/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Cassandra
Beauty Pro
24/03/26-17:12
Wonder Releaf Centella Serum Unscented 15 ml
Daily Soft Touch Sunscreen 60 ml
Wonder Releaf Centella Toner Unscented 200 ml
Oat-in Calming Gel Cream 100 ml
De produkter jag testat från Purito har varit produkter i barriärstärkande syfte. Älskar serumet! Tycker det återfuktar och lugnar huden fint. Även solskyddet har varit en favorit sedan 1,5 år.
Nathalie
Beauty Pro
24/03/26-16:58
Dermide Relief Barrier Moisturizer 100 ml
Mighty Bamboo Panthenol Cream 100 ml
Deep Sea Droplet Serum 30 ml
Jag har aldrig testat något från Purito innan, jag hade inte ens hört talas om dem förrän häromdagen. Men det här är saker jag defintivt är intresserad av! Allt som är barriärstärkande tilltalar mig och en bra spf behövs alltid
Bedur
Beauty Pro
24/03/26-16:49
Wonder Releaf Centella Serum Unscented 15 ml
Wonder Releaf Centella Eye Cream Unscented 30 ml
Wonder Releaf Centella Toner 200 ml
Deep Sea Pure Water Cream 50 g
Anledningen till varför majoriteten av produkterna är från Wonder Relief serien är för att den är just det. Har använt mig bara utav det serumet i snart ett år och sen lugnar och håller min hud på topp. Resten av produkterna skulle verkligen vara ett dröm kit i min kollektion😍
Anna
Beauty Pro
24/03/26-13:37
Dermide Cica Barrier Sleeping Pack 80 ml
Wonder Releaf Centella BB Cream #13 Neutral Ivory
Pure Vitamin C Serum 60 ml Purito Pure Vitamin C Serum 60 ml
Masken har jag hört ska vara jättebra och jag har torr hud så ett naturligt val för mig💦. Även en kräm som ger fukt och stärker hudensbarriär är för mig! Och C-vitmin nu under solskydd dagtid använder jag, så testar gärna detta🌞 En Vårdande BB- Cream är ju med något som passar mig, så testar gärna Puritos🌼
Ewa
Beauty Pro
24/03/26-11:55
Wonder Releaf Centella Eye Cream 30 ml
Wonder Releaf Centella Spot Patch Purito Wonder Releaf Centella Spot Patch
Wonder Releaf Centella Cream 50 ml
Detta skulle jag valt från märket Purito. Ögonkrämen för att jag behöver fukt under ögonen. Spot patch för att jag har en del utbrott i mitt ansiktet just nu. Wonder release Centella kräm för att den lugnar huden och stärker hudvarriären vilket behövs nu när jag använder retinol. Luminous ceramide sleeping pack för att tillföra fukt under natten och för att den innehåller ceramider.
Emmie
Beauty Pro
24/03/26-11:02
Clear Code Superfruit Cleanser 150 ml
Clear Code Superfruit Serum 30 ml
Wonder Releaf Centella Eye Cream Unscented 30 ml
Wonder Releaf Centella Daily Sun Lotion 60 ml
🧴 Build Your PURITO Kit ✨ Rengöring och serum som passar min hudtyp samt ögonkräm och solskydd 😍🌿
Nikki
Beauty Pro
24/03/26-10:44
Deep Sea Droplet Serum 30 ml
Deep Sea Pure Water Cream 50 g
Mitt PURITO kit 💧 Fokus på återfuktning och solskydd! 🩵💙🧡
Virre
Beauty Pro
24/03/26-07:11(redigerad den 24/03/26-18:17)
Wonder Releaf Centella Serum 60 ml
Wonder Releaf Centella Toner 200 ml
Purito kit 💚 Äntligen hos Kicks! Här flera av mina favoriter