/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Irena
Beauty Pro
01/02/25-17:31
1 februari bjöd på sol och då kom energin tillbaka till att
1 februari bjöd på sol och då kom energin tillbaka till att vilja skapa nya beauty looks. Idag blev det inga experiment med färg och form utan jag körde helt enkelt på mina vanliga nude/bruna färger, men försökte förstärka det lite med mer markerade läppar och lite extra blush. Bild nummer två gillar jag då solen tog fram ens inre glow. Jag gillar ju inte alltförmycket glow som många av er säkert förstått 😀 Sen ville jag även flytta fokus till håret idag då jag har testat en ny inpackning som gav mig en sådan salongkänsla. Den är från märket L’ador och jag kan varmt rekommendera den till alla som är ute efter fukt och reparerande verkan! Det blev en tur på stan idag och så klart ett besök på Kicks flagship store. Kom hem med ett fint blush och hann även testa en ny läppkombo som jag ska unna mig till Valentines day 🌹Hoppas alla har haft en underbar start på denna månad 🌟
Precision Pout Lip Liner Pencil 629 Stone
Powder Kiss Velvet Blur Slim Stick Spice World
18WT Matte Essentials Artistry Palette
Teint Idole Ultra Wear Foundation 345N
Powder Louder 6 Ash Brown
Porefessional Super Setter 120 ml
Sheer Finish Pressed Powder 05 Soft Sand
Flawless Start Instant Perfecting Primer 30 ml
Wonder Balm 200 ml
Nathalie
Beauty Pro
01/02/25-12:44
Målade naglarna igårkväll för första gången på jättelänge.
Målade naglarna igårkväll för första gången på jättelänge. Påmindes snabbt om varför jag gett upp om det när nagellacket hade chippat redan samma kväll. Idag togs det bort igen. Det blir såhär oavsett vilket märke jag har, oavsett vilket förarbete jag gör, det blir t.o.m såhär med gellack på salong (testat hos olika salonger). Jag vet inte varför det blir så men det är otroligt störigt. Lägger därför hellre energin på annat
Gel Couture 70 Take Me To Thread
Gel Couture 01 Matte Top Coat
Karin
Beauty Pro
01/02/25-10:57
En orange lördag 💛  Ögonskugga från make up store färg
En orange lördag 💛 Ögonskugga från make up store färg under the sun
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Linn
Beauty Pro
01/02/25-09:44
Lördagslook.  Testade ett (för mig) nytt sätt att applicera
Lördagslook. Testade ett (för mig) nytt sätt att applicera min ögonskugga.
Daybreak Palette
Falsies Surreal Extensions Mascara Waterproof Very Black
Teint Idole Ultra Wear C.E. Skin Transforming Bronzer 2
Diamond Bomb All-Over Diamond Veil How Many Carats?
Lip Comfort Oil 10 Plum
Nathalie
Beauty Pro
31/01/25-20:50
🎬 Recreate the iconic look 🎬 Nästa look av Lady Gaga! Med
🎬 Recreate the iconic look 🎬 Nästa look av Lady Gaga! Med öppna ögon gillade jag inte formen på det svarta på bild (bättre irl) men med stängda ögon tycker jag formen blev 👌 Läppstiftet är egentligen nästan en exakt match men det blev för rött på bild. Det är en fin rosa nyans men den finns inte att tagga, men det är Lancôme L'Absolu Rouge Cream Lipstick i färgen 11 Rose Nature
Daybreak Palette
Siren Song
Le Crayon Khôl Eyeliner Pencil 01 Noir
Lancôme Hypnôse Drama Waterproof Mascara 01 Black
Louiseemretsson
Beauty Pro
31/01/25-20:45
En liten look jag gjorde för ett tag sen, det var längesen
En liten look jag gjorde för ett tag sen, det var längesen jag var aktiv här och det känns riktigt roligt att vara tillbaka igen, läsa alla inlägg och som vanligt få så mycket inspiration 💌 Jag valde att göra en vinge av LH COSMETICS sparkl i färgen delish, en favorit hos mig. Så krämig och fin! ✨️
Sparkl Multi-Use Liquid Eyeshadow Delish
Nathalie
Beauty Pro
31/01/25-15:45
💜 Färg är frihet 💜  Jag har kämpat med att tycka att lila
💜 Färg är frihet 💜 Jag har kämpat med att tycka att lila ögonskugga är okej på mig. Har misslyckats varje gång och känt mig sämst på ögonskugga. Men idag när jag bestämde mig för att verkligen satsa så blev det plötsligt helt okej? Jag förstår ingenting 😅 Men jag ska helt klart försöka våga mig på lila oftare, det är ju ändå min absoluta favoritfärg
Daybreak Palette
Fire Wings Mascara Black
Macximal Silky Matte Lipstick Velvet Teddy
Annika
Beauty Pro
31/01/25-12:39(redigerad den 31/01/25-12:41)
Min Beauty Look med endast 3 produkter, blev fint.  Ville
Min Beauty Look med endast 3 produkter, blev fint. Ville göra mig fin även om värken och kroppen säger ifrån, så denna utmaning blev perfekt för mig. Puder, mascara och läppglans är allt som behövs ibland. Bjuder på mig själv, enkelt och naturligt är vackert.
CC Color Correcting Powder 2
Hypo-Allergenic Mascara 32 Brown
Lip Gloss Amber Sparkle