/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Jenny
Beauty Star
09/02/25-18:09
Med min finaste paljettklänning, glittriga läppar och
Med min finaste paljettklänning, glittriga läppar och ögonlock tar jag gärna med min bästisfestis fredrik och hejjar fram vinnaren på plats! Min personliga favorit, cowboy har inte gått vidare så vi håller tummarna för alla som är i finalen istället!!
Nikki
Beauty Pro
09/02/25-15:24
Färg är frihet - 💜 PURPLE 💜   Har använt BeautyAct's
Färg är frihet - 💜 PURPLE 💜 Har använt BeautyAct's palette Purple Mania Eyeshadow Palette (utgått). På läpparna Buxom i färgen Dolly. 🌸💜
Full-On Plumping Lip Polish Dolly
Sofia
Beauty Pro
09/02/25-13:57
Dagens look gjord med 3 produkter! Enkel, rosig, glowig. ✨️
Dagens look gjord med 3 produkter! Enkel, rosig, glowig. ✨️ Använde mitt nya Artistick i färgen Canvas för första gången – älskar färgen! Använde den både som blush och ögonskugga. Den använde jag så klart Infinity palette för contour, highlighter (behövs egentligen inte med detta blush), ögonskugga och ögonbrynen. Världens bästa multiprodukt! Mascara på det. 😊
Artistick Blush Canvas
Infinity Palette
Infinity Power Lash Soft Volume Mascara Black
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Sofia
Beauty Star
09/02/25-13:07
Halloween 😈
Halloween 😈
Sofia
Beauty Star
09/02/25-13:03
Enkel look från midsommar 🌸
Enkel look från midsommar 🌸
Translucent Loose Setting Powder Ultra Blur Translucent
True Match Nude Plumping Tinted Serum Foundation 2-3 Light
CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation 00 Ultra Light
Lift N Snatch Brow Tint Pen Espresso
Lift N Snatch Brow Tint Pen Ash Brown
Infinity Palette
Sofia
Beauty Star
09/02/25-12:31
Vilka år och med vilka bidrag har Sverige vunnit Eurovision
Vilka år och med vilka bidrag har Sverige vunnit Eurovision genom åren och vad var det egentligen för färg på Lena PHs klänning när hon vann den svenska melodifestivalen med Ont Det Gör Ont? Jag har svaren på det flesta frågor som rör vår musikfestival 😉 Trots ett stort intresse för musik, makeup och mello så har jag aldrig varit på plats i publiken. Hade varit otroligt kul att få chansen! Hade tagit med mig min syster som också älskar både musik och makeup 😍
Telescopic Mascara Black
All Nighter Setting Spray 118 ml
Gloss Bomb Universal Lip Luminizer Sweet Mouth
Epic Ink Liner Brown
Lift N Snatch Brow Tint Pen Espresso
Infinity Palette
True Match Nude Plumping Tinted Serum Foundation 2-3 Light
Supple Preparation Unscented Facial Toner 180 ml
Rich Moist Soothing Cream 80 ml
Gina
Beauty Pro
09/02/25-11:45(redigerad den 09/02/25-13:16)
Gårdagens sminkning 🌸
Gårdagens sminkning 🌸
La Vie Est Belle EdP 30 ml
Inliner Kajal Waterline 51 Black
Lifter Gloss Stone
Micro Brow Pencil Black
Prep + Prime Lip Primer Prep + Prime Lip
Linn
Beauty Pro
09/02/25-09:56
💄Iconic look - Taylor Swift💄  Var sugen på att måla mina
💄Iconic look - Taylor Swift💄 Var sugen på att måla mina läppar röda så jag valde att tolka denna look. Röda läppar är ju ikoniskt i sig. Var noggrann när du applicerar din läppenna, särskilt med mörkare färger. Kunde inte tagga mitt läppstift men det är från Mac i färgen Ruby Woo.
Your Skin But Better CC+ SPF50+ Fair Light
Hella Thicc Volumizing Mascara Cuz I'm Black
Modern Renaissance Eyeshadow Palette
Everlasting Blush Foxglove