/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Ingrid
Beauty Star
05/07/25-07:21
Inte ofta nu förtiden som sminket åker på men på midsommar,
Inte ofta nu förtiden som sminket åker på men på midsommar, då är det ett måste för mig!🥹
Angelica
Beauty Pro
04/07/25-16:39
Ibland åker sminket på ✨
Ibland åker sminket på ✨
Nathalie
Beauty Pro
04/07/25-12:19
Look of the day  Känns lite fel att posta det i den här
Look of the day Känns lite fel att posta det i den här kategorin när hela looken enbart består av hudvård 🙈 Kroppen klarar inte så mycket mer idag
SkinDefender Gel Cream 50 ml
Vegan Kombucha Tea Essence 150 ml
5α Control Clearing Serum In Emulsion 100 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Linn
Beauty Pro
04/07/25-07:15
💄Dagens look!💄  Det var länge sedan jag använde rött
💄Dagens look!💄 Det var länge sedan jag använde rött läppstift.
Teint Idole Ultra Wear C.E. Skin Transforming Bronzer 2
Hypnôse Doll Eyes Mascara 01 So Black!
Matte Eyeshadow Stick 60 Bare Beige
Rouge Dior Couture Colour Refillable Lipstick 683 Rendez-Vous
Match Stix Shimmer Skinstick Starstruck
16H Ultra Wear Setting Spray 50 ml
Nikki
Beauty Pro
04/07/25-06:53
Look of the day 😍
Look of the day 😍
Chubby Stick Moisturizing Lip Colour Balm Super Strawberry
Radiant Cream Colour Stick Blush Meet Cute
Lash Power Mascara Black-Onyx
Infaillible 24H More Than Concealer 323 Cool 11 ml 322 Neutral 11 ml
Hydra Sheer Loose Setting Powder Translucent
Angelica
Beauty Pro
02/07/25-22:47
Sommarfräsch ✨  Även mitt senaste inköp på KICKS  Doften av
Sommarfräsch ✨ Även mitt senaste inköp på KICKS Doften av Brazilian Bum Bum Cream är verkligen sommar på burk! 😍 Den doftar helt magiskt – tänk sol, varm hud och en hint av semesterlyx. Jag klarar mig inte utan den! Huden blir mjuk, glansig och jag känner mig så fräsch varje gång jag använder den. En riktig sommarfavorit som lyfter både humör och hy! 🌞🍑🧴
Brazilian Bum Bum Cream 240 ml
Angelica
Beauty Pro
02/07/25-20:48
När tiden finns – då åker sminket på! ✨ Blev riktigt nöjd
När tiden finns – då åker sminket på! ✨ Blev riktigt nöjd med basen den här gången, och såklart fick ett par favvofransar åka på också 💁‍♀️💄
Rebecka
Beauty Pro
02/07/25-16:32
Första looken med Sizzlin' från Glossgods blev en orange
Första looken med Sizzlin' från Glossgods blev en orange saga en lite rosa skiftningar och alltså den här paletten 👌🏻🫶🏻 det här kommer bli en favorit! ✨Älskar även läppoljan i thirst trap från Glossgods som jag har på läpparna från deras hudvårdssläpp, så otroligt fräsch färg och bekväm på läpparna! Och jag insåg även att True match tinted serum foundation inte är en favorit och att jag inte kan få den att fungera oavsett vad. Just nu är min hud ändå inte så torr som den brukar kunna vara och trots det ser det ändå ut som att jag har världens torrfläckar i ansiktet när jag har den här foundationen. Och det är synd, för jag ville verkligen gilla den. 😩