/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Nathalie
Beauty Pro
08/03/25-13:13(redigerad den 08/03/25-14:00)
Beauty vs Reality  Jag skulle ge mig på veckans Sminktricket
Beauty vs Reality Jag skulle ge mig på veckans Sminktricket (inspirationsbilden är bild två). Skulle säga att det här blev en fail, jag försökte med eyeliner i inre ögonvrån, det blev katastrof så jag fick torka bort allt och göra om. Tog inte ut vingen tillräckligt långt och det babyrosa på läppar och kinder syns knappt på min bild. Jaja, jag försökte och det är väl det som spelar roll!
Afterglow Liquid Blush Behave
Instant Light Natural Lip Perfector 01 Rose Shimmer
High Impact Easy Liquid Liner Black
Hypnôse Drama Mascara 01 Black
Annika
Beauty Pro
08/03/25-11:55
Dagens Beauty Look. Efter flera dagar med svår värk och
Dagens Beauty Look. Efter flera dagar med svår värk och ingen sömn så ville jag muntra upp mig själv med en väldigt enkel sminkning. Ber om ursäkt för mörka ringar och så, men ville visa att även om kroppen säger emot p g a värk m m så kan man bli fin ändå. Ha en fin lördag alla Beauty vänner.❤️✨️😍
Radiant Skin Primer 30 ml
Silky-Soft Blush Time For Romance
Hypo-Allergenic Mascara 32 Brown
Fixing Fiber Brow Mascara Blonde
High Impact Lipgloss Nude You
Hydra Sheer Loose Setting Powder Translucent
Linn
Beauty Pro
07/03/25-08:39
Dagens enkla look skapat främst av W7 Lumina (använder den
Dagens enkla look skapat främst av W7 Lumina (använder den som primer) och Nyx Lip I.V. Läppglans. Det gick inte att tagga rätt färg men idag har jag Drippin’ in Rose. Ha en fin fredag!
Natural Glow Fluid Foundation 0.5 Light
Everlasting Blush Foxglove
Lip I.V. Hydrating Gloss Stain 07 Bubblegm Burst
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Amanda
Beauty Pro
07/03/25-08:29
Jag har sett så många fina tolkningar i ’Re-create the
Jag har sett så många fina tolkningar i ’Re-create the Iconic Look’ och har varit så sugen på att testa en jag med, har dock noll inspo just nu så tänkte det kunde vara roligt att ta emot lite förslag på sminkningar. Har ni någon favoritlook jag skulle kunna testa återskapa så skicka gärna 😍 Är fortfarande helt förälskad i Diors Forever Glow Star Filter (har nr 2). Ska snåla lite denna månad men jag undrar om jag inte får unna mig Forever Glow Maximizer med. Har spanat på nyansen Pink och den ser så fin ut 🥹 Ha en underbar helg allesammans! ❤️
Forever Glow Star Filter Complexion Sublimating Fluid 2 N Neutral
Forever Glow Maximizer Longwear Liquid Highlighter 011 Pink
Roza
Beauty Star
06/03/25-22:04
“En tidlös makeup-look som passar perfekt för en utekväll
“En tidlös makeup-look som passar perfekt för en utekväll och till vardags”🩷🩷
Lipstick Earth Dust
Instant Perfector 4-In-1 Glow Makeup 3 Medium Deep
9G Sunrise Glow Artistry Palette
Matilde
Beauty Beginner
06/03/25-21:04
Nathalie
Beauty Pro
06/03/25-13:46
Färg är frihet med tre produkter  Idag kände jag för lite
Färg är frihet med tre produkter Idag kände jag för lite ögonskugga också och då fick läppstiftet agera blush också. Färgglada läppar känns så vårigt tycker jag! Kanske för att det är en äkta vårdag idag 🌸
Lash Sensational Sky High Washable Mascara Plum Twilight
Macximal Silky Matte Lipstick Get The Hint?
Caviar Stick Eye Shadow Shimmer Amethyst
Frida
Beauty Pro
06/03/25-13:37
En lite festligare makeup❤️🖤
En lite festligare makeup❤️🖤
Pro Locked Brow Gel CLEAR
Dewy Set Setting Spray 100 ml