/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Sofia
Beauty Beginner
05/12/24-15:02
Her Elixir EdP 30 ml
Eternity For Women EdP 50 ml
Miss Dior EdP 50 ml Gift Box
Liquid Blush Orgasm
Ända sedan jag testade Burberry Her på Heathrow flygplats i London har jag önskat mig den🩷 Den feminina, söta doften och den rosa flaskan är jag i ett nötskal😍😍 Calvin Klein Eternity parfymen har i många, många år varit min mammas älsklingsparfym. När jag känner av den minns jag genast alla fester, evenemang, och middagar vi varit på tillsammans och efter allt hon givit mig skulle jag älska att överraska henne med den👑 Min syster kanske inte har gett mig så många gåvor, men vår syskonrelation är något extra och att skämma bort henne med presenter är något av de bästa jag vet. Miss Dior parfymen bekroppsligar henne fullt ut och den där dagen på Heathrow Airport blev hon kär i den och jag visste att jag en dag är tvungen att ge henne den🎄 Anledningen till att jag önskar mig blushen är inte alls lika sentimental. Min nuvarande liquid blush närmar sig sina sista dagar och precis som jag inte kan leva utan min mamma eller syster hade jag nog inte klarat mig länge utan en liquid blush innan jag blir galen🫠
SUSSI
Beauty Star
05/12/24-15:02
Daisy Eau So Intense EdP 50 ml
Diorshow Iconic Overcurl Waterproof Mascara 091 Black
High Impact Dual Café au lait
Gel Couture 504 Of Corset
Vem vill inte dofta gott och ha ögon som gnistra och glimma med nagellack som piffar till
Amanda
Beauty Beginner
05/12/24-14:55
Curly Ever After - Curl Hold Spray 120 ml
Resist Super-Light Daily Wrinkle Defense SPF30 60 ml
Fantastick Pink Opal
Hypnôse Mascara 001 Black
Två holy grails och två produkter jag vill testa! - Värmeskyddet som håller mina lockar i flera dagar och gör det sååå lent. Dock dyrt, så jag använder ett billigare till vardags och brukar önska mig detta i present. 🙈 - Solskyddet som är som gjort för exakt min hy och som även fungerar som en lätt foundation! Sitter så bra att jag även använder detta t.ex. på fest och när jag egentligen inte behöver solskydd. 😅 - Läppstift har jag provat mig igenom typ hela mitt liv utan att ännu hitta en favorit jag återkommer till och jag hade helst haft en lösning som funkar året runt, därför är jag sugen på LH's återfuktande läppstift med SPF - Jag har ALDRIG köpt en dyr mascara, och kommer nog aldrig göra det med egna pengar eftersom man inte kan prova dem först och jag vill inte kasta bort mina pengar. Så det hade varit jättekul att få chansen att testa genom att vinna :) kanske går jag aldrig tillbaka till budget haha.
Isabell
Beauty Beginner
05/12/24-14:52
Blush 778 Orgasm Edge
Backstage Face Glow Palette 001 Universal
LIP TREATMENT Pout Preserve Peptide Peach Strawberry
Invisible Illumination Liquid Bronzer Deep Glow
Mina absoluta favoriter! Liquid bronzer från Lumene ger så fin brun färg som bronzer. Blushen från Nars är en perfekt färg av rosa, och konsistensen är så fin att jobba med. Älskar att använda paletten från dior efter för att ge extra glow och färg, den kan verkligen användas till så mycket, brukar lägga på ögonen om jag vill ha en liten extra touch. Måste alltid avsluta med Strawberry sorbet från Ole Henriksen, vårdar läpparna samtidigt som den ger en hint av färg. Dessa är mina absoluta favoriter! 💞
Vendela
Beauty Beginner
05/12/24-14:52
Advent Calendar
Cheeks&Eyes Match Lasting Blush & Eyeshadow Powder 03 Hopeful Rose
B4 - Pocket Pure Bristle Pink
The Treatment Lotion 150 ml
Att få ta hand om sig är a och o, speciellt som lärare. Jag hade älskat att få ta hand om mig själv med dessa underbara produkter och känna lycka och ro 🩷
Thea
Beauty Pro
05/12/24-14:43
Vanille EdP 50 ml
BN1 - Popular Bristle and Nylon Ivory
Lip Pencil Bare Nude
Ambient Lighting Palette Golden Rose Edit
Min Önskelista🎅🏼Parfymen blev jag tipsad om av en vän, då jag nyligen börjat gilla lite sötare och vanilj-aktiga dofter🍦 Hade varit ett roligt tillskott till min lilla parfymhylla! Hårborsten från Mason Pearson verkar otroligt lyxig, och från vad jag läst så tycker många att den är köpvärd trots det höga priset -vilket känns som ett bra betyg😅 Är även på en ständig jakt efter den perfekta läppennan för mig & alltid kul att också testa ett nytt märke! Sista produkten på min önskelista är Hourglass magiska palett som jag vet att min mamma länge velat ha, perfekt julklapp😍🎅🏼
Lovisa
Beauty Pro
05/12/24-14:42
Get Your Shine On Gift Box
All Hours Hyper Bronze 3
Paradoxe Intense EdP 90 ml
Duet Blow Dry - 2-in-1 Hair Dryer Brush Black
Dessa produkter är riktiga favoriter för mig!! Jag älskar en fin blowout med håret och med olaplex serien kan jag uppnå detta med mindre skada på håret och få ett så glansigt och fint hår. Behöver verkligen påfyllning av dessa produkter 😍 Älskar ghd och skulle va så kul att testa deras värmeborste! Verkligen något jag önskar mig men som det sällan blir av att man själv köper. Parfym är även det som är så kul att få önska sig till jul. Jag älskar att få testa nya dofter och har hört så bra om Prada Paradoxe intense. Skulle va såå kul att få testa den. Sist men absolut inte minst så skulle det vara otroligt att få testa ysl bronzer då jag även hört mycket bra om den och är i behov av en ny fin och riktigt bra bronzer. Bronzer som produkt är ett måste för mig. Att under vintern få lite färg till ansiktet och även på sommaren kunna enkelt skapa en extra solkysst look. Älskar bronzer!! Hoppas verkligen jag kan få chansen att vinna detta kit. Hade varit otroligt❤️🥰💕🎄🎄❄️
PalomaKwiatkowska
Beauty Beginner
05/12/24-14:41(redigerad den 05/12/24-14:54)
L'interdit EdT 50 ml
Loveshine Gift Box
Black Honey/Pink Honey Gift Box
BN3 - Handy Bristle and Nylon Ivory
Jag tror att 2024 har varit ett tufft år för många! Iallafall för mig och mina närmsta tjejer! Därför vore det underbart att kunna ge oss det lilla extra som har en stor betydelse för många av oss kvinnor: beauty!! 🥰  Läpparna blir ju så himla torra nu under vintern och det är ett besvär mina väninnor har, dessutom är YSL och Clinique så elegant att ta upp ur handväskan! De skulle bli så himla glada 🥰 Fina och sofistikerade färger. Audrey Hepburn är min muse och att få hennes signatur doft från Givenchy är ju bara ett måste! Doften är ljuvlig för alla tillfällen 😍  Annars har jag kikat på Mason Pearson’s borstar hur länge som helst på grund av mitt tjocka hår, har nyss köpt en ny hårvårdsrutin från KICKS och en Mason Pearson borde vore ju verkligen gräddet på moset! 🥰 Merry KICKS-mas!