/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Madeleine
Beauty Star
04/06/25-19:45
Halloween 2014 - Sailor Moon 💫
Halloween 2014 - Sailor Moon 💫
Madeleine
Beauty Star
04/06/25-19:17
Mother and Office lady natrual makeup look 2021.
Mother and Office lady natrual makeup look 2021. #normalizebreastfeeding
Madeleine
Beauty Star
04/06/25-19:05
Editorial look 2009
Editorial look 2009
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Linda-Marie
Beauty Pro
04/06/25-14:18(redigerad den 04/06/25-14:26)
Färg bomb! 🩵💜 Denna look är tillägnad till @139653542 hon
Färg bomb! 🩵💜 Denna look är tillägnad till @Nikki hon la upp en bild på sin dröm look och imorse kl 5 kom jag att tänka på den looken. Så här är min tolkning av bilden hon la upp 😻✨🩵💜
1993 Palette
Cheek Thrills Multi-Finish Face Trio Beach Bonfire
The Cream Bronzer 48 Tan
Full-On Plumping Lip Polish White Russian Sparkle
Nathalie
Beauty Pro
04/06/25-13:34(redigerad den 04/06/25-13:38)
Färgchock 😬  Vill gå utanför min comfort zone lite och
Färgchock 😬 Vill gå utanför min comfort zone lite och köpte det här flytande läppstiftet på rea. Jag trodde att det skulle dra mer åt rosa och det råder delade meningar om hur wearable det är på mig. Min son tycker nej och hans partner tycker ja, själv vet jag inte vad jag tycker än. Men utanför min comfort zone kan man säga att det är 😅 Det var lite svårt att få helt jämnt när man behövde ta två lager, men det får duga för idag!
Smooth Whip Matte Lip Cream 9 Bday Frosting
Fire Wings Mascara Black
Mighty Fine Brow Pen - Superfine Triple Tip Brow Pen 3 Warm Light Brown
Linn
Beauty Pro
04/06/25-06:59
Ingen foundation idag! Idag tänkte jag låta huden andas lite
Ingen foundation idag! Idag tänkte jag låta huden andas lite och skippa en täckande bas. Skippade också flera steg i dagens sminkrutin. Produkter jag använt: - Maybelline Eraser Concealer, färg 05 Pink - Lancome Teint Idole Transforming bronzer i färgen 2 - Got2b Glued Spiking Gel med ögonbrynsborste - LH Cosmetics Crayon White - Lancome Doll Eyes mascara - BeautyAct 16H Ultrawear Setting Spray - Nyx Lip I.V. Drippin’ In Rose läppglans
Teint Idole Ultra Wear C.E. Skin Transforming Bronzer 2
Hypnôse Doll Eyes Mascara 01 So Black!
16H Ultra Wear Setting Spray 50 ml
Nathalie
Beauty Pro
03/06/25-21:13
Full face med fem produkter  Den här dagen har gått i ett
Full face med fem produkter Den här dagen har gått i ett med för mycket att göra på för kort tid. Slängde ihop en enkel sminkning med fem produkter: Ögonbrynspenna Mascara Ögonskugga nr 1 (som också fick bli eyeliner) Ögonskugga nr 2 (glitter) Läppstift (som fick agera blush också) Basen bestod av en lätt färgad spf som jag skulle använt oavsett så den räknade jag inte med som smink då jag tycker att det är hudvård
Mighty Fine Brow Pen - Superfine Triple Tip Brow Pen 3 Warm Light Brown
Fire Wings Mascara Black
Shimmer Saga
Blomma Palette
Macximal Silky Matte Lipstick Keep Dreaming
Malaze
Beauty Pro
03/06/25-09:16
Jag skapade den här looken med fem produkter:  Bas:
Jag skapade den här looken med fem produkter: Bas: bareminerals nyans medium warm Mascara: elf lash it loud ❤️ Liner: nyx Läppar: maybelline long lasting lip liner, finished with essence hydrating Bush: Pixi glow-blush
Barepro 24H Matte Liquid Foundation Medium 37 Warm
On-The-Glow Blush Fleur
Jumbo 2-In-1 Liner & Adhesive Black