/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Linn
Beauty Pro
13/10/25-07:10
🍂Dagens look🍂
🍂Dagens look🍂
The Wonder Stick Blush - Limited Edition Coralicious
Hypnôse Doll Eyes Mascara 11 Intense Black
Juicy Tubes 19
Airbrush Flawless Setting Spray 200 ml
Anna
Beauty Pro
12/10/25-19:26(redigerad den 13/10/25-01:15)
Dagens skogs-look efter fika och lunch ute på stan utomhus,
Dagens skogs-look efter fika och lunch ute på stan utomhus, japp vi var de enda som satt ute på båda ställena😁 med en helg här med fokus på vänskap, kärlek och känslor så tånker jag att en look där jag sminkade mig på fem minuter och varit ute i timmar passar. Det behöver inte vara avancerat att göra en dagens look, vi alla är välkomna som vi är🥰🌲🌿🌞💞 Hann köpa en ny serum- läppenna från Dashl, ett Svenskt märke som troligen dyker upp här snart som mycket annat! Provade på vägenutan spegel i skogen, tycker färgen är fin💕 Blev inget besök på Kicks som tänkt men blir säkert nästa helg🥰 hoppas alla haft en bra Söndag vad ni än gjort💖
Moisturizing Mineral Skin Tint SPF30 Långholmen Light/Medium Neutral
Bye Bye Under Eye Concealer 21.5 Medium Nude (N)
Sofia
Beauty Pro
12/10/25-15:57(redigerad den 13/10/25-01:34)
The category is: dance or die. 🖤❤️ Dags för Lady Gaga och
The category is: dance or die. 🖤❤️ Dags för Lady Gaga och hennes Mayhem ball!! Så här blev min look för konserten.
Shadowstix Longwear Eyeshadow Stick Brownie Badd'r
Fantastick Berry
Crayon Nugget
Artistick Blush Canvas
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Linn
Beauty Pro
12/10/25-07:52
🍁Söndagslook🍁  Jag blev nöjd med läpparna! Det är en
🍁Söndagslook🍁 Jag blev nöjd med läpparna! Det är en kombination av Mac Lip Pencil i färgen Soar och Anastasia Satin Lipstick i färgen Haze. Bronzern jag taggade är inte rätt färg, jag använde färgen Amber.
Cream Bronzer Sun Kissed
Ready Set Fix 100 ml
Nazi
Beauty Star
11/10/25-23:37
“En chérie-inspirerad makeup med mjuka rosa toner och en
“En chérie-inspirerad makeup med mjuka rosa toner och en naturlig glow – elegant och tidlös.”
Lipliner 964 Cardinal Red
Cloud Crush Blush Watermelon Rain
Intense H2O Proof Eyeliner Pen Chestnut Brown
NAS
Beauty Pro
11/10/25-18:08
Sunday look 🤍
Sunday look 🤍
The Lip & Cheek Tint Cooling Jelly Stick 10 Coral Rouge
Libre Eau de Parfum 90 ml
Irena
Beauty Pro
11/10/25-17:52
Gårdagens look - Wall of base 🌸  Blev en middag ute med
Gårdagens look - Wall of base 🌸 Blev en middag ute med vänner igår och då behövde basen hålla. Fulltäckande och high definition är ordet 😀 Hittat en ny läppcombo jag gillar. Brukar inte luta mig mot rosa nyanser så ofta och absolut inte kalla, men denna duo av makeup by marios penna i smokey pink och mac’s läppstift i utgångna nyansen Faux gjorde mig riktigt glad 🌸 Går tyvärr inte att tagga rätt nyanser på allt men ögonskuggspennan från Lancome är nyans brun captivant och är en ny favorit ❤️
Vanish Airbrush Pressed Powder Medium
Double Wear Stay-In-Place Makeup Foundation SPF10 3W1 Tawney
Midi Hypnose Drama Mascara 01 Black
Eyeshadow Palette Mini Soft Glam
Veil Mineral Primer 8 ml
Ombre Hypnôse Stylo 24H Eyeshadow 01 Or Inoubliable
Linn
Beauty Pro
11/10/25-07:42
🍁Dagens look🍁  Blush på kinder, näsa & ögonskugga.
🍁Dagens look🍁 Blush på kinder, näsa & ögonskugga.
Everlasting Blush Foxglove
Hypnôse Doll Eyes Mascara 11 Intense Black