/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Nikki
Beauty Pro
28/11/24-17:52(redigerad den 28/11/24-18:26)
🎄❤️  CHRISTMAS LOOK  ❤️🎄  Gillar att starta julen tidigt!
🎄❤️ CHRISTMAS LOOK ❤️🎄 Gillar att starta julen tidigt! 😃 Men sedan brukar jag också städa ut den direkt efter nyår. Klassiskt tema på både granen (i rött och guld) och min look! 💄 Läppstiftet en två eller tre år gammal Christmas Edition från Sephora. Använder inte rött läppstift så ofta. 👄😄
Daily Tint SPF30 50 ml
Blushing Blush Powder Blush Precious Posy
Hypnôse Drama Eye Shadow Palette 01 French Nude
Infaillible Grip 36H Gel Automatic Eyeliner 1 Intense Black
Nathalie
Beauty Pro
28/11/24-15:11(redigerad den 28/11/24-15:14)
En rätt snabb sminkning idag, men ändå lite mer än bara
En rätt snabb sminkning idag, men ändå lite mer än bara basic. Fick så många oväntade komplimanger? Älskar den här paletten från Morphe (även om ögonskuggan tyvärr inte syns så mycket så jag lägger till en dålig bild på det) och de matta läppstiften från MAC 🤩 Rekommenderar båda nu under Black Week, jag tänker slå till på ett till läppstift!
9 Pan Rose To Fame Artistry Eye Shadow Palette
Macximal Silky Matte Lipstick Sweet Deal
AdHe
Beauty Pro
28/11/24-13:57
Redo för Julbord 🧑‍🎄🎄
Redo för Julbord 🧑‍🎄🎄
Rouge Dior Couture Colour Refillable Lipstick 999 Matte
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Amanda
Beauty Pro
28/11/24-13:49(redigerad den 28/11/24-13:50)
Detta är lite off topic men ändå så aktuellt, jag behöver
Detta är lite off topic men ändå så aktuellt, jag behöver bara skriva av mig lite reflektioner.  Inför jul brukar vi prata extra mycket om att vara snälla mot varandra, men egentligen borde det vara en självklarhet året om. Jag vill lyfta något som jag själv har funderat mycket på – våra förutfattade meningar och hur vi ser på andra människor. Jag får ofta höra att jag ser ut som en person som är “dryg” eller “bitchig”. Det är något som sårar mig, även om jag blir glad när folk säger att de ändrat uppfattning efter att ha lärt känna mig. Men det gör mig också fundersam – är det något jag gör, eller handlar det om hur jag ser ut? Jag har inget svar på det, men jag vet att det är ledsamt och tråkigt att bli dömd på förhand. Vi bär alla på förutfattade meningar, det är mänskligt. Men jag tror att vi kan bli bättre på att stanna upp och reflektera: Varför tänker jag så här? Vad grundar sig min uppfattning på och är den verkligen rättvis?  Vi vet aldrig vad någon annan går igenom eller vad de har i sitt bagage. Så med det här inlägget vill jag uppmuntra oss alla att bli nyfikna istället för att döma, att se bortom första intrycket och framför allt att stötta varandra.  Nu är vi redan så bra på att lyfta varandra i det här communityt, dela med oss av våra tips och tricks och inkludera alla – så låt oss bara fortsätta med det, inspirera andra och bemöta varandra med värme och förståelse.  Tänk vilken skillnad vi kan göra om vi möter varandra utan förutfattade meningar. ❤️ 
Linda-Marie
Beauty Pro
28/11/24-12:46
En enkel men glowing makeup i dag! 🩷✨
En enkel men glowing makeup i dag! 🩷✨
Always On Moodboard Eyeshadow Palette Bouige Vibes
Afterglow Liquid Blush Orgasm
Glow Seeker Highligher Ethereal
Velvet Lip Kit 305 Harmony
Linn
Beauty Pro
28/11/24-09:59
🎅🏼MIN JULLOOK🎅🏼  Mycket röd ögonskugga blev det!
🎅🏼MIN JULLOOK🎅🏼 Mycket röd ögonskugga blev det!
Modern Renaissance Eyeshadow Palette
Lash Sensational Sky High Washable Mascara Burgundy Haze
The Wonder Base Stick 2C Champagne
Rouge Dior Couture Colour Refillable Lipstick 683 Rendez-Vous
Stick Contour Shadow
The Wonder Stick Blush Cherry Cola
Instant Anti-Age Eraser Multi-Use Concealer Pink
Bella
Beauty Pro
27/11/24-23:29
Helt fantastiska gel-iq naglar just nu! 💘
Helt fantastiska gel-iq naglar just nu! 💘