/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Linda-Marie
Beauty Pro
26/02/25-19:17
Färg är frihet! 💚✨ Känner mig alltid lite mäktig i grön
Färg är frihet! 💚✨ Känner mig alltid lite mäktig i grön sminkning. Gjorde en lite vårig men tuff look!
1993 Palette
Creator Palette
Fantastick Sunstone
Gen Nude Blonzer Kiss Of Copper
Linn
Beauty Pro
26/02/25-09:13
✨Coral✨  Idag använde jag samma stick till ögonlock, kindben
✨Coral✨ Idag använde jag samma stick till ögonlock, kindben och läppar. Det är Hickap Wonder Stick i färgen Coralicious.
The Wonder Stick Blush - Limited Edition Coralicious
Kim
Beauty Pro
26/02/25-09:06
Ääälskar verkligen blå ögonskugga! Det är unikt och
Ääälskar verkligen blå ögonskugga! Det är unikt och annorlunda och här var jag tvungen att testa mitt senaste inköp vilket är tilt från MAC. Den är så fin och färgstarkt. Lätt att jobba med! Riktigt snygg att matcha till denim 💙
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Amida
Beauty Star
26/02/25-08:45
Blå metallic look super snygg och super fin enkel att göra
Blå metallic look super snygg och super fin enkel att göra men ser endå avancerad och fint ut 🦋🩵 (Använde även BeautyAct vibrant to go eyeshadow palette men den fanns ej när man sökte produkt men super bra och fin palett 👌🏽)
Eyeshadow Primer
Forever Babe Eyeshadow Palette Iconic Nudes
Kim
Beauty Pro
25/02/25-22:38(redigerad den 25/02/25-22:57)
Im blue da ba di da osv... 😉💙🗨  Hemma hos oss är
Im blue da ba di da osv... 😉💙🗨 Hemma hos oss är Melodifestivalen helig mark. Vi sjunger högt (ibland lite falskt), dansar i vardagsrummet och lever oss in i varje nummer som om vi själva stod på scenen. Mina ögon glittrar från alla paljetter, färger, sminkningar och magiska melodier. Jag har sedan jag var barn alltid varit helt fascinerad över allas sminkningar och studerat dom i detalj. Jag har fått så mycket inspiration genom melodifestivalen. Jag är den som sjunger med i varje låt, oavsett om jag kan texten eller inte. Och min sambo får dubbel underhållning 😃 Att få uppleva finalen live vore en dröm! Vi vill vara där, känna pulsen, se ljusen och sjunga oss hesa tillsammans med resten av publiken. Ge oss chansen att klä upp oss, leva ut vår passion och skapa ett minne för livet – vi lovar att bidra med både energi och kärlek till musiken! Jag tycker att jag och min fästman är den bästa duon att få gå tillsammans på UNDERBARA melodifestivalenfinalen 😍😁 Vi har varit tillsammans i 12 år snart och de första åren ville han verkligen aldrig se melodifestivalen med mig hur mycket jag än försökte. Men nu(!) de senaste åren är han lika taggad som jag när det drar igång vilket jag tycker är såå kul för vi kan se det tillsammans och diskutera alla nummer! Därför vore det HELT otroligt roligt att få överraska honom att se spektaklet live! Dessutom fyller han år den 19 mars så vore en PERFEKT födelsedagspresent 🙏🪩Han skulle tappa det 🥳🫶 Då kan vi få en mysig helkväll tillsammans vilket vi verkligen skulle behöva efter en lång tids stress ❤️
Nathalie
Beauty Pro
25/02/25-16:25
Absolut ingen ork till smink idag. Men innanför hemmets
Absolut ingen ork till smink idag. Men innanför hemmets trygga väggar kan jag iaf fortsätta vänja mig vid rött läppstift!
L'Absolu Rouge Drama Matte Lipstick 274
Amanda
Beauty Star
25/02/25-13:18(redigerad den 25/02/25-13:20)
Enda sedan jag var liten har spellistor med låtar från
Enda sedan jag var liten har spellistor med låtar från melodifestivalen spelats på repeat. Allting ifrån Linda Bengtzing och Alcazar till Jimmy Jansson, Barbados och Charlotte Perrelli. Mitt hjärta klappar för glitter, färg och schlager. Melodifestivalen är en plats där normer bryts och läggs på hyllan. På något vis släpps alla in och finner trygghet i att vara sig själva fullt ut. Det önskar jag få uppleva om så bara för en kväll💖💫 Jag skulle gärna vilja gå med min mamma som i många år hjälpt mig genom psykisk ohälsa. Melodifestivalen är termen vi alltid haft gemensam och sett fram emot oavsett sorg och livet som ständigt är i rörelse. När min värld kändes som mörkast hittade jag ett ljus i gruppen Dolly style, som i år har chans att ta sig till final. Genom dessa tjejer utvecklades även ett intresse för makeup. Varje dag får jag möjlighet att utforska och utvecklas vilket jag uppskattar stort och tycker är väldigt vackert och ROLIGT! Jag älskar att uttrycka mig genom både musik och stil och genom smink hittar jag tillbaka till mig och den jag önskar vara🩷🩵💜💛 Danny Saucedo må aldrig vunnit festivalen, men så länge man vågar ge det en chans finns alltid en möjlighet…💌
Sedra
Beauty Star
25/02/25-12:12