Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Kore
Beauty Beginner
15/04/24-19:46
En av ingredienserna i Rénergie Yeux HCF Triple Serum är hyaluronsyra vilket är fantastiskt för att plumpa upp huden och återfukta huden vilket gör synliga rynkor mer diskreta. Mitt favorit steg i min hudvårdsrutin är svårt att bestämma men jag skulle säga rengöringen eller mitt sista steg där jag smörjer in läpparna rejält med Weleda Skin Food.
Vivien
Beauty Beginner
15/04/24-19:23
Min favorite produkter!
Vivien
Beauty Beginner
15/04/24-19:17
Min favorit dröm korg!
Ulrika
Beauty Star
15/04/24-19:06
En av de många bra ingredienserna som finns i Rénergie Yeux HCF Triple eye Serum är hyaluronsyra, vilket är det bästa steget i min hudvårdrutin är att applicera ögonkräm! Jag använder för tillfället kora’s eye cream, och mär jag applicerar ögonkrämen ser jag både piggare ut och känner mig mer återfuktad 
Linn
Beauty Pro
15/04/24-18:31
En av ingredienserna som finns i Rénergie Yeux HCF Triple Serum är hyaluronsyra💦 Det bästa steget i min hudvårdrutin är att applicera ögonkräm! I dagläget använder jag Kiehl's  Creamy Eye Treatment. Tycker att huden runt om ögonen oftast är torra, så när jag applicerar ögonkrämen ser jag både piggare ut och känner mig mer återfuktad och pigg 😄🌞
Dominika
Beauty Star
15/04/24-16:36
Mina favoriter för att lukta som ett moln av marshmallows🩵🩷🙌🏽
Linda
Beauty Star
15/04/24-16:29
Hyaluronsyra är en av ingredienserna. Mitt favoritsteg är när jag börjar med att dutta på essence i ansiktet, huden suger åt sig som bara den
Anna
Beauty Pro
15/04/24-16:18
Detta effektiva serum för ögonområdet, Rénergie Yeux HCF Triple Serum, innehåller Hyaluronsyra, SNK-peptider, C-Vitamin, Niacinamid och Vitamin F. Eftersom jag börjar närma mig 50 år, så har jag under de senaste åren lagt till ett par steg i min hudvårdsrutin. Utöver att använda aktiva ingredienser i hudvårdsprodukter så lägger jag även tid på massage av käkpartiet, som har blivit min favorit. Tyvärr går det inte att massera kring ögonen på liknande sätt, så där måste jag förlita mig på att hudvårdsprodukter ska göra jobbet.