/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Linn
Beauty Pro
22/01/25-08:39(redigerad den 22/01/25-08:57)
🌟Fullglam!🌟  Vad ska ni göra idag?
🌟Fullglam!🌟 Vad ska ni göra idag?
Modern Renaissance Eyeshadow Palette
Lash Sensational Sky High Washable Mascara Burgundy Haze
Everlasting Blush Foxglove
Light Reflecting Mist 90 ml
Nikki
Beauty Pro
22/01/25-07:48
CLEAN LOOK - CLEAN doft  Idag blev det CLEAN Classic Spring
CLEAN LOOK - CLEAN doft Idag blev det CLEAN Classic Spring Breeze EdP. En lätt, blommig och fräsch doft med bl a doftnoterna bergamott, grönt äpple, liljekonvalj, apelsinblomma och jasmin.
Gift Set Spring Layering Collection EdP Gift Box
Classic Spring Breeze EdP 60 ml
Paloma
Beauty Pro
21/01/25-23:06
Tänker att jag smygstartar alla ❤️- dag med en enkel liten
Tänker att jag smygstartar alla ❤️- dag med en enkel liten sotad liner och ett litet hjärta ❤️ Det var länge sen jag plockade fram min Primrose palette och det är inte att något är fel på den, nejdå det är väl mer att minnet sviker så jag glömmer att använda den 😅 Men nu var det dags! Toppade det med Lh's Crush i Shimmer saga paletten och det var pricken över I:et!
Shimmer Saga
Primrose Palette
HydraGel Grip Primer 30 ml
All Nighter Setting Spray 118 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Nathalie
Beauty Pro
21/01/25-13:20
Egentligen hade jag tänkt inspireras av Linn och hålla
Egentligen hade jag tänkt inspireras av Linn och hålla sminket rätt neutralt idag. Men sen kom jag på att jag ville testa två "nya" tekniker för winged eyeliner för hooded eyes och då sprack hela planen 😂 Jag slog ihop båda till en och vingen blev tjockare än jag brukar ha den men jag är relativt nöjd ändå!
Forever Skin Glow 24h Hydrating Radiant Foundation 0 N Neutral
Afterglow Liquid Blush Behave
Macximal Silky Matte Lipstick Get The Hint?
9 Pan Rose To Fame Artistry Eye Shadow Palette
Fire Wings Mascara Black
Linn
Beauty Pro
21/01/25-08:53
🌟Dagens look!🌟  Testar ett av läppglansen som var i boxen
🌟Dagens look!🌟 Testar ett av läppglansen som var i boxen från BeautyAct. Använde en läppenna från Mac i färgen Soar innan jag applicerade läppbalsamet.
Ultratint Lip Balm Pink Dust
Cosmos Eye Shadow Palette
Lasting Fix Makeup Setting Spray 100 ml Lasting Fix
Everlasting Blush Foxglove
Linda-Marie
Beauty Pro
21/01/25-07:17
Om jag var med i tävlingen och fick express yourself som
Om jag var med i tävlingen och fick express yourself som utmaning. Då hade jag använt glitter stenar i mängder ala Euphoria, samt glitter och rosa. Och stylat min look därefter håret och smycken är något som jag också älskar att styla för att binda ihop looken! 😻🌸✨
1993 Palette
Nikki
Beauty Pro
20/01/25-11:11(redigerad den 20/01/25-11:12)
NUDE Look -  naglar 💅 Målade naglarna i helgen. Ibland har
NUDE Look - naglar 💅 Målade naglarna i helgen. Ibland har jag jämt målade naglar och ibland går det veckor utan. Hur är det för er? Färgen på bilden på hemsidan stämmer inte så bra då nagellacket nästan ser korallfärgat ut på den.
Nail Polish 895 Snooze In
Frida
Beauty Pro
20/01/25-11:09(redigerad den 21/01/25-17:05)
En glowig look🌟✨🌟 Om jag hade varit med i express
En glowig look🌟✨🌟 Om jag hade varit med i express yourself-tävlingen så skulle jag ha kört på en look med mycket glitter och glow. Hade även kört en lila ögonsminkning (min favoritfärg) med en silvrig glittereyeliner🤩
CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation 00 Ultra Light
Lash Clash Extreme Volume Mascara Brown
Dewy Set Setting Spray 100 ml