är så otroligt fin och passar perfekt till den där clean girl-looken. Den ger mer pigment än ett vanligt läppbalsam, men utan att kännas som ett läppstift eller gloss. Bara en perfekt hint av färg som får läpparna att se fräscha och välmående ut. Jag älskade också förpackningen, färgkombinationen är så söt och somrig och gör produkten extra rolig att använda 🍉 När jag applicerade den första gången kände jag en lätt stickande känsla direkt, men den försvann efter en stund och störde mig inte alls. Jag testade den över natten och wow... den levererade verkligen. Jag vaknade med mjuka, återfuktade läppar och den gjorde faktiskt allt den lovar och lite till. Trots det föredrar jag nästan att använda den på dagen eftersom den är så himla fin på läpparna. ⭐ Plus för ingredienserna: - Peptider som hjälper till att ge läpparna en mjukare och fylligare känsla. - Flera återfuktande ingredienser som hjälper till att motverka torra läppar. - Formulan känns vårdande samtidigt som den ger glans och färg. ⭐ Minus för ingredienserna/formulan: - Den stickande känslan kan vara lite oväntad om man är känslig. - Innehåller doft, vilket inte passar alla. Min enda riktiga nackdel är priset. 245 kr för 12 ml känns ganska mycket om man använder läpprodukter flitigt och vill köpa om den regelbundet. Men bortsett från priset är det här en produkt som jag verkligen har älskat att använda och som har fått en självklar plats i min väska. Slutbetyg: 4,7/5 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (OBS GÅR EJ ATT TAGGA RÄTT FÄRG)
Först och främst, stort tack till KICKS för att jag fick
Samia
Beauty Pro
05/06/26-14:04
Recovered this from kicks for review on it it’s glowing and perfect 💙