/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Irena
Beauty Pro
23/02/25-13:53
Det här med att skapa en drömlook med tre produkter var allt
Det här med att skapa en drömlook med tre produkter var allt annat än lätt. Ok, detta är långt ifrån min drömlook, men får klappa mig på axeln för att jag ändå försökte! Jag är seriöst impad över de som kan få till en snygg look med tre produkter, hur väljer man liksom vilket som är viktigast??? Jag kompromissar aldrig med maskaran eller ögonbrynspenna/gel, men brukar sällan gå ut utan att ha duttat på lite foundation, puder eller Bronzer.  Nu stod jag i valet och kvalet mellan att välja blush eller läppstift, men tänkte att jag kunde använda mitt läppstift som blush istället och då blev det helt ok ändå. Målet vore att kunna nöja med med en sådan look till till exempel jobbet eller en dag på stan, men har nog lite att jobba på där ☺️Älskar för övrigt mitt nya läppstift från Mac i nyans Get the hint! Den får skina lite bland alla nudes i hyllan.
Macximal Silky Matte Lipstick Get The Hint?
Precisely, My Brow Wax - Full-pigment Sculpting Brow Wax 4.5
Hypnôse Drama Mascara 01 Black
Amanda
Beauty Pro
23/02/25-13:04
Igår testade jag min nya glowprodukt som jag nämnde att jag
Igår testade jag min nya glowprodukt som jag nämnde att jag köpt tidigare i veckan 😍 Det var alltså denna lilla goding från Dior jag inte kunde motstå att köpa. Har tidigare använt bland annat Charlotte Tilburys flawless filter som jag skulle säga att denna påminner mest om. Det jag dock upplever som ett plus med denna är att den knappt känns på huden, där jag upplevt CT flawless filter som lite kladdigare och som inte riktigt blir ”ett” med min hud. Den ger en fin lyster och en liten blurrad effekt som att man har ett filter på huden. Lystern lyser verkligen igenom foundation med så man får ett friskt glow. Är så nöjd med mitt köp!
Forever Glow Star Filter Complexion Sublimating Fluid 2 N Neutral
Nathalie
Beauty Pro
23/02/25-12:17
Drömlook med tre produkter och Färg är frihet  Jag behövde
Drömlook med tre produkter och Färg är frihet Jag behövde något som skulle muntra upp mig. Det fick bli läppstift. Har haft det här ett litet tag men har inte använt det. Det är en härlig mörkt rosa och inte rött som det kan se ut som på bilden. Använde också min aprikosfärgade blush från MaketheMake
Macximal Silky Matte Lipstick Keep Dreaming
Fire Wings Mascara Black
Omega Liquid Blush Apricot
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Linn
Beauty Pro
23/02/25-09:47
Iconic Look - Bianca Ingrosso  Min hy är ju väldigt mycket
Iconic Look - Bianca Ingrosso Min hy är ju väldigt mycket ljusare än Biancas men om man bortser från det så är jag relativt nöjd. Trots mycket bronzer blev det inte tillräckligt. En vit vattenlinje var ju ett måste för looken.
Modern Renaissance Eyeshadow Palette
Fire Wings Mascara Black
Teint Idole Ultra Wear C.E. Skin Transforming Bronzer 2
Everlasting Blush Foxglove
Your Skin But Better CC+ SPF50+ Fair Light
Rasha
Beauty Beginner
22/02/25-16:39
Det är fint
Det är fint
Away Tonight Women EdP 50 ml
Nathalie
Beauty Pro
22/02/25-14:53
🎬 Recreate the iconic look 🎬 och ❤️ Färg är frihet ❤️
🎬 Recreate the iconic look 🎬 och ❤️ Färg är frihet ❤️ Efter en faktiskt riktigt fruktansvärt dålig vecka så kände jag att jag behövde göra något. Bläddrade igenom några makeup looks och fastnade för den här eftersom de tre senaste jag gjort har varit mycket mer svart, mer arbete. Den här kändes så lagom naturlig. Inte lika nöjd som med vissa av de andra då ögonskuggan kändes lite patchy, men, det måste få finnas plats till sånt också! Hade ingen mer lik läpprodukt så det fick bli ett mer rött för att fortsätta "utmana" mig att faktiskt använda mina rödare läppstift lite oftare.
9G Sunrise Glow Artistry Palette
L'Absolu Rouge Drama Matte Lipstick 274
Hypnôse Drama Mascara 01 Black
Linn
Beauty Pro
22/02/25-09:10
✨Glam look✨
✨Glam look✨
Modern Renaissance Eyeshadow Palette
Everlasting Blush Foxglove
Ultratint Lip Balm Pink Dust
Lash Sensational Sky High Washable Mascara Burgundy Haze
Light Reflecting Mist 90 ml
Teint Idole Ultra Wear C.E. Skin Transforming Bronzer 2
Your Skin But Better CC+ SPF50+ Fair Light
Annika
Beauty Pro
21/02/25-17:09
Beauty Look i dag fredag. Fick prov på Clinique Even better
Beauty Look i dag fredag. Fick prov på Clinique Even better vitamin foundation och testade, känns bra.✨️Testade också Lancôme Hypnôse palette som jag fått i gåva och den var så otroligt fin✨️ Blev fint tycker jag ✨️
Hypnôse Drama Eye Shadow Palette 01 French Nude
Even Better Vitamin Makeup SPF50 Light Cool 2
Lash Power Mascara Black-Onyx
Natural Glow Blush 2 Berry Glow
Natural Glow Bronzer 2 Arctic Sun
High Impact Lipgloss Perfectly Calm