/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Onlygirlshere
Beauty Star
07/12/24-21:29(redigerad den 07/12/24-21:29)
Hej! Jag var ute med mina vänner idag och passade på att
Hej! Jag var ute med mina vänner idag och passade på att prova något nytt – jag la långa fake lashes för första gången!! Det var verkligen ett helt nytt experiment för mig, men det gick faktiskt bättre än jag trott! Kanske blir det en ny favoritlook💖👏
Patricia
Beauty Star
07/12/24-18:09
Ännu en naturlig glowig look 🍒🍒
Ännu en naturlig glowig look 🍒🍒
Välj en eller flera svar
Vad föredrar ni?
12Bidrag
Lockigt 👩🏻‍🦱
Rakt 👩🏻
Skicka
Dream Coat For Curly Hair Styling Spray 200 ml
Onlygirlshere
Beauty Star
07/12/24-17:07
MAC Cosmetics Lipstick i färgen "Twig"MACs läppstift i
MAC Cosmetics Lipstick i färgen "Twig"MACs läppstift i färgen "Twig" är en perfekt vinterfärg – en mjuk, rosa-brun nyans som ger en fräsch men ändå elegant look. Färgen är klassisk och passar till både vardag och kväll. Dess krämiga formula håller läpparna återfuktade under vintermånaderna, vilket är särskilt viktigt när kylan kan göra läpparna torra och spruckna.
Frost Lipstick Plum Dandy
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Nathalie
Beauty Pro
07/12/24-15:12
🎄Jullook 🎄  Tyvärr jämnar min snart fem år gamla telefon
🎄Jullook 🎄 Tyvärr jämnar min snart fem år gamla telefon ut färger till viss del, så min blush osv syns inte alls. Men! Här är min jullook med guldiga nyanser på ögonskuggor (ser lite mer brunt ut på bilden) och röda läppar. Övervägde att INTE ha röda läppar men jag ville ha just det här läppstiftet så då blev det så 😀 En lite mer nyanserad bas får ni tyvärr bara föreställa er 😅
L'Absolu Rouge Drama Matte Lipstick 295
9 Pan Gold Seeker Artistry Eye Shadow Palette
Lip Pencil Chicory
Afterglow Liquid Blush Behave
Fire Wings Mascara Black
Hadil
Beauty Star
07/12/24-14:51
Letar efter en super fin parfym för my fiance💕
Letar efter en super fin parfym för my fiance💕
Nk ~ Beauty älskare 💕
Beauty Pro
07/12/24-13:27
Måste tipsa om detta för din nästa look!!! Detta hjälper
Måste tipsa om detta för din nästa look!!! Detta hjälper ögonfransarna att se mer fyllda ut och ens ögon att poppa🤩 Använda sig av en mörkbrun eller svart ögonpenna eller ögonbrynspenna vid ens frans linje både på över och underdelen sedan gå in med en higlighter penna eller en vanlig highlighter från en pallet vid ens eye corner.
Patricia
Beauty Star
07/12/24-09:37
My go to beauty look 🍒🍒
My go to beauty look 🍒🍒
Skinfinish Metallic Cream Blush Coveted Coral
Cicalfate+ Creme 40 ml
Linn
Beauty Pro
07/12/24-09:17
🎄Grönt + rött jultema🎄  Idag valde jag att sminka mig med
🎄Grönt + rött jultema🎄 Idag valde jag att sminka mig med de färger som skriker jul, dvs. grönt och rött.
Ultimate Edit Petite Shadow Palette Brights
Fire Wings Mascara Black
Blush Divine Radiant Lip & Cheek Color Anemone
Stick Contour Shadow