/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Linn
Beauty Pro
23/02/25-09:47
Iconic Look - Bianca Ingrosso  Min hy är ju väldigt mycket
Iconic Look - Bianca Ingrosso Min hy är ju väldigt mycket ljusare än Biancas men om man bortser från det så är jag relativt nöjd. Trots mycket bronzer blev det inte tillräckligt. En vit vattenlinje var ju ett måste för looken.
Modern Renaissance Eyeshadow Palette
Fire Wings Mascara Black
Teint Idole Ultra Wear C.E. Skin Transforming Bronzer 2
Everlasting Blush Foxglove
Your Skin But Better CC+ SPF50+ Fair Light
Rasha
Beauty Beginner
22/02/25-16:39
Det är fint
Det är fint
Away Tonight Women EdP 50 ml
Nathalie
Beauty Pro
22/02/25-14:53
🎬 Recreate the iconic look 🎬 och ❤️ Färg är frihet ❤️
🎬 Recreate the iconic look 🎬 och ❤️ Färg är frihet ❤️ Efter en faktiskt riktigt fruktansvärt dålig vecka så kände jag att jag behövde göra något. Bläddrade igenom några makeup looks och fastnade för den här eftersom de tre senaste jag gjort har varit mycket mer svart, mer arbete. Den här kändes så lagom naturlig. Inte lika nöjd som med vissa av de andra då ögonskuggan kändes lite patchy, men, det måste få finnas plats till sånt också! Hade ingen mer lik läpprodukt så det fick bli ett mer rött för att fortsätta "utmana" mig att faktiskt använda mina rödare läppstift lite oftare.
9G Sunrise Glow Artistry Palette
L'Absolu Rouge Drama Matte Lipstick 274
Hypnôse Drama Mascara 01 Black
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Linn
Beauty Pro
22/02/25-09:10
✨Glam look✨
✨Glam look✨
Modern Renaissance Eyeshadow Palette
Everlasting Blush Foxglove
Ultratint Lip Balm Pink Dust
Lash Sensational Sky High Washable Mascara Burgundy Haze
Light Reflecting Mist 90 ml
Teint Idole Ultra Wear C.E. Skin Transforming Bronzer 2
Your Skin But Better CC+ SPF50+ Fair Light
Annika
Beauty Pro
21/02/25-17:09
Beauty Look i dag fredag. Fick prov på Clinique Even better
Beauty Look i dag fredag. Fick prov på Clinique Even better vitamin foundation och testade, känns bra.✨️Testade också Lancôme Hypnôse palette som jag fått i gåva och den var så otroligt fin✨️ Blev fint tycker jag ✨️
Hypnôse Drama Eye Shadow Palette 01 French Nude
Even Better Vitamin Makeup SPF50 Light Cool 2
Lash Power Mascara Black-Onyx
Natural Glow Blush 2 Berry Glow
Natural Glow Bronzer 2 Arctic Sun
High Impact Lipgloss Perfectly Calm
Rebecka
Beauty Pro
21/02/25-15:05(redigerad den 21/02/25-15:06)
Imorse blev det en sminkning i ett halvmörkt sovrum för att
Imorse blev det en sminkning i ett halvmörkt sovrum för att kunna få på något innan vi skulle åka iväg och för att dottern inte skulle hjälpa till. Så resultatet blev inte riktigt så som jag hade velat men jag har som mål att lägga ut bild även om jag det är något jag inte riktigt gillar för att utmana hjärnan! 😅 På ögonen blev det LH cosmetics infinity deep I röda/koppar toner och då fick det även bli det på kinderna, lite fläckigt dock men jag hade inte räknat med mycket annat under omständigheterna som var 🙈 men jag va då himla sugen på att testa min nya setting spray så hade inget val!
Impeccable Setting Spray 100 ml
Infinity Deep Palette
Therése
Beauty Star
21/02/25-12:20
Åhh RÖTT är ju fest på riktigt - och jag älskar fest och att
Åhh RÖTT är ju fest på riktigt - och jag älskar fest och att gå all in! 💃🎤🎉 Finns det egentligen något bättre ställe att verkligen göra det än på MELODIFESTIVALEN? 💙💜🩷🧡💛 Min finaste vän Sandra är precis likadan och jag tror egentligen lite självgott att alla skulle vinna på att ha oss där 🥳😁💃💃
Fatima
Beauty Pro
21/02/25-12:05
My makeup, lite övningar på att sminka mig. ☺️☺️
My makeup, lite övningar på att sminka mig. ☺️☺️
Shine Loud High Pigment Lip Shine Daring Damsel
Glam To Go Mini Palette
Jumbo 2-In-1 Liner & Adhesive Black
Great Lash Mascara Blackest Black Mascara