/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Linn
Beauty Pro
07/05/25-07:03
Min födelsedagslook! 🎉  Idag var det mycket fokus på glow
Min födelsedagslook! 🎉 Idag var det mycket fokus på glow och ögon.
Stick Contour Shadow
Modern Renaissance Eyeshadow Palette
High Impact High-Fi Full Volume Mascara Black
Diamond Bomb All-Over Diamond Veil How Many Carats?
Ready Set Fix 100 ml
Lip Comfort Oil 08 Strawberry
Caroline
Beauty Star
06/05/25-14:57
Bästa sättet att göra en glow up när du är en torris är att
Bästa sättet att göra en glow up när du är en torris är att blanda ner 2-3 droppar av din toner i din foundation. Jag gillar att blanda ihop på handen och sen använda en beauty blender för naturlig och lätt täckning. Skapar glow och fantastiskt resultat. Funkar varje gång!
Milk Skin Toner Light 150 ml
Vanessa
Beauty Pro
06/05/25-12:41
Sommar sminkning🌺
Sommar sminkning🌺
Brow Freeze Gel
Backstage Face Glow Palette 001 Universal
Squeeze Me Lip Balm Strawberry
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Linn
Beauty Pro
06/05/25-07:11(redigerad den 06/05/25-07:14)
Fokus på glitter och blush. Jag blev lite inspirerad av
Fokus på glitter och blush. Jag blev lite inspirerad av @Linda-Marie när det gäller glittrig ögonskugga. Glittret syns inte så bra i dagsljus.
Natural Glow Fluid Foundation 0.5 Light
The Wonder Stick Blush Cherry Cola
Fire Wings Mascara Black
Inliner Kajal Waterline 56 Blonde
Ready Set Fix 100 ml
Lip Comfort Oil 10 Plum
Linda-Marie
Beauty Pro
05/05/25-17:29
Gjorde en k pop inspirerad makeup! Längesen jag kände mig så
Gjorde en k pop inspirerad makeup! Längesen jag kände mig så här löjligt nöjd över en sminkning som jag gjort. 😻✨💄
Mauve Pressed Powder Palette
Odyssey Lip Oil Gloss Adventure
Glow Seeker Highligher Ethereal
Impeccable Setting Spray 100 ml
Nikki
Beauty Pro
05/05/25-10:39
VARDAG & 3 produkter   Minns inte när jag senast postade
VARDAG & 3 produkter Minns inte när jag senast postade en look innan idag så bjuder även på denna från i morse. Älskar att fota - men inte mig själv! 😃 Brukar de allra flesta dagar inte använda mycket mer än 3-5 produkter så detta är för mig inte riktigt en utmaning. Gillar inte för mycket täckande makeup och gillar framförallt att det går fort! Blush från Benefit i färgen Shellie, vattenfast eyeliner från Lumene och ögonskugga från bareMinerals (färgen heter Vanilla Sugar). Lite söt men fräsch dagdoft, valde idag CLEAN Classic Vanilla Cloud EdP. Doften känns fortfarande ganska tydligt efter 4-5 timmar. PS. Tänk på att solen redan är väldigt stark. Var vid vatten nästan hela dagen igår och hade SPF50 i ansiktet men se skillnaden mot halsen! Polotröja! 😁 Ha en fortsatt bra dag & fin start på veckan! 🌸
Shellie Mini Blush Medium Pink
Intense Eye Marker Waterproof Black
Classic Vanilla Cloud EdP 30 ml
Nikki
Beauty Pro
05/05/25-10:02
Ljusa nyanser är också färger!   Skippar så mycket
Ljusa nyanser är också färger! Skippar så mycket ögonmakeup som möjligt under pollensäsongen då mina ögon är extra känsliga och irriterade. På bilden därför ingen kajal eller inliner och inte heller någon mascara. Däremot lite eyeliner på ögonlocket för att markera, rama in och ge intryck av mascara. Använde ljusa nudefärgade nyanser i rosa och beige från Morphe's palette GOING PLATINUM (se bild 2) samt lite vitt och silverskimmer (OFRA Highlighter i färgen Star Island). Tycker faktiskt jag lyckades neutralisera det röda, lite svullna rätt bra.
9 Pan Going Platinum Artistry Eye Shadow Palette
Intense Eye Marker Waterproof Black
Blushing Blush Powder Blush Precious Posy
Linn
Beauty Pro
05/05/25-07:07
✨Look med tre produkter✨  Gelén använder jag till
✨Look med tre produkter✨ Gelén använder jag till ögonbrynen.
Blush Divine Radiant Lip & Cheek Color Anemone
High Impact High-Fi Full Volume Mascara Black