/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Irena
Beauty Pro
27/10/25-18:16
Min söndagslook. Kände för att köra åt det lite mer
Min söndagslook. Kände för att köra åt det lite mer naturliga hållet. Har hittat en foundation som jag är helt kär i. Varför har jag inte testat denna innan 😍 Har inte kunnat tagga rätt färger men foundation är i nyans 300C (light medium cool) och läppstift i nyans rose brown samt blush i nyans headliner.
Cloud Crush Whipped Lip & Cheek Color Peach Blur
Hyaluronic Hydra-Foundation 100C Cool - Fair
Satin Lipstick Warm Peach
Nikki
Beauty Pro
27/10/25-10:27
Look of the day 🌸🍂  Keep it simple!  Concealer och läppar
Look of the day 🌸🍂 Keep it simple! Concealer och läppar fick räcka i morse. 3 produkter på typ 3 minuter! 😃 Ser lite trött ut men doftar gott gör jag 🤗 (om än lite krock). MAC i färgen Syrup och läppenna från e.l.f i färgen Pinky Swear. 🌸
Infaillible 24H More Than Concealer 322 Neutral 11 ml
Lustreglass Lipstick No Photos
Cream Glide Lip Liner Mocha Move?
Body Badalada 400 ml
L'Eau D'Issey Eau de Toilette 50 ml
Nathalie
Beauty Pro
27/10/25-08:37
Det här blev dagens helt naturliga look efter alldeles för
Det här blev dagens helt naturliga look efter alldeles för få timmar sömn och alldeles för tidig tid att vakna 😴 Det enda jag orkade göra var hudvård. Hoppas på att kunna somna om när jag kommer hem från det här läkarbesöket.
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Marion
Beauty Pro
27/10/25-08:27
Från förra helgens AW🍾  Lyckas inte hitta produkterna att
Från förra helgens AW🍾 Lyckas inte hitta produkterna att tagga men jag har MAC Lipliner i färgen Whirl med deras läppstift i GAMLA formulan i färgen Creme D' Nude på läpparna 💋
Extra Dimension Blush Into The Pink
Linn
Beauty Pro
27/10/25-07:52(redigerad den 27/10/25-07:53)
⚪️Måndagslook⚪️
⚪️Måndagslook⚪️
Everfull XL Mascara 36H Extreme Volume & Lift 01 Total Black
Ready Set Fix 100 ml
Juicy Tubes 19
Inliner Kajal Waterline 56 Blonde
Kim
Beauty Pro
26/10/25-18:26
Look of the day blir en halloweenlook 🤠 Yee-haw! 🏜 Trodde
Look of the day blir en halloweenlook 🤠 Yee-haw! 🏜 Trodde tävlingen för kalendrar var till idag men det var tydligen igår så tänkte att jag postar looken ändå 😊 Jag testade en ny eyeliner från clinique. High Impact Liquid Liner i färgen Espresso. Den var väldigt bra faktiskt, bra färg och lätt att skapa skarpa linjer med! På ögonen har jag en blandning men bla. Shiseido Pop Powdergel i färgen Horo-Horo silk! Ääääälskar den, sååå fin chamapgneskimrande skugga 💫 Blush är Charlotte Tilbury Cheek To Chic i färgen Pillow Talk! Kan tycka att den blir lite kakig och för pudrig om jag ska vara helt ärlig. Men annars väldigt fin formula och fint skimmer. Men för priset, njaa, då finns det mycket bättre och billigare helt ärligt! Lipliner nyx nude truffle Läppar Lh Cosmetics Fantastick Pink Opal
Sotnosen
Beauty Pro
26/10/25-17:20
Look of the day 😍 Dagens look är inspirerad av @136781376
Look of the day 😍 Dagens look är inspirerad av @Sofia och @Malaze , Sofia för alla fina sminkningar du lägger ut och Malaze för den supersnygga sminkningen du gjorde till bold-tävlingen 🥰 Här har jag använt Lh daybreak palette och toppat looken med den jättehärliga parfymen som jag fick via beauty tester ~ tycker väldigt mycket om den! 🍐💖 naglarna är opi abstract after dark 💅🏻
Authentic Women Eau de Parfum 50 ml
Epic Ink Liner Waterproof 01 Black
gotGloss Glass Hair Shine Finish Spray 150 ml
Perk Up Plus Extended Clean Dry Shampoo 68 ml
Hypnôse Doll Eyes Mascara Waterproof 01 Black
gotGLOSS Hair Shine Primer 150 ml
Matte Oil-Control Foundation SPF20 1 Classic Beige
Master Eye Brow Pencil Dark Brown
BadGal Bang Eye Pencil Black
Blush Stick 44 Coral Rose
Valentina
Beauty Pro
26/10/25-14:57(redigerad den 26/10/25-14:58)
Lördagens look of the day ✨💝
Lördagens look of the day ✨💝
Crayon Gemma
Glossy Lip Treat 63 Rooibos Blush
Volume Million Lashes Panorama All Night Black Mascara Extra Black
Contour Stick 36 Warm Mocha
Mini Spice Eye Shadow Palette Mini Spice