/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
21/09/25-21:52
A Nude almost No Makeup Look   Söndagens nästan osminkade
A Nude almost No Makeup Look Söndagens nästan osminkade look med hudnära doft. Det var dock innan besök på KICKS, Rituals och The Body Shop. Doftar fortfarande som en något svagare blandning av parfymeri och bageri... 😂 🤎 Läppenna i färgen Truth Or Bare 🧡 Läppstift i färgen Pillow Talk
Cream Glide Lip Liner Plum & Get It
Matte Revolution Super Fabulous
Classic Skin EdP 30 ml
Sotnosen
Beauty Pro
21/09/25-18:26
Detta är min tolkning av en årstid som jag ser väldigt
Detta är min tolkning av en årstid som jag ser väldigt mycket fram emot ~ vintern! ❄️ Färgerna är inspirerade av naturen och skogen och för att få fram känslan så har jag använt en crayon från Lh som jag tycker väldigt mycket om. På vintern har man rosiga kinder och till det använde jag Isadora stick som ger en diskret blush 🫶🏻 looken fulländas med en doft av Michael Kors som jag tycker är väldigt mysig 💕produkterna jag taggat är tyvärr inte i rätt nyans 😌
Matte Oil-Control Foundation SPF20 1 Classic Beige
Pour Femme EdP 100 ml
Crayon Nashira
Blush Stick 44 Coral Rose
Lash Paradise Lash Primer White
Master Eye Brow Pencil Dark Brown
BadGal Bang Eye Pencil Black
Linda-Marie
Beauty Pro
21/09/25-15:21
Min Birthday look! Fyller år i dag och vad behövs då jo en
Min Birthday look! Fyller år i dag och vad behövs då jo en alldeles glittrig rosa magisk look! ✨😻🌸💕
Electric Currant Eyeshadow Palette
K.I.S.S.I.N.G Candy Chic
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Malaze
Beauty Pro
21/09/25-15:06
🌟 look of the day🌟 Pixi on-the-glow blush nyans fleur (min
🌟 look of the day🌟 Pixi on-the-glow blush nyans fleur (min favorit) Ľoréal paris Infaillible Matte Resistance nyans 115 (min favorit)
On-The-Glow Blush Ruby
Infaillible Matte Resistance Liquid Lipstick 230 Shopping Spree
Hypnôse Le Noir Elixir Mascara Black
La Belle EdP 30 ml
Mimmi
Beauty Pro
21/09/25-13:06
Dagens look🤎 jag använde även Hickap cream shadow!
Dagens look🤎 jag använde även Hickap cream shadow!
Forever Nude Bronze 04 Warm Matte
Extra Dimension Blush Wrapped Candy
Mini Becca Shimmering Skin Perfector Highlighter C-Pop
3D Hydra Lipgloss 04 Pearly Peach Rose
Ready Set Fix Setting Spray Travel Size 50 ml
Anastasiia
Beauty Beginner
21/09/25-13:05
Irena
Beauty Pro
21/09/25-10:21
Min favoritårstid är egentligen sommaren, men igår kändes
Min favoritårstid är egentligen sommaren, men igår kändes det som att den var tillbaka igen och jag kom på att jag faktiskt också älskar sensommar/tidigt höst. Dagar då du kan överraskas av värme och varma vindar. Dagar som nästan känns som våren. Det här får bli min tolkning av min nyupptäckta favoritårstid. Parar ihop min makeup med doften Animalique från Byredo. Mer varma höstdagar tack ☀️🍁 Eftersom det är svårt att tagga rätt produkter: 1. Hourglass mineral veil primer 2. Hourglass veil skin tint nyans 7 3. Milk makeup matte bronzer stick 4. Hourglass vanish airbrush pressed powder nyans transcludent medium 5. Mac blush nyans burnt pepper 6. Charlotte tilbury flawless finish setting spray 7. Morphe matte essentials palette 8. Lancome teint idole ultra wear maskara 9. Morphe läppenna nyans Spiffy 10. Mac Macximal matte läppstift nyans YASH
Animalique EdP 100 ml
Vanish Airbrush Pressed Powder Medium
Color Pencil Lipliner Bite Me
Linn
Beauty Pro
21/09/25-08:03(redigerad den 21/09/25-08:04)
💖Bubblegum blush💖  Idag blev det fokus på blush och jag
💖Bubblegum blush💖 Idag blev det fokus på blush och jag använde Hickap Wonder Stick i färgen Bubblegum. Använde även den som ögonskugga.
Hypnôse Doll Eyes Mascara 11 Intense Black
The Wonder Stick Bronzer Icy Chai
Airbrush Flawless Setting Spray 200 ml