Benefit 24 hour Brow setter eyebrow gel clearDen här har jag läst mycket om och jag önskade prova en lättare ”gel”, då jag ofta färgar mina bryn samt att vax som jag provat tidigare mest kändes ”för mycket”.Den här ”brow-gelen” har två borstar, en med lite större piggar och en med lite mindre, som man kan använda till att forma brynen på olika sätt. Det är lätt gelform som formar brynen fint, den torkar snabbt och blir inte flagig eller ”för mycket”. Jag har provat den här nu i cirka en och en halv månad och jag är väldigt nöjd med resultatet!Det håller kanske inte riktigt hela dagen, men ändå för större delen utav dagen. Jag tycker inte att den ser stel ut eller att det syns en massa massa produkt, det ser naturligt
ut.Den kommer i en stilsäker och snygg silverfärgad hylsa, den är snygg att har framme i badrummet då den tillför något.På första bilden går det att se hur mina bryn ser ut naturligt och på andra bildem har jag applicerat styling-gelen så det går att se hur det ser ut med resultat. Det här är den bästa brow-gelen jag har provat och jag kommer att fortsätta använda den här🌟