/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Michai
Beauty Pro
06/06/25-10:02
Jag är inte så bra på selfies och tycker bättre om att ta
Jag är inte så bra på selfies och tycker bättre om att ta kort på andra. Men jag tänkte bli bättre på det så att jag har minnen av mig själv i framtiden 😅 Jag sminkar mig inte så mkt till vardags men kör lite extra om jag ska fika efter jobbet eller ut och äta på helgerna. Igår slutade jag tidigare och kände för rosa-röda läppar 💋💄 Den finns inte kvar på Kicks men jag älskar färgen och kommer sörja när den tar slut 🥲 (Kom hem och frös ihjäl och tog på mig tjocktröja i juni 🫣).
Mimmi
Beauty Pro
06/06/25-09:52(redigerad den 06/06/25-10:18)
Endast 5 produkter  Bas: Korres tinted spf Ögon: Penna LH
Endast 5 produkter Bas: Korres tinted spf Ögon: Penna LH Cosmetics Brown gold Mascara: Fiberwig Läppar: Nyx butter gloss Ögonbryn: Ellenette hårspray
Lash Knockout Full Volume Black
Butter Gloss Madeleine
Linn
Beauty Pro
06/06/25-06:57
Blush blindness idag! Dessutom se ser jag att ögonskuggan
Blush blindness idag! Dessutom se ser jag att ögonskuggan och blushen inte passar ihop men jag bjuder på min look ändå. Produkter jag använt: - Maybelline Eraser Concealer, färg 05 Pink - Limit8 blush i färgen Red Velvet - Fenty Beauty Diamond Bomb All-Over Diamond Veil How Many Carats? - Got2b Glued Spiking Gel med ögonbrynsborste - Isadora inliner i färgen Blonde - Anastasia Renaissance palett - Lancome Doll Eyes mascara - Nars Setting Mist - Sweed Lip Liner Barely There - Anastasia Satin Lipstick Haze
Satin Lipstick Haze
Diamond Bomb All-Over Diamond Veil How Many Carats?
Modern Renaissance Eyeshadow Palette
Light Reflecting Mist 90 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Valentina
Beauty Pro
05/06/25-17:39
Annika
Beauty Pro
05/06/25-16:37
Min Makeup Look för 2 dagar sedan. Om man får kalla det så,
Min Makeup Look för 2 dagar sedan. Om man får kalla det så, jag är helt naturligt "sminkad" d v s inget annat än min hudvård från BeautyAct. Har man som jag mycket svår värk vill man ändå göra något så såg jag ut på vår gård och äppelträden i full blom, så vackert. Man kan vara helt naturligt sminkade, utan makeup och ändå vara fin.
PuritySolution Cleansing Mousse 150 ml
Micellar Beauty Water 150 ml
20% Vita-C Brightening Serum 30 ml
Niacinamide Glass Cream 50 ml
Nikki
Beauty Pro
05/06/25-13:49
💖🩷 FÄRGCHOCK 🩷💖  En inte helt nytagen bild men
💖🩷 FÄRGCHOCK 🩷💖 En inte helt nytagen bild men fortfarande i en färg jag inte känner mig helt bekväm i! Skiter i det idag - det känns som att det här communityt behöver lite extra kärlek och omtanke just nu! KRAM! 💞
Mimmi
Beauty Pro
05/06/25-11:59
Färgchock ❤️❤️❤️ Detta är första gången jag använder detta
Färgchock ❤️❤️❤️ Detta är första gången jag använder detta läppglans! Det är lite korall rött och kommer från Clarins! Tyvärr finns inte färgen kvar så jag fick tagga en annan färg 🥰
Instant Light Natural Lip Perfector 08 Plum Shimmer
Nathalie
Beauty Pro
05/06/25-11:38
💜 Färgchock på min födelsedag 💜   Jag älskar alltid lila
💜 Färgchock på min födelsedag 💜 Jag älskar alltid lila smink på andra men har svårare för det på mig själv, vilket jag nämnt varje gång jag gjort en lila look 😅 Lila är min favoritfärg och jag kände att om det är någon gång jag ska ha lila så är det väl idag!? Har matchat med lila skor. Idag fyller jag 37 år och är ensam hemma så jag är just nu iväg på en utflykt där jag bara tänker göra roliga saker för att jag vill. Jag gör rätt få såna här utflykter så jag passar på. Maken är bortrest för han tar examen i sitt nya yrke idag, sonen är iväg med klassen för att de tar studenten på tisdag. Det känns så overkligt att skriva det. Jag är 37 år och har en vuxen son som nu snart börjar sitt självständiga liv? Jag är idag lika gammal som min mamma var när hon blev mormor! Ögonskuggan säljs inte hos Kicks och jag rekommenderar ingen att köpa den, har ett contour stick från Isadora också som aldrig går att tagga. Allt annat är taggat i inlägget 🙂
Radiant Skin Tint Moisturiser 01C
Bye Bye Under Eye Concealer 10.5 Light (C)
Mighty Fine Brow Pen - Superfine Triple Tip Brow Pen 3 Warm Light Brown
Hypnôse Drama Mascara 01 Black
Glow Play Blush 9 Blush Please
Macximal Silky Matte Lipstick Get The Hint?
Blotting Powder Translucent
Mini Becca Shimmering Skin Perfector Highlighter C-Pop