Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Amanda
Beauty Star
16/03/24-05:04
Wow vilken drömvinst!! Jag älskade Teint Idole Ultra Wear Foundation i den gamla formulan och även den nya.  1. Lystergivande ✨ 2. 220C 
liv
Beauty Beginner
15/03/24-23:58
Jag föredrar smink som är glowy då min hud är torr och matt smink får min hud att se mycket torrare än den egentligen är. Jag tror att färg 220 hade passat mig hudväfrg mycket bra
Nadila
Beauty Pro
15/03/24-23:24 (redigerad den 15/03/24-23:26)
Fördelar matt bas 👌 Lancôme Är ett märke jag alltid har gillat från foundation till ögon makeup till läppglans. Mitt  bästa tips för en långvarig makeuplook är att återfuktande huden med din favorit cram/ serum sedan så tar du din primer och låter de va lite sedan på med foundation. Jag brukar lägga på Setting spray efter för att sätta de hela sen på med allt annat från Blush / Contour och ögon makeup.💄
Silvana
Beauty Star
15/03/24-16:22
Jag föredrar en lystergivande bas och tycker nyansen 230W hos teinte idole ultra wear foundation passar mig bäst! Mina bästa tips för en långvarig makeuplook är att använda primer för att sminket ska sätta sig bättre på ansiktet och sätta sminket med setting powder och setting spray för att hålla sminket på plats hela dagen! ☺️
Rimita
Beauty Beginner
15/03/24-14:50 (redigerad den 15/03/24-14:55)
Föredrar en lystergivande bas! Det ser mer naturligt ut enligt mig. 420W lär passa mig bäst hos Teint Idole Ultra Wear Foundation! Mina bästa beauty tips för en perfekt bas är en återfuktad hud! Då håller basen bättre och sitter finare på huden. Använd puder och settingspray efter varje steg i basen så att alla lager blandas och sätter sig fint! Då har du en fin bas som håller sig hela dagen.
eylembuluut
Beauty Star
15/03/24-13:41 (redigerad den 15/03/24-20:27)
Eftersom jag är en riktig torris så föredrar jag ett lystergivande bas. Detta är ett perfekt glow kit mitt shade är 240W.
Sule
Beauty Beginner
15/03/24-12:09
Bästa basen för en glowig look, jag föredrar definitivt en lystergivande bas. 125W är min färg och passar min hudton väldigt bra
Linn
Beauty Pro
15/03/24-11:38
En lyckad layering!