Hem / Beauty Looks

Beauty Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Ida @creativenextraida
Beauty Pro
03/04/24-21:10 (redigerad den 03/04/24-21:17)
☕ Espresso Makeup☕  Som nämnde i tidigare inlägg
☕ Espresso Makeup☕  Som nämnde i tidigare inlägg så är detta ute ur min comfort zone men ett roligt första tolka looken för min del - att göra något jag inte brukar göra! Närmare bild om bläddrar!💗
Louiseemretsson
Beauty Pro
03/04/24-19:36
🌸VARDAGSLOOK🌸 fokus på läppar, lite extra färg 💋
🌸VARDAGSLOOK🌸 fokus på läppar, lite extra färg 💋
Pernilla
Beauty Star
03/04/24-18:39
En lätt sotig make up som tar 20 minuter att göra  Börjar
En lätt sotig make up som tar 20 minuter att göra Börjar med att rengöra ansiktet och lägger foundation och lite gyllene glow på det och reducerar mörka ringar under ögonen. Hickap facemist som gör att sminket sitter på plats under hela dagen. Produker jag använder är tillagda på bilder
Suggested mission Visa alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
elinrebeccah
Beauty Beginner
03/04/24-18:33
” She was like a shot of espresso “ Andrew Garfield ☕️
” She was like a shot of espresso “ Andrew Garfield ☕️
Ida @creativenextraida
Beauty Pro
03/04/24-14:40 (redigerad den 03/04/24-15:10)
☕️Före & Efter☕️ Kände att jag fick ta mig i kragen och
☕️Före & Efter☕️ Kände att jag fick ta mig i kragen och va med på en tolka looken för engångs skull även om det är helt ute från min comfort zone (och definitivt röstade på färgglatt). Har aldrig såhär mycket smink på mig (speciellt bas) och ögonskugga till vardags. Lägger upp min officellt coffe look senaste då jag tog dem bilderna med min kamera pga dåligt ljus🙈 TIP: När gör denna looken, välj bara EN bra brun skugga som är lätt att blanda men pigmenterad. Det gör det 100% lättare att jobba med och skapa en fin övergång till den ljusa skuggan🤎
Zara
Beauty Star
03/04/24-14:17
Skin routine 💗💗
Skin routine 💗💗
Zara
Beauty Star
03/04/24-14:10
Bästa produkterna för styla håret med
Bästa produkterna för styla håret med
Julia
Beauty Star
03/04/24-13:48
Vardags look/ jobb look  Mina favorit produkter 😍
Vardags look/ jobb look Mina favorit produkter 😍