/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Linn
Beauty Pro
25/07/25-07:13
☀️Makeup helt utan bas-smink☀️
☀️Makeup helt utan bas-smink☀️
Falsies Surreal Extensions Mascara Waterproof Very Black
Lip Pencil Soar
Satin Lipstick Haze
Nathalie
Beauty Pro
24/07/25-13:29
Look of the day  Egentligen var inte en grön look vad som
Look of the day Egentligen var inte en grön look vad som stod på agendan, men jag var för lat för att kolla exakt hur ögonskuggan såg ut på huden (hade tänkt mer åt det turkosa hållet) så när jag upptäckte att den skimrar i grönt och lite rosa så fick jag gå all in med en grön vinge också!
Shimmer Saga
Lash Idôle Mascara Black
Macximal Silky Matte Lipstick Velvet Teddy
Glow Play Blush 9 Blush Please
Amanda
Beauty Pro
24/07/25-13:06
Nu på sommaren föredrar jag att ha så lite smink som
Nu på sommaren föredrar jag att ha så lite smink som möjligt, i denna look har jag enbart mascara, blush från Isadora och mineralpuder från Sweed. På läpparna Wonderskin liptint i färgen Lovely, lipliner och ett gloss on top. Denna nyans från Isadora är för övrigt den perfekta blushen för ett somrigt resultat.Vad har ni för sommarrutin? 😍
Blush Stick 46 Soft Brown
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Linn
Beauty Pro
23/07/25-07:10
⚫️Sotade ögon till vardags⚫️  Har använt LH Cosmetics
⚫️Sotade ögon till vardags⚫️ Har använt LH Cosmetics Daybreak Palette.
Hella Thicc Volumizing Mascara Cuz I'm Black
The Wonder Stick Bronzer Icy Chai
Color Riche Satin Lipstick 303 Rose Tendre
16H Ultra Wear Setting Spray 50 ml
Nathalie
Beauty Pro
22/07/25-21:52
Look of the day  Det blev en rätt snabb sminkning idag. På
Look of the day Det blev en rätt snabb sminkning idag. På schemat stod shopping med sonen. Det är mycket som ska fixas när man flyttar hemifrån men han gjorde några bra fynd idag. Vi avslutade dagen med middag ute med maken
Blomma Palette
Lash Idôle Mascara Black
Glow Play Blush Cheer Up
Macximal Silky Matte Lipstick Sweet Deal
Glow-Up Liquid Illuminator Pearl
Linda-Marie
Beauty Pro
22/07/25-17:42
Pink and gemstones my cup of tea!   Glossgods månads tävling
Pink and gemstones my cup of tea! Glossgods månads tävling på instagram temat passade mig perfekt 😻. Men ville visa looken här med 😉
Suede Powder Blush Matte Petal Poppin'
Velvet Lip Kit 305 Harmony
Ingrid
Beauty Pro
22/07/25-15:38
Touch up på språng och produkter som alltid hänger med i
Touch up på språng och produkter som alltid hänger med i väskan. Mitt trogna IDUN puder jag använder dagligen, min bronzer från Beautyact som smart nog har en spegel och som jag ibland kan lägga som ögonskugga. Sist men inte minst ett läppstift & läppenna, har jag inte med mig det i väskan måste jag köpa nytt på språng 🤭
Linn
Beauty Pro
22/07/25-07:55
🧡Summer blush🧡
🧡Summer blush🧡
Eyelash Curler
The Wonder Stick Bronzer Icy Chai
The Wonder Stick Blush - Limited Edition Coralicious
Fire Wings Mascara Black
Ready Set Fix 100 ml