Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
15/03/24-06:20
🍓 Lancôme JUICY TUBES 🍓
Nikki
Beauty Pro
15/03/24-06:17
🌞🌴 Beach Ready 🌴🌞
Sofia
Beauty Pro
15/03/24-06:15
Nytt från LH cosmetics – efterlängtade fransar! Ögonfranslimmet kan även användas för att fästa strass, låtsaspiercingar, glitter eller vad man än vill ha med i en kreativ sminkning. ✨️
Nikki
Beauty Pro
15/03/24-06:11
🌸 Kylie By Kylie Jenner COSMIC EdP 🌸 Finns även som refill!
Rebecca
Beauty Star
14/03/24-21:29
Några av mina favorit produkter, älskar rengöringen från dior och sensai + diors krämer! 🙏😍 älskar även Lancomes serum 🤩
Malin
Beauty Pro
14/03/24-18:13
🌸 time saving beauty routine 🌸 Perfekt rutin när man har bråttom eller när man bara vill ha en väldigt lätt sminkning.
Helena
Beauty Star
14/03/24-17:23
1. Som den torris jag är så väljer jag foundation med lyster. Teint Idole Ultra Wear Foundation nr 102 skulle passa en blekfis i vår. Som alltid är det grunden som är viktigast, fukt fukt fukt. Gärna en setting spray med fukt och lyster att använda under dagen.
Hannah N
Beauty Star
14/03/24-16:37
1. Föredrar en matt bas då jag är ganska oljig. 2. 105W hade troligtvis passat mig. Mitt allra bästa tips är att ha en bra makeup som håller hela dagen är att återfukta sig ordentligt så att sminket inte torkar ut lika mycket som det ibland kan göra. Det är likadant när man ska måla en tavla på Canvas eller lackera om bilen. Basen och grunden är det viktigaste för att det ska hålla hela dagen eller tills man tar bort sminket!