/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Isabell
Beauty Star
02/05/24-13:37
Markerade bryn, lite nude läppar och bronziga toner på
Markerade bryn, lite nude läppar och bronziga toner på ögonlocken. Tråkigt, men går alltid hem 😍😄Fråga om det är någon produkt du blir nyfiken på!
The Wonder Stick Bronzer Golden Truffle
Butter Gloss Butterscotch
Slim Lip Pencil Soft Brown
Classic Lash Curler
Lancôme Hypnôse Drama Waterproof Mascara 01 Black
Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Foundation 230W
Infinity Glam Palette
Becca Under Eye Brightening Corrector 01 Fair/Light
Bare With Me Concealer Serum 3 Vanilla
Charlotta
Beauty Pro
02/05/24-11:11
Benefit 24 hour Brow setter eyebrow gel clearDen här har jag
Benefit 24 hour Brow setter eyebrow gel clearDen här har jag läst mycket om och jag önskade prova en lättare ”gel”, då jag ofta färgar mina bryn samt att vax som jag provat tidigare mest kändes ”för mycket”.Den här ”brow-gelen” har två borstar, en med lite större piggar och en med lite mindre, som man kan använda till att forma brynen på olika sätt. Det är lätt gelform som formar brynen fint, den torkar snabbt och blir inte flagig eller ”för mycket”. Jag har provat den här nu i cirka en och en halv månad och jag är väldigt nöjd med resultatet!Det håller kanske inte riktigt hela dagen, men ändå för större delen utav dagen. Jag tycker inte att den ser stel ut eller att det syns en massa massa produkt, det ser naturligt ut.Den kommer i en stilsäker och snygg silverfärgad hylsa, den är snygg att har framme i badrummet då den tillför något.På första bilden går det att se hur mina bryn ser ut naturligt och på andra bildem har jag applicerat styling-gelen så det går att se hur det ser ut med resultat. Det här är den bästa brow-gelen jag har provat och jag kommer att fortsätta använda den här🌟
24 Hour Brow Setter Eyebrow Gel Mini Clear
Linn
Beauty Pro
02/05/24-07:55(redigerad den 02/05/24-08:22)
☀️Före & efter - contour☀️  Visar hur jag gör min
☀️Före & efter - contour☀️ Visar hur jag gör min contour. Brukar dock göra ett steg i taget men ville visa hur jag placerar allt. Tips: Googla dig fram om hur du kan lägga din contour så att det passar formen på ditt huvud.
Hella Thicc Volumizing Mascara Cuz I'm Black
Your Skin But Better CC+ SPF50+ Fair Light
Contour Stick'n Brush 30 Cool Beige
Radiant Cream Colour Stick Blush Spring Fling
Luminous Complexion Concealer 01C
Lip Gloss Amber Sparkle
All Nighter Ultra Glow Setting Spray 118 ml
Blended Face Powder Transparency 3
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Lina
Beauty Star
01/05/24-22:21
Refaela
Beauty Star
01/05/24-20:22(redigerad den 01/05/24-20:28)
🩷Jag älskar parfymer🩷 Jag hörde att i parfymen finns ett
🩷Jag älskar parfymer🩷 Jag hörde att i parfymen finns ett tydligt djup och vaniljmysken träder fram tydligt efter ett tag. Tänker att passa bäst med söt och pinky make up.  Har aldrig testat parfymen men skulle bli en fint överraskning 🌸 precis nu som sommaren börjar🌸
Madelene
Beauty Pro
01/05/24-17:39
ABH Nouveau Paletten
ABH Nouveau Paletten
Nouveau Palette
Malin
Beauty Pro
01/05/24-16:02
Min tolkning av Kylie Jenners Cosmic Kylie Jenner EdP.  Min
Min tolkning av Kylie Jenners Cosmic Kylie Jenner EdP. Min look är inspirerad av söta blommor och vanilj 🌸
Rana
Beauty Star
01/05/24-15:36
Hej fina människor/Kicks!🩷 Låt mig presentera min ”Cosmic
Hej fina människor/Kicks!🩷 Låt mig presentera min ”Cosmic look”. Namnet på parfymen inspirerade mig till att göra något ”cosmic” likt, nästan som en rosa galax och såklart matchade jag läpparna till.😍 Jag använde motiges palett till denna look och den hittar ni här nedan :)
X Meredith Duxbury 35 Pan Artistry Palette