/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Gamze
Beauty Beginner
02/05/24-21:17
YSL LOVESHINE Wet Shine Lipstick 45 Coral Crush
Lash Clash Waterproof Mascara 9 ml
Pure Shots Night Serum 30 ml
Sommaren är snart här, framhäv det naturligt fina hos er.. Inga produkter på ansiktet Mer än ett härligt läppstift i rosa, vattentät mascara garanterat inget svart under ögonen och avsluta dagen med ett fuktgivande serum från Ysl efter flera timmar i sol. Avsluta med din egen dagkräm. Bästa!
Alma
Beauty Beginner
02/05/24-21:16
Hilda
Beauty Beginner
02/05/24-21:15
Libre EdT 30 ml
YSL LOVESHINE Wet Shine Lipstick 209 Pink Desire
Black Opium EdP 30 ml
Dofterna och läpprodukterna från YSL är svårslagna😍 Min favorit av nyans blir nog 209, älskar en ”my lips but better” färg!
Tyra
Beauty Beginner
02/05/24-21:12
Libre EdT 30 ml
Lash Clash Extreme Volume Mascara Brown
Underbart doftande parfym med en lätt somrig mascara!!🤍🤍
Isabella
Beauty Beginner
02/05/24-21:08
Jane
Beauty Beginner
02/05/24-21:01
Carin
Beauty Beginner
02/05/24-20:58(redigerad den 02/05/24-21:00)
YSL LOVESHINE Candy Glaze Lip Gloss Stick 15 Showcasing Nude
All Hours Hyper Finish 2
Black Opium EdP 30 ml
Min favorit Loveshine lipstick kommer nog att vara 44 eller 201 😍 Dessa produkter från YSL är perfekt för en no makeup, makeup look ;D (ps. Candy Glaze fungerar perfekt som en blush också 🥰)
Emilia
Beauty Beginner
02/05/24-20:55
All Hours Hyper Finish 1
Libre EdT 30 ml
Exakt allt man behöver till sommaren, ett puder för att täcka allt svett, en god perfym som luktar FRÄSCH SOMMAR och en perfekt mascara för att poppa ögonen🌸🌸