/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Sandra
Beauty Star
10/02/25-12:20(redigerad den 10/02/25-12:46)
Hejhej!   Det finns ingen i min omgivning som inte vet att
Hejhej! Det finns ingen i min omgivning som inte vet att jag älskar mello. Varje år när det är mello-säsong är jag som ett barn på julafton. Jag ÄLSKAR det. Schlager är det bästa som finns i musikväg - hade jag valt en genre att lyssna på resten av livet är det schlager. Här har jag gjort en färgglad look inspirerad av Melodifestivalens logo. Det är glitter - det är glamour - det är Melodifestivalen. Håller på o redigera en video men ni kan snart se hur jag gör sminkningen på TikTok (ssandralange)🤩 Självklart skulle jag vilja dra med min otroliga barndomskompis Angelica - som förra året drog med mig på en deltävling. Det är faktiskt hon som tyckte att jag skulle vara med och tävla här, och tacksam är jag för det! Ännu mer tacksam ifall vi faktiskt vinner. Vi är två taggade 25-åringar som älskar schlager, dansa och har det otroligt roligt tillsammans.
Linn
Beauty Pro
10/02/25-11:45
💛Färg är frihet💛  Idag vågade jag mig på att sminka mig
💛Färg är frihet💛 Idag vågade jag mig på att sminka mig med gult. Det är lite utanför min comfort zone.
Ultimate Edit Petite Shadow Palette Brights
Fire Wings Mascara Black
Your Skin But Better CC+ SPF50+ Fair Light
Teint Idole Ultra Wear C.E. Skin Transforming Bronzer 2
High Impact Easy Liquid Liner Black
Angelica
Beauty Star
09/02/25-23:16
Om jag vinner, då tar jag med mig min tvillingsyster på
Om jag vinner, då tar jag med mig min tvillingsyster på resan. Hon är min tro, mitt hopp och min allra bästa vän. Hon finns där i vått och torrt. No matter what. Vi har stått på talangjakts scen, bröllops scen, begravning, dop och fest tillsammans och sjungit. Vinner vi biljetterna till finalen så kommer vi stå och sjunga från våra platser tillsammans med finalisterna. Vi älskat att sjunga. Musik är våra liv. 🥰🙏🎤 Nu håller jag tummarna för att vi ska få göra det här tillsammans. 💕👯‍♀️🫶🪩🎤
My Way Intense EdP 30 ml
Advanced Génifique Yeux Light Pearl Eye Cream 20 ml
Revitalizing Supreme+ Youth Power Crème 50 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Jenny
Beauty Star
09/02/25-18:09
Med min finaste paljettklänning, glittriga läppar och
Med min finaste paljettklänning, glittriga läppar och ögonlock tar jag gärna med min bästisfestis fredrik och hejjar fram vinnaren på plats! Min personliga favorit, cowboy har inte gått vidare så vi håller tummarna för alla som är i finalen istället!!
Nikki
Beauty Pro
09/02/25-15:24
Färg är frihet - 💜 PURPLE 💜   Har använt BeautyAct's
Färg är frihet - 💜 PURPLE 💜 Har använt BeautyAct's palette Purple Mania Eyeshadow Palette (utgått). På läpparna Buxom i färgen Dolly. 🌸💜
Full-On Plumping Lip Polish Dolly
Sofia
Beauty Pro
09/02/25-13:57
Dagens look gjord med 3 produkter! Enkel, rosig, glowig. ✨️
Dagens look gjord med 3 produkter! Enkel, rosig, glowig. ✨️ Använde mitt nya Artistick i färgen Canvas för första gången – älskar färgen! Använde den både som blush och ögonskugga. Den använde jag så klart Infinity palette för contour, highlighter (behövs egentligen inte med detta blush), ögonskugga och ögonbrynen. Världens bästa multiprodukt! Mascara på det. 😊
Artistick Blush Canvas
Infinity Palette
Infinity Power Lash Soft Volume Mascara Black
Sofia
Beauty Star
09/02/25-13:07
Halloween 😈
Halloween 😈
Sofia
Beauty Star
09/02/25-13:03
Enkel look från midsommar 🌸