/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Sofia
Beauty Pro
20/03/25-21:02
Skapade en modern tolkning av Marilyn Monroes smink✨
Skapade en modern tolkning av Marilyn Monroes smink✨
Explicit Lipstick 863 Unauthorized
Diamond Bomb All-Over Diamond Veil How Many Carats?
Soft Glam Eyeshadow Palette
Sofia
Beauty Pro
20/03/25-17:19
Läste nyligen att Linda Hallberg hindrar oljiga ögonlock
Läste nyligen att Linda Hallberg hindrar oljiga ögonlock från att förstöra ögonskuggan genom att använda ögonskuggsprimer och blotting powder ovanpå ögonskuggan. Tyckte det lät lite knepigt att pudra ovanpå men nu har jag testat två gånger och min ögonskugga ser lika fin ut på kvällen som den gjorde på morgonen. 😍 Det är helt klart ett HACK, inte whack. 😃 För denna neutrala look har jag använt främst Flair palette från Ace beauté, men även Shimmer saga från älskade LH cosmetics.
Shimmer Saga
Infinity Power Lash Soft Volume Mascara Black
Infinity Brow Pen Taupe
Infinity Palette
Duo Dimension Charming
Rebecka
Beauty Pro
20/03/25-14:42
Mitt i flyttkaoset får man ta det lilla man inte packat ner!
Mitt i flyttkaoset får man ta det lilla man inte packat ner! Så här är mitt bidrag, ett glam-soft smokey siren eye till röda läppar! Otroligt osmickrande vinkel och en hud som inte samarbetar pga stress kring flytt och studier 😅 men den bjuder jag på!
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Mikitestar
Beauty Beginner
20/03/25-13:44
Idag har jag snabbsminkat mig ( som jag oftast gör) och
Idag har jag snabbsminkat mig ( som jag oftast gör) och skulle väl kalla det en no make up make up look? Sen har det gått 6 timmar sen jag sminkade mig men ser väl ändå rätt fräscht ut kan jag tycka :)
Restore Calm BB Cream 04N
Backstage Face Glow Palette 001 Universal
The Bronzing Powder 48 Matte Tan
Nathalie
Beauty Pro
20/03/25-12:43
Färg är frihet och tre produkter  Ska snart ge mig ut i
Färg är frihet och tre produkter Ska snart ge mig ut i solen med sonen. Det fick bli enkelt idag, men viktigast av allt var såklart solskydd en såhär riktigt solig dag!
L'Absolu Rouge Drama Matte Lipstick 399
Fire Wings Mascara Black
Brow Wiz Soft Brown
Karin
Beauty Pro
20/03/25-09:05
Min smokey eye tolkning
Min smokey eye tolkning
Nikki
Beauty Pro
20/03/25-08:31
🩷 Soft PINK - mjuka rosa toner... 🌸🩷  Använt BeautyAct's
🩷 Soft PINK - mjuka rosa toner... 🌸🩷 Använt BeautyAct's Summer Edition palette, Vibrant To Go Eyeshadow Palette, för en lätt makeup i rosa toner.  Färgerna jag använde heter Pink Clay (!)😁 och Desert Sparks. Rosa lipgloss från Buxom i färgen Dolly. 🩷
Full-On Plumping Lip Polish Dolly
Lash Sensational Sky High Washable Mascara Black
On-The-Glow Blush Fleur
Infaillible 24H More Than Concealer 323 Cool 11 ml 322 Neutral 11 ml
Moa Myllis
Beauty Pro
19/03/25-19:27
Sminkning från igår 🥰
Sminkning från igår 🥰
Your Skin But Better CC+ SPF50+ Fair
Creator Palette
Matte Bronzer Stick Baked