/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Linn
Beauty Pro
05/12/24-17:37
Head & Hair Heal Soothing Serum 50 ml
Shaping Heat Spray 250 ml
214 Cream Blush Brush
Nail Care Myrra & Avocado Oil
Lite smått och gott som står på min önskelista iår! Saker som jag verkligen har velat testa och en borste som är väldigt välbehövligt😅 Så mysigt att göra önskelista, det tillhör första dagarna av december tycker jag❤️
Sanella
Beauty Star
05/12/24-17:37
Double Serum Hydric + Lipidic System 30 ml
Advanced Snail 92 All In One Day Cream 100 ml
Beauty Gift Box
The Hair Oil 30 ml
Bästa julpresent att få . Jag köper alltid presenter till andra i min närhet och är så generös men glömmer bort mig själv. Min julönskning är att få vinna dessa produkter, hade blivit så glad/ överlycklig. Anledningen att jag valde just dessa produkter är att jag har velat testa dem men har aldrig fått möjlighet.
Christina
Beauty Beginner
05/12/24-17:31
Holiday Blockbuster
Beautiful Magnolia Eau de Parfum 50 ml
Advanced Night Repair Starter Gift Box
Daywear Skincare Gift Box
Dessa är mina drömprodukter. Blockbustern är väldigt trevlig att både få och ge bort. Står högst upp på min julklappslista varje år alltid så fina produkter.
Sofia
Beauty Pro
05/12/24-17:29
Mojave Ghost Absolu Eau de Parfum 50 ml
Prebiotic Hand Emulsion 50 ml
Lash Sensational Sky High Washable Mascara Space Diamond
Killawatt Freestyle Highlighter Wattbratt
Min önskelista till Kicks-tomten ❤️ 👻Jag önskar mig så klart min nya favoritparfym eftersom jag är så förälskad i den att jag vet att jag kommer ta slut på flaskan jag har alldeles för fort. Kan inte få nog av Mojave ghost! ✨Den rosa glittriga highlightern fick jag prova på Kicks idag och blev kär även i denna. Jag är ju en skata innerst inne, ser jag glitter så vill jag ha det haha. ✨Och därför vill jag så klart ha den nya glittermascaran från Maybelline! Hur fint till alla festliga och vintriga looks?! ✋Handkrämen från Skinome har räddat mina torra händer hittills i vinter, vilket ingen annan handkräm klarat av, så påfyllning av den vore aldrig fel.
Lova
Beauty Beginner
05/12/24-17:20
Glam To Go Mini Palette
Honey Glow Priming Moisturizer 50 ml
Monsieur Big Mascara Kit
Radiant Cream Colour Stick Bronzer Good Vibes
Mitt i december mörkret, med många motgångar så skulle det behövas lite nytt smink och därmed egentid för att utforska, testa och känna mig lite bättre och fly vardagen en stund. Detta är produkter jag har länge kollat in men inte köpt ännu pga ekonomi
ninakalil123456
Beauty Beginner
05/12/24-17:20
Backstage Face & Body Flash Perfector Concealer 2 N Neutral
Your Skin But Better CC+ Nude Glow Foundation Medium Neutral
Miss Dior EdP 50 ml
Volume Injection Shampoo 300 ml
Dessa två basprodukter får huden att se ut som glas😍 Så snyggt och naturligt! Parfymen har en väldigt lätt bas samtidigt som den passar till lite mer festliga tillfällen också. Och sist men inte minst schampot! Om man söker efter volym i håret har man hittat rätt!
Éline
Beauty Beginner
05/12/24-17:20(redigerad den 05/12/24-17:21)
Ultra Facial Cream Refill 150 ml
Super Youth Retinol Eye Gels
Divinely Flawless Gift Box
Gel iQ Shades of Water 1085 Ocean Breeze
På min önskelista i år finns har vi främst Kiehls ultra facial cream påfyllning och Xlash eye gels. Då jag har såå känslig hy som verkar trivas superbra med dessa produkter ligger de på toppen av listan då det är sånt man helst inte vill köpa till sig själv, problemhy är ju tyvärr dyrt att underhålla... Vi hittar också ett laura Mercier puder som jag länge velat testa, jag har hört så bra grejer om den!! Sist men absolut inte minst ett Gel Iq nagellack. Det är förmodligen inte bara jag men man har ju blivit besatt av Depends IQ kit<333😍 God Jul!
Marie Helene
Beauty Beginner
05/12/24-17:11
Fundamental Eye Awakening Gel 35 ml
Rich Moist Soothing Serum 80 ml
Hydra Zen Dry Skin Day Cream 50 ml
Liquid Facial Soap Mild 200 ml
För en torris som mej är dessa vad som fungerar bäst, har provat många andra men går alltid tillbaka till dessa. Bra priser och att det är mer i produkterna från Klairs är ju också bra. Lancome Hydra zen är den absolut bästa krämen för en torris men inte gelcremen för den lägger sej bara på huden.