/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Mariya
Beauty Beginner
05/12/24-19:07
Marianneisverige
Beauty Star
05/12/24-19:01
Curl Control Silkening Crème 150 ml
Moisture & Control Shampoo 250 ml
Crème For Style 150 ml
Moisture & Control Intense Conditioner 200 ml
Önskekit for mitt burr👩‍🦳
Melissa
Beauty Beginner
05/12/24-19:00
Lip Perfector 21 Soft Pink Glow
B1 - Large Extra Pure Bristle Dark Ruby
Advanced Night Repair Synchronized Multi-Recovery Complex 30 ml
Genesis Mask Holiday Gift Set
Önskar så att vinna detta så jag är kroniskt sjuk och var sjukskriven länge nu. Tappar extremt mycket hår och hört bra om kérastase. Älskar även Claréns läpp produkter och estee lauderd serum. Hårborsten är också perfekt för mitt stackars hår som bara rastar av. All pgr av mediciner, operationer i huvudet och en stressad kropp. 🤎🎄🕯️
inesekelund
Beauty Star
05/12/24-18:40(redigerad den 05/12/24-18:44)
Backstage Face Glow Palette 001 Universal
Miss Dior EdP 50 ml Gift Box
Leave-In Repair Hair Mask 50 ml
Rouge Blush Colour & Glow 257 Dioriviera
ÄLSKAR!!!!!!🥰 Jag har dessa produkterna på min önskelista, då jag vill ge diors backstage highlight palett till min vän och vill testa blush och highlightpaletten själv! Miss dior parfymen är min all time favorit, den luktar gudomligt. K18 är ett måste till håret, och nu till vintern börjar mitt hår bli mer och mer frissigt och torrt. ❤️
Maja
Beauty Beginner
05/12/24-18:29
Libre EdP Intense 30 ml
La Vie Est Belle EdP 30 ml
Viva La Juicy EdP 50 ml
Paradoxe EdP 50 ml
Min önskelista innehåller doft då det är något jag verkligen ääälskar! Jag älskar att testa parfymer och dessa har jag både hört gott om och haft tidigare så jag vet att de är fantastiska 😍 Jag tycker det är kul att kunna kombinera olika dofter men även variera doft beroende på tillfälle och det tycker jag verkligen man kan göra med min önskelista. Det är även kul att ha flera parfymer man kan välja mellan, det är lyx för mig✨ Skulle varit såå tacksam ifall jag vann denna fina tävling❤️
angie!
Beauty Star
05/12/24-18:26
Born in Roma Donna EdP 50 ml Gift Box
Eilish EdP Gift Box
Total Finish Refill Foundation TF102 Soft Ivory
Skin Full Cover Concealer Sand
Mina två absoluta favorit parfymer som jag fått flest komplimanger av. Helt gudomliga, kan aldrig sluta dofta på mig själv när jag har dessa. Sensai foundationen är helt sinnessjukt bra, det blir som en filter effekt när man använder den. Concealern är likaså helt underbar på ansiktet!
Emma
Beauty Beginner
05/12/24-18:22
Cucumber Hydra Gel Eye Patches
ReDimension Hydra Dew Luminizer Prosecco Fizz
Idôle Nectar EdP 50 ml
Duet Blow Dry - 2-in-1 Hair Dryer Brush Black
Mitt liv saknar just nu ”det lilla extra” – jag behöver en glowup av episka proportioner! Med en doft som gör att folk vänder sig om (för parfymen, inte svett), eyepatches som trollar bort mina zombieögon, ett stylingverktyg som förvandlar mitt kaoshår till ”glam” och en luminizer som får mig att glittra som en discokula i solljus – ja, då kan jag äntligen lämna hemmagrottan och möta världen som mitt bästa jag. Hjälp mig lysa upp tillvaron, bokstavligt talat!
Elina
Beauty Beginner
05/12/24-18:21(redigerad den 05/12/24-18:23)
The Retinol Serum 50 ml
Miss Dior EdP 50 ml
Mojave Ghost Absolu Eau de Parfum 50 ml
All Hours Hyper Bronze 1
Ett riktigt lyxigt kit som jag aldrig skulle unna mig annars, men som hade fått mig att känna mig som en prinsessa om jag vann! 👸🏼 Två riktigt fantastiska parfymer och en bronzer, samt serum för att pigga upp den trötta vinterhyn!