/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
sara.sandberg05
Beauty Star
02/02/25-14:23(redigerad den 02/02/25-14:24)
Jag gillar en rosa och glittrig sminkning!! Mello för
Jag gillar en rosa och glittrig sminkning!! Mello för mig är glitter och färg!!❤️🩷 Jag hade velat få chansen att vinna dessa biljetter så att jag kan ta med min pojkvän. Vi kommer precis ha haft vår 1 års dag och hans födelsedag. Våran första tid tillsammans så kollade vi mycket på mello och båda älskar mello. Det är en del av båda våran barndom och ingen av oss har sett det live någon gång. Jag hade älskat att få överraska honom med detta för att fira både vår 1 års dag och hans födelsedag💕
Fire Wings Mascara Black
The Wonder Stick Blush - Limited Edition Coralicious
Linn
Beauty Pro
02/02/25-11:30
Nyslingat hår!  Jag slingar mitt hår två gånger om året.
Nyslingat hår! Jag slingar mitt hår två gånger om året. Vill ha längre hår så vill inte slita för mycket på det. Det är olika ljus på bilderna, därav lite färgskillnad.
Linn
Beauty Pro
02/02/25-09:28(redigerad den 02/02/25-09:37)
💜Dagens look!💜  Idag testade jag min nya lila mascara men
💜Dagens look!💜 Idag testade jag min nya lila mascara men färgen är inte så tydlig, ser lite mer svart ut (iaf på avstånd). Dock är det en kontrastfärg till mina ögon så den kanske framhäver min ögonfärg.
Lash Sensational Sky High Washable Mascara Plum Twilight
Teint Idole Ultra Wear C.E. Skin Transforming Bronzer 2
Ultratint Lip Balm Pink Dust
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Emelie
Beauty Pro
02/02/25-09:25
Saknar sommaren lite extra mycket idag så blir en gammal
Saknar sommaren lite extra mycket idag så blir en gammal bild ifrån i somras där man var lite brunare och hade lite mörkare hår och där sminket blev lite bättre. Är det någon annan än jag som tycker att sminket blir bättre på sommaren?😅✨ så glad att vi börjar gå emot ljusare tider!!🌻🌞🌺
Genesis Defense Thermique 150 ml
Full On Lip Polish - Dolly's Mocktail Mixer Bailey Butterscotch
Lash Sensational Sky High Washable Mascara Black
Irena
Beauty Pro
01/02/25-17:31
1 februari bjöd på sol och då kom energin tillbaka till att
1 februari bjöd på sol och då kom energin tillbaka till att vilja skapa nya beauty looks. Idag blev det inga experiment med färg och form utan jag körde helt enkelt på mina vanliga nude/bruna färger, men försökte förstärka det lite med mer markerade läppar och lite extra blush. Bild nummer två gillar jag då solen tog fram ens inre glow. Jag gillar ju inte alltförmycket glow som många av er säkert förstått 😀 Sen ville jag även flytta fokus till håret idag då jag har testat en ny inpackning som gav mig en sådan salongkänsla. Den är från märket L’ador och jag kan varmt rekommendera den till alla som är ute efter fukt och reparerande verkan! Det blev en tur på stan idag och så klart ett besök på Kicks flagship store. Kom hem med ett fint blush och hann även testa en ny läppkombo som jag ska unna mig till Valentines day 🌹Hoppas alla har haft en underbar start på denna månad 🌟
Precision Pout Lip Liner Pencil 629 Stone
Powder Kiss Velvet Blur Slim Stick Spice World
18WT Matte Essentials Artistry Palette
Teint Idole Ultra Wear Foundation 345N
Powder Louder 6 Ash Brown
Porefessional Super Setter 120 ml
Sheer Finish Pressed Powder 05 Soft Sand
Flawless Start Instant Perfecting Primer 30 ml
Wonder Balm 200 ml
Nathalie
Beauty Pro
01/02/25-12:44
Målade naglarna igårkväll för första gången på jättelänge.
Målade naglarna igårkväll för första gången på jättelänge. Påmindes snabbt om varför jag gett upp om det när nagellacket hade chippat redan samma kväll. Idag togs det bort igen. Det blir såhär oavsett vilket märke jag har, oavsett vilket förarbete jag gör, det blir t.o.m såhär med gellack på salong (testat hos olika salonger). Jag vet inte varför det blir så men det är otroligt störigt. Lägger därför hellre energin på annat
Gel Couture 70 Take Me To Thread
Gel Couture 01 Matte Top Coat
Karin
Beauty Pro
01/02/25-10:57
En orange lördag 💛  Ögonskugga från make up store färg
En orange lördag 💛 Ögonskugga från make up store färg under the sun
Linn
Beauty Pro
01/02/25-09:44
Lördagslook.  Testade ett (för mig) nytt sätt att applicera
Lördagslook. Testade ett (för mig) nytt sätt att applicera min ögonskugga.
Daybreak Palette
Falsies Surreal Extensions Mascara Waterproof Very Black
Teint Idole Ultra Wear C.E. Skin Transforming Bronzer 2
Diamond Bomb All-Over Diamond Veil How Many Carats?
Lip Comfort Oil 10 Plum