/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Linn
Beauty Pro
10/06/26-07:05
Dagens look ⭐️
Dagens look ⭐️
Almost Lipstick Black Honey
Diorshow Overvolume 090 Overblack
Danfeng
Beauty Pro
09/06/26-12:43
Jag trodde att highlighter bara var till för ansiktet, men
Jag trodde att highlighter bara var till för ansiktet, men när jag såg Dior Forever Glow Maximizer kunde jag inte låta bli att testa lite på amorbågen och mitt på läpparna. Resultatet överraskade mig verkligen! ✨ Glansen är väldigt fin och elegant – inte alls glittrig eller överdriven, utan mer som en naturlig lyster som får läpparna att se återfuktade och friska ut. När jag applicerar ett tunt lager ovanpå mitt läppstift ser läpparna genast fylligare och mer definierade ut, särskilt på bilder. Det jag gillar mest är att den känns lätt och bekväm, utan att bli kladdig. Den har snabbt blivit en liten favorit i min sminkrutin. På sistone har jag till och med kommit på mig själv med att kasta en extra blick i spegeln, och en vän frågade faktiskt om jag hade börjat använda ett nytt läppglans. 😄 Det är alltid roligt när en produkt kan användas på fler sätt än man först tänkt sig, och den här gav mig verkligen en positiv överraskning.
Forever Glow Maximizer Longwear Liquid Highlighter 017 Nude
Linn
Beauty Pro
09/06/26-07:00(redigerad den 09/06/26-07:01)
🌸Dagens look🌸  Dagens blush: YSL Make Me Blush Bold
🌸Dagens look🌸 Dagens blush: YSL Make Me Blush Bold Blurring Blush nr. 42
Power Grip Jumbo Primer 75 ml
Infinity Bronzer Beyond
Make Me Blush Bold Blurring Blush 12 Noctural Nude
Inliner Kajal Waterline 56 Blonde
Lash Volumiser Mascara 38°C Black
Dior Backstage Glow Maximizer Palette 001 Universal Glow
Translucent Loose Powder
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Farah
Beauty Pro
08/06/26-23:01
Dagens look
Dagens look
Soft Glam Satin Foundation 15 Fair Warm
Brow Definer Strawburn
No.7 Bonding Oil 30 ml
Unlimited Double Touch Lipstick 112 Satin Peach Rose
Nathalie
Beauty Pro
08/06/26-21:05
Födelsedagslook!  Kikar bara in lite snabbt för att visa min
Födelsedagslook! Kikar bara in lite snabbt för att visa min look från i fredags när jag fyllde år! En relativt lugn dag där det största på agendan var middag ute med maken. 38 år, inte så mycket rynkor, inga gråa hårstrån enligt min frisör, i sinnet känner jag mig knappt äldre än 20 ibland och kroppsligt som en äldre pensionär. Varken rynkor eller grått hår hade dock stört mig ett dugg, jag tar åldrande helt med en klackspark och har mindre åldersnoja än min vuxna son 😂 Valde att plocka upp det lila och blå ur klänningen i min sminkning så det blev en skimmerskugga som skiftar mellan just lila och blått! Läppstiftet är ett nytt flytande från MAC som jag tyvärr inte alls är nöjd med sett till hur det presterar. Mer om det en annan dag!
Locked Kiss Ink Lipcolour Hyperbole
Linda-Marie
Beauty Pro
08/06/26-20:09
Final look Euphoria Maddy!
Final look Euphoria Maddy!
Glasting Water Tint 05 Rose Splash
The High Impact Eyeliner 01 Reliable Black
Color Pencil Lipliner Sweetest Tea
Anna
Beauty Pro
08/06/26-14:02(redigerad den 08/06/26-14:02)
Provar för mig nytt solskydd från Nivea  som även är en
Provar för mig nytt solskydd från Nivea som även är en primer. Vet faktiskt inte alls om det har någon särskild primer effekt som jag märker. Jag använder ju helst settingspray ändå till vardags, har du provat det?
UV Face 2in1 Primer Daily UV Serum SPF 50+ 30 ml
Bronzing Gel 63 Copper Bronze
The Cream Bronzer 52 Deep
Microstroke Brow Pen Blonde
Soft Tint Blush Stick Strawberry Pink 4,6 g
Bahia Kourkis
Beauty Star
08/06/26-12:34
Enkel och hållbar makeup rutin för sommaren 💗🌸☀️
YSL LOVENUDE Lip Blusher 01 Undressed Pink
YSL LOVENUDE Kiss Shaper 1 Undressed Pink
Make Me Blush Liquid Blush 37