/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Nathalie
Beauty Pro
31/01/25-15:45
💜 Färg är frihet 💜  Jag har kämpat med att tycka att lila
💜 Färg är frihet 💜 Jag har kämpat med att tycka att lila ögonskugga är okej på mig. Har misslyckats varje gång och känt mig sämst på ögonskugga. Men idag när jag bestämde mig för att verkligen satsa så blev det plötsligt helt okej? Jag förstår ingenting 😅 Men jag ska helt klart försöka våga mig på lila oftare, det är ju ändå min absoluta favoritfärg
Daybreak Palette
Fire Wings Mascara Black
Macximal Silky Matte Lipstick Velvet Teddy
Annika
Beauty Pro
31/01/25-12:39(redigerad den 31/01/25-12:41)
Min Beauty Look med endast 3 produkter, blev fint.  Ville
Min Beauty Look med endast 3 produkter, blev fint. Ville göra mig fin även om värken och kroppen säger ifrån, så denna utmaning blev perfekt för mig. Puder, mascara och läppglans är allt som behövs ibland. Bjuder på mig själv, enkelt och naturligt är vackert.
CC Color Correcting Powder 2
Hypo-Allergenic Mascara 32 Brown
Lip Gloss Amber Sparkle
Sofia
Beauty Pro
31/01/25-11:51
Färg är frihet! 💛 Idag körde jag på helgult, det har jag
Färg är frihet! 💛 Idag körde jag på helgult, det har jag nog aldrig gjort förut. 😊
Creator Palette
Shimmer Saga
Aim Higher Palette
Artistick Blush Muse
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Linn
Beauty Pro
31/01/25-09:02
🎀Ljusrosa look🎀  Ljusrosa på ögonlock, kindben och läppar.
🎀Ljusrosa look🎀 Ljusrosa på ögonlock, kindben och läppar.
The Wonder Stick Blush - Limited Edition Bubblegum
Plump Shot™ Collagen-Infused Lip Serum Spelbound Pink
Noor Falah Ghanim
Beauty Pro
30/01/25-22:35
Noor Falah Ghanim
Beauty Pro
30/01/25-22:31
❤️❤️
❤️❤️
Mini Macximal Sleek Satin Lipstick Centre Of Attention
Noor Falah Ghanim
Beauty Pro
30/01/25-22:17
Naturlig look ✨✨
Naturlig look ✨✨
Heat Protecting Spray 150 ml
Dream Coat Supernatural Spray 200 ml
Mini Blush Orgasm Edge
Stephanie
Beauty Star
30/01/25-20:27(redigerad den 03/02/25-12:23)
Detta är en melodifestivalen sminkning som jag gjorde för 2
Detta är en melodifestivalen sminkning som jag gjorde för 2 år sedan på min syster, så kul med färg och även lite dekorations stenar att matcha med💖 Jag skulle så gärna vilja vinna så jag och min syster kan gå och se på melodifestivalen tillsammans, hon har varit väldigt sjuk sedan oktober så det skulle vara så kul för henne och mig att få komma iväg hemifrån för att hitta på något kul tillsammans❤️