Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
susa
Beauty Beginner
15/04/24-15:15
En av ingredienserna i Renergie Yeux Triple Serum är Vitamin F, som verkar vara en supervitamin för huden laddad med nyttiga fettsyror! Mitt nyaste, absolut bästa steg i hudvårdsrutinen är att efter rengöring smörja in ansiktet med Renergie H.P.N. 300-Peptide Cream ♥️ den är bäst! Trots min ålder både ser jag och känner stor skillnad.  Jag är mycket nyfiken på trippelserumet och ögonserumet.. Jag håller tummarna för vinst, det vore så roligt och spännande att få prova hela denna lyxiga hudvårdsrutin från Lancome!
Elaf Abdulghafoor Mohammed
Beauty Beginner
15/04/24-14:49
Silvana
Beauty Star
15/04/24-10:02
En ingrediens som nya Rénergie Yeux HCF Triple Serum för ögonen innehåller är: niacinamid. Att få smörja in serum i huden som ger ett sådant lyser och bra bas för ansiktskräm är mitt favoritsteg i min hudvårdsrutin!😍
Leila
Beauty Star
15/04/24-08:50
Susan
Beauty Beginner
15/04/24-07:00
Peptide är en ingrediens
Jevgenijs
Beauty Beginner
15/04/24-06:25
detta är den bästa hudvården ;)
Azi
Beauty Beginner
15/04/24-06:21
min favorit dröm korg
Philippa
Beauty Beginner
15/04/24-05:56 (redigerad den 15/04/24-06:01)
För att få en fin och välmående hud Ferulincyra är en av de nya innehållen. Att få smörja in serumet är min favorit del i hela hudvårdsrutinen