/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Nikki
Beauty Pro
14/03/25-08:49
Re-create the Iconic Look 🎬  Kind of "mission impossible"
Re-create the Iconic Look 🎬 Kind of "mission impossible" men jag gjorde ett försök! Insåg ju snart att nästan allt yttre faktiskt skiljer oss åt. Kroppsform, hudton, hår- och ögonfärg. Och en massa lösögonfransar!!! Men fokus var på makeupen, sotade bruna ögon, fransar, persikofärgade och rosa nyanser och ljust gloss. 🍑🤎
Hypnôse Drama Eye Shadow Palette 01 French Nude
Hypnôse Mascara Waterproof 01 Black
Blushing Blush Powder Blush Precious Posy
Full-On Plumping Lip Polish Samantha
Bronze To Paradise Powder 2 Baby One More Tan
Linn
Beauty Pro
14/03/25-08:10
Idag valde jag att sminka mig med varma toner. Jag tycker
Idag valde jag att sminka mig med varma toner. Jag tycker själv att jag passar bättre i kalla toner till min kalla underton men det är kul med variation!
Satin Lipstick Warm Peach
High Impact High-Fi Full Volume Mascara Black
Teint Idole Ultra Wear C.E. Skin Transforming Bronzer 2
Nathalie
Beauty Pro
13/03/25-18:52(redigerad den 13/03/25-18:53)
💜 Färg är frihet 💜  Idag var tanken en lite lätt makeup
💜 Färg är frihet 💜 Idag var tanken en lite lätt makeup men med lila ögonskugga. Slutresultatet blev väl inte så lätt egentligen men när jag väl hade börjat med den lila skuggan så bara utvecklades det till en mer "mer" sminkning. Jag körde lila skugga som eyeliner också men torkade snabbt bort vingen jag gjorde. Tycker det blev rätt bra lila ögonskugga så kanske kan jag börja våga ha det oftare! Det var dock inte meningen att härma Linn med bilderna från igår, jag hade väldigt bråttom när de togs 😅
Hypnôse Drama Mascara 01 Black
Daybreak Palette
Afterglow Liquid Blush Behave
Macximal Silky Matte Lipstick Kinda Sexy
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Rima
Beauty Pro
13/03/25-16:39
Pamela, men inte Anderson
Beauty Star
13/03/25-15:11
Älskar fransar men jag tycker att jag ser konstig ut med
Älskar fransar men jag tycker att jag ser konstig ut med fusk fransar. De flesta mascaror (mascarar? Hur blir plural på detta?) smular och jag får panda ögon under dagen, så jag litar bara på Fiberwig volym för de översta fransarna och den lilla för under fransar… någon mer som är kär i dem eller finns det fler som absolut inte smular och som är bara volym som ni rekommenderar?
Lash Knockout Full Volume Black
Lash Up Accentuate Mascara Black
Rima
Beauty Pro
13/03/25-14:59
För att ha fina fransar och alla frågar har du fransar eller
För att ha fina fransar och alla frågar har du fransar eller är de dina egna fransar så rekomenderar jag att prova kombinera de två mascara 😍
Rima
Beauty Pro
13/03/25-14:54(redigerad den 14/03/25-15:17)
Vad tycker ni 😍😍#TolkaLooken
Vad tycker ni 😍😍#TolkaLooken
Glam To Go Mini Palette
Ink Liner Trooper Black
9G Sunrise Glow Artistry Palette
Paloma
Beauty Pro
13/03/25-14:54
Smokey siren-eyes  Kunde inte bestämma mig om jag skulle
Smokey siren-eyes Kunde inte bestämma mig om jag skulle hålla det matt eller använda lite skimmer så testade mig fram lite och vad bättre än att använda sig av LH cosmetics Siren Song 🧜🏻‍♀️
Siren Song