Hem
Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairPerfumeLipsTävlingHållbarhetMorningroutineNightroutineBeauty TesterNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty Awards
Senaste
malinkatt86
Beauty Star
15/09/23-11:39 (redigerad den )
Cristal EdP 50 ml
Alive Intense EdP 30 ml
The Scent Le Parfum 30 ml
Black Opium Extreme EdP 50 ml
För att dom luktar så fruktansvärt gott. Doften blir helt exemplarisk på min hud.😀❤️
Rebecka
Beauty Beginner
15/09/23-10:40
My Way Floral EdP 50 ml
Sì Intense EdP 30 ml
Mina go to! Älskar dessa, så kvinnliga och goda.
Ramona
Beauty Star
15/09/23-10:14
Sweet Like Candy EdP 100 ml
Vanilla EdT 25 ml
Söta mjuka toner av vanilj fungerar alltid, mums! Som sockervadd ingen kan motstå dig 😍
Hatoun
Beauty Star
15/09/23-09:36
Paradoxe EdP 50 ml
Her EdT 30 ml
Idôle Aura EdP 50 ml
Jag älskar dessa parfymer doften är så fräscha och underbara
Sigrid
Beauty Beginner
15/09/23-09:35
Gaultier Divine EdP 100 ml
Libre Le Parfum 50 ml
La Nuit Trésor Intense EdP 50 ml
Dessa tre parfymer är guld, speciellt den nya divine. Funkar till allt. La nuit intense för lite tyngre doft för speciella tillfällen. Och libre, även den en som funkar till allt. Men favoriten för tillfället är helt klart divine, med den blommiga söta doften.
Julia
Beauty Beginner
15/09/23-08:46
Sì Passione Éclat EdP 30 ml
Narciso EdP Ambrée 30 ml
La Vie Est Belle Intensément EdP 30 ml
Här är mitt höstkit med parfymer. Tre parfymer så man har en för varje tillfälle.
Johanna
Beauty Star
15/09/23-08:45
Libre Le Parfum 50 ml
Voce Viva Intense EdP 50 ml
Le Parfum Royal EdP 30 ml
My Way Intense EdP 30 ml
Till hösten väljer jag en varm, mjuk doft men med mycket karaktär
Besökare #136681558
Beauty Beginner
15/09/23-08:43 (redigerad den )
I Want Choo Forever EdP 40 ml
Olympéa EdP 30 ml
Crystal Noir EdT 30 ml
La Belle Le Parfum 30 ml
Jag har alltid trott på att dofter har förmågan att berätta en unik historia, och dessa parfymer är mina personliga favoriter. 'Jimmy Choo I Want Choo' är en doft som fångar min själ med sin sensuella och feminina aura. Det är som en äkta förtrollning av elegans och självförtroende. Versace Crystal Noir' är min go-to parfym när jag vill känna mig mystisk och oemotståndlig. Dess djärva och sensuella noter har en förmåga att sätta stämningen för speciella ögonblick i mitt liv. Paco Rabanne Olympéa' är en doft som påminner mig om min egen styrka och framgång. Den är som en triumferande hymn till kvinnlig makt och självständighet. Sist men inte minst, Jean Paul Gaultier La Belle Le Parfum' är min absoluta favorit när jag vill utstråla en förförisk charm. Dess blommiga och orientaliska komposition har en förmåga att svepa in mig i en atmosfär av passion och sensualitet. Dessa parfymer är mer än bara dofter för mig; de är en del av min personlighet och hjälper mig att uttrycka mig själv på olika sätt.