Im blue da ba di da osv... 😉💙🗨
Hemma hos oss är Melodifestivalen helig mark. Vi sjunger högt (ibland lite falskt), dansar i vardagsrummet och lever oss in i varje nummer som om vi själva stod på scenen. Mina ögon glittrar från alla paljetter, färger, sminkningar och magiska melodier. Jag har sedan jag var barn alltid varit helt fascinerad över allas sminkningar och studerat dom i detalj. Jag har fått så mycket inspiration genom melodifestivalen. Jag är den som sjunger med i varje låt, oavsett om jag kan texten eller inte. Och min sambo får dubbel underhållning 😃
Att få uppleva finalen live vore en dröm! Vi vill vara där, känna pulsen, se ljusen och sjunga oss hesa tillsammans med resten av publiken. Ge oss chansen att klä upp oss, leva ut vår passion och skapa ett minne för livet – vi lovar att bidra med både energi och kärlek till musiken!
Jag tycker att jag och min fästman är den bästa duon att få gå tillsammans på UNDERBARA melodifestivalenfinalen 😍😁 Vi har varit tillsammans i 12 år snart och de första åren ville han verkligen aldrig se melodifestivalen med mig hur mycket jag än försökte. Men nu(!) de senaste åren är han lika taggad som jag när det drar igång vilket jag tycker är såå kul för vi kan se det tillsammans och diskutera alla nummer! Därför vore det HELT otroligt roligt att få överraska honom att se spektaklet live! Dessutom fyller han år den 19 mars så vore en PERFEKT födelsedagspresent 🙏🪩Han skulle tappa det 🥳🫶 Då kan vi få en mysig helkväll tillsammans vilket vi verkligen skulle behöva efter en lång tids stress ❤️