/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Nathalie
Beauty Pro
16/03/25-16:08
Fick ett ryck igår och gjorde en liten grön sminkning
Fick ett ryck igår och gjorde en liten grön sminkning eftersom St Patrick’s Day närmar sig. 🍀 Använde Earthy 9 Colour paletten från BeautyBay.
Nikki
Beauty Pro
16/03/25-12:38
🔥 Smoky Siren Eyes 👁🔥👁  Min tolkning 🤎
🔥 Smoky Siren Eyes 👁🔥👁 Min tolkning 🤎
Paula
Beauty Pro
16/03/25-10:17(redigerad den 23/03/25-10:40)
Jag brukar inte använda en riktigt intensiv och stark
Jag brukar inte använda en riktigt intensiv och stark ögonmakeup, så jag var tvungen att hoppa på denna utmaning och försöka mitt bästa! För min version av smoky siren eyes satsade jag på skarpa, utdragna linjer och mörka toner för en mystisk och hypnotisk look. Jag ville att blicken skulle kännas lite mer dramatiskt, perfekt för både en utekväll och en mer edgy vardagsstil. Vad tycker ni? Lyckades jag? ✨ Kommentera era egna tolkningar och och jag är taggad att se allas grymma looks!! 🔥 Jag har även taggad vilka produkter jag har använt på ansiktet!!👇🏼👇🏼 #TolkaLooken
Klicka på ett alternativ för att rösta
Lyckades jag?👇🏼🔥
5Bidrag
Ja!👏🏻
Kunde gått lite bättre :(
Anthelios Anti-Age SPF50 50 ml
The Face Glue Primer 35 ml
Intense Eyeliner 60 Intense Black
Hypnôse Le Noir Elixir Mascara Black
Forever Babe Eyeshadow Palette Iconic Nudes
Waterproof Eye Pencil 05 Forest
Mini Weightless Skin Foundation SPF 15 4 Natural
Forever Nude Bronzer Velvet 04 Warm Matte
Infaillible Brows 24H Volymizing Eyebrow Mascara 1 Ebony
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Linn
Beauty Pro
16/03/25-09:12
💙Blue💙  Idag invigdes min nya palett från Nyx. Valde att
💙Blue💙 Idag invigdes min nya palett från Nyx. Valde att göra ett blått tema. Dessutom passade jag på att öva på eyeliner.
High Impact Easy Liquid Liner Black
Ultimate Color Palette 16-pan 04W I Know That's Bright
Everlasting Blush Foxglove
Natural Glow Fluid Foundation 0.5 Light
Ready Set Fix 100 ml
Nathalie
Beauty Pro
15/03/25-14:00
🌸 Färg är frihet 🌸 All in på rosa idag! Premiär för det
🌸 Färg är frihet 🌸 All in på rosa idag! Premiär för det här läppstiftet, som väl på läpparna påminner mer om ett av mina andra läppstift än jag hade önskat men eftersom det är mitt favoritläppstift det påminner om så är det inte hela världen
Blomma Palette
Fire Wings Mascara Black
Macximal Silky Matte Lipstick Mehr
Afterglow Liquid Blush Dolce Vita
Radiant Skin Tint Moisturiser 01C
Irena
Beauty Pro
15/03/25-10:24
Det var nu lääänge sedan jag orkade med en beauty look.
Det var nu lääänge sedan jag orkade med en beauty look. Tidiga mornar, influensa, obalans i hyn.. ibland har man inte riktigt lust att göra det där lilla extra. Men idag bestämde jag mig för att testa min nya läppcombo från Mac. Läppenna i nyans Brick O’la och läppstift i nyans Get the hint. Detta är långt ifrån de färger jag känner mig bekväm i. Tycker inte alls om när fokus ligger på läpparna, men jag ska ge dessa nyanser ett försök nu till våren. Solen skiner och det är mitten av mars ☀️ våren är på ingång känns det som! Hoppas alla får en fin helg!
Macximal Silky Matte Lipstick Get The Hint?
Lip Pencil Brick-O-La
Linn
Beauty Pro
15/03/25-08:16
Blushlook med inspiration från @136708369
Blushlook med inspiration från @Linda-Marie
Your Skin But Better CC+ SPF50+ Fair Light
The Wonder Stick Blush Cherry Cola
Clara
Beauty Star
15/03/25-07:29
En twist på en sotig siren eyes ✨✨#TolkaLooken